22 mei 2025, 13:01:22

pop of man

Gestart door marga, 24 april 2005, 15:17:26

« vorige - volgende »

marga

hallo
is er iemand in de buurt van schoorl in nh
die voor mij kan bekijken  wat mijn valkjes  zijn
man of pop
iemand had het bekeken maar dat vertrouw ik niet zo
hij keek er naar en wist te vertellen dat ik 2 mannen en 2 poppen heb
groetjes marga

Riny

Hoy Marga
Waarom vertrouw je het niet?
Je kunt er ook mee naar een dierenarts gaan die kan het ook wel zien.
Of een handelaar weet het je ook wel te vertellen. Je komt gewoon lekker met je schooiers naar mij ,ik weet wel een adres.
Groetjes Riny :D :D :D

marga

hoi riny
mischien heeft hij het wel goed maar ik zet mijn vraagtekens
bij het fijt dat hij even naar coco en snappie keek en meteen wist wat het waren
en bij punky heeft hij naar de onderkant van de staart gekeken
ik dacht dat hij ze grondiger zou bekijken

groetjes marga

wim roskam

beste marga ,  plaats wat fotos van je valkjes  , dan kunnen wij kijken voor je wat het zijn  mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa jualfa@caiway.nl te moordrecht

marga

hoi wim
ik heb al een foto van coco bij   mutatie staan
met als ondewerp wangvlek de andere 3 zal ik nog even kijken welke foto s geschikt zijn
groetjes marga

marga

hoi wim hier is een foto van snappie
ik hoor het graag van je als je weet wat het is

groetjes marga

marga

hoi wim 

wehebben ook nog een lutino maar dat is toch moeilijk
te zien op een foto
maaar die vertoont kippetjes gedrag en aan de onderkant van de vleugels zitten gele stippen

groetjes marga

trienke

Hoe oud is het geparelde valkje?? als die al een rui heeft gehad is het een vrouwtje.

Ik denk dat die lutino een vrouwtje is. Ook kun je bij lutino bij de staartveren kijken naar visgraden strepen

Groetjes Trienke

marga

hoi trienke

ik weet niet precies hoe oud die is we hebben hem in een gte planten en dieren winkel gekocht en dat meisje wist niet precies hoe oud die was
en dat was op 19 feb dat  we hem kochten
ik denk zelf dat hij nou een maand of 6 a 7 is ik weet het niet zeker die andere 3 zijn ouder lucky is 10 maanden coco 9 en punky 8 maar dat weet ik zeker

groetjes marga

marga

hoi wim

ik ben heeeeeeeeel benieuwd of je me kan vertellen wat ik heb aan valkjes want als ik geen koppels heb zal ik toch een paar valkjes erbij moeten nemen dus graag hoor ik van je of je het zo kan zien

groetjes marga

Riny

Hoy Marga en Wim
Daar ben ik nu als ''moeder'' nu ook eens heel nieuwsgierig naar.
En Wim ik had gisteren al gehoopt dat je zou reageren,ik ben heel erg benieuwd.
Groetjes Riny :D :D :D

wim roskam

beste marga ,  zoals ik het zie is coco een pop , de geparelde is ook een pop , bij de uitleg die je geeft over de lutino denk ik dat het een pop is , ik heb zelf ook 2 poppen met de zelfde lange parels als coco ,  het zijn eerder lange vlekjes dan parels , hopende je op weg geholpen te hebben  , mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa jualfa@caiway.nl te moordrecht

Riny

Hoy Marga
En wie heeft er nu gelijk???
Ik ben reuze benieuwd.Wordt steeds nieuwsgieriger.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

marga

hoi riny
ik weet het niet meer
ik heb wim een mail gestuurd waarin
ik gevraagt heb wat snappie dan is 
want dat weet ik ook niet
groetjes marga

marga

hoi riny
foutje ik had zijn bericht niet goed gelezen snappie is ook een pop tja als alles klopt heb ik weer een probleem
groetjes marga