28 april 2024, 14:52:30

albino

Gestart door Jessica, 24 april 2005, 11:53:39

« vorige - volgende »

Jessica

 ;)hoihoi

wij waren laatst bij een man om te kijken wat onze valkparkieten waren (heel toevallig waren het 2 poppen en 2 mannen) en wij hebben een wildkleur en lutino maar die man zei dat als die twee jongen zouden krijgen dat er ook kans was op albino's maar is dat waar??????


-xxx- jessica -xxx

Paul

Hoi Jessica,

Als het een gewone wildkleur en een lutino is dan klopt het niet dat er een albino uit kan komen.
Komen die valkjes bij die man vandaan ?
Want dan zou hij namelijk wel meer over de achtergrond weten en kunnen ze beide split zijn en dan zou het namelijk wel kunnen.
Als ze niet bij die man vandaan komen zou ik zeggen dat hij er geen verstand van heeft en ook twijfelen of ie wel kan zien wat man en pop is.
Als de wildkleur split voor lutino en witmasker is en de pop split voor witmasker heb je kans op albino's maar dat is niet te zien of ze split zijn.

Groetjes, Paul

Jessica

hoi paul

de vlakjes komen bij RINY vandaan en de ouders van de wildkleur zijn VADER--->WildKleur en de moeder gepareld wildkleur........ en van de lutino punky is de vader wildkleur (akshay) en moeder lutino (daisy)

ik weet niet echt wat een split is maar die man die keek alleen maar naar onze coco en snappie en toen wist ie al wat het was......................

mijn vader en moeder twijfelen ook al aan hem ::) :-X




alleen nu is er bij ons een minimini probleempje

die man zij dat die lutino en een andere poppen waren en de wildkleur en bontgeparelde mannen alleen nu zitten de poppen de hele tijd bij elkaar en de wildkleur en bont geparelde ook steeds..........  :-\


heeel raar allemaal

-xxxxx-- jessica ,coco,lucky,punky &snappie

Paul

Hoi Jessica,

Neem dan maar van mij aan dat die man er helemaal niks van weet want als ie al begint dat je kans hebt op albino's van een koppel wildkleur X lutino dan weet ie er echt niks van  ::)
Ik zou dan ook niet met zekerheid aannemen dat je 2 poppen en 2 mannen hebt want zeker bij Lutino is dat moeilijk te zien door even heel snel te kijken.
Je hebt dus best kans dat de twee die bij elkaar zitten gewoon man en pop zijn dan is het alleen afwachten wat de andere twee zijn.

Groetjes, Paul

Jessica

bij de lutino keek ie een tijdje naar de veren maar dat was ook alles :-\

Paul

Hoi Jessica,

Hoe oud zijn je valkjes want als ze jongen zijn dan een jaar is bij een lutino al helemaal niet te zien wat het is door even te kijken.
Een wildkleur zal na een maand of 8 langzaam een gele kop krijgen als het een man is dus dat is wel makkelijk te zien.
Als een lutino ouder is dan 1,5 jaar en je ziet die visgraat nog in de staart dan is het een popje anders kan je het soms alleen aan het gedrag zien wat het is.
Maar ik heb grote tweifels dat die man het goed zou hebben met zijn beweringen.

Groetjes, Paul

Jessica

punky is 8 maanden oud!!!!!

maarja wij wachten wel af!!!............... ;D

Jessica

hoihoi

nu ongeveer een half jaar later reageer ik pas weer ;D ;D ;D
want ik was dit helemaal vergeten.......
punky : de lutino is een POP
snappie: de geparelde is een  POP
coco: de bontgeparelde is een  POP
lucky: de wildkleur is een MAN


Riny

Hoy Jessica
Dan kun je er nog geen albino's van krijgen.
Want die jij opnoemt hebben geen van alle als split witmasker lutino.
En de poppen kunnen er geen split voor zijn,alleen voor witmasker.
groetjes Riny :D

Rianne

Nee zo in een oogopslag had deze man dat niet kunnen zien. :-\

Jessica

maar we hebben nu mooie jongen gehad en we hebben een mooie albino gekocht dus het is nu goedgekomen.......

die man had het al fout want coco is dus helemaal geen man zoals hij beweerde

coco ging eieren leggen  ;D :P

Riny

Hoy jessica
Aan wie gaan jullie die Albino koppelen??
groetjes Riny :D

Jessica

hoihoi

als lizzy een vrouwtje blijkt te zijn koppelen we locky  aan de albino
(cinnamon geparelde witmasker)

Riny

Ouders:
Vader Witmasker Lutino 
Moeder Witmasker Cinnamon Gepareld 
Nageslacht:
Jonge man 100.0 % Witmasker split to {X2:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Lutino}

Jonge pop 100.0 % Witmasker Lutino

Dan krijg je dit eruit.
Maar waarom denken jullie dat lizzy een popje is .
Die heeft toch grijze staartveren?
Groetjes Riny :D

Jessica

hoihoi

de albino van ons is ook nog split voor gepareld X2
dus daar krijg je ook nog albino gepareld van enzo

maar lizzy doet ook kippetjes gedrag  elke dag

-xxx-