5 mei 2025, 14:02:16

Help, valk houd ineens hoofd scheef!

Gestart door Kirsten, 20 april 2005, 17:07:36

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Kirsten,

Zo, dat was flink schrikken voor je he. Gelukkig hoefde je Maffie niet achter te laten, lijkt me verschrikkelijk.

Hoe is het nu met Maffie?

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Nel,

Ja het was erg schrikken inderdaad. M'n vriend kwam naar boven met haar in z'n handen en zei dat het niet goed was. Toen zag ik dat ze helemaal schuin keek en een beetje naar één kant hing.

Gelukkig gaat het nu beter met d'r en ze eet en drinkt goed.
Je kan eventueel in m'n dagboek verder lezen hoe het met haar gaat, maar ik ben opgelucht dat het er op dit moment hoopvol uitziet. We waren ook blij dat ze gelijk weer mee mocht, want maffie achterlaten had ik ook erg moeilijk gevonden

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Toch ook nog even een update hier,.

Met Maffie gaat het heel erg goed. Haar hoofdje staat alweer zo goed als recht en ze is lekker actief. We zijn echt heel erg blij en opgelucht, dat dit zo goed afgelopen is.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Paul

Hoi Kirsten,

Wat super dat het met Maffie weer zo goed gaat :)
Het was gelukkig een kleine bloeding en daar kunnen ze goed bovenop komen gelukkig.
Met een grote overleven ze de eerste minuten al niet meer meestal :(
Ik moet er niet aan denken dat je naar een gewone dierenarts gegaan was die verkeerde conclusies had gesteld en verkeerde medicijnen had gegeven :)
Maar je hebt nu ook gezien hoe dr Feld overkomt en ik zal niet snel naar iemand anders gaan daar zou ik niet het vertrouwen in hebben als wat ik in Feld heb :)
Ik ben blij dat het weer zo goed gaat in elk geval dan is alles toch weer in orde gekomen gelukkig :)
Geef Maffie maar een extra knuffel van mij erbij :)

Groetjes, Paul