28 april 2024, 17:20:32

shakende pop

Gestart door zotte_thomas, 13 april 2003, 15:14:54

« vorige - volgende »

zotte_thomas

hallo iedereen,mijn valken hebben nu al 4 eitjes ,hopelijk komt er nog één bij ;) ,ik kijk soms is in de kast als mijn pop aan het broeden is(dit is mssn geen goed idee maar ze wisselen zo goed af dat ik geen kans krijg...  :P)en dan zie ik de pop zo wiegelen(zo shaken met haar kont :P),soms wat heftiger wat betekent dit??doen ze dit de ganse tijd??of gaan ze dan een ei leggen?? :-/ ik zou het nie weten...

bye

zotte_thomas

ik heb juist gezien dat de man dit ook doet ,mssn zijn ze de eitjes aant verleggen ofzoiets??

Paul

Hoi Thomas,
Dat wiegelen kan misschien zijn dat ze je weg willen jagen, blaast ie er ook bij als ie zo wiegelt?
Bij mij wiegelde ze ook wel met de velugels wijd namelijk maar ondertussen ook behoorlijk blazen.
ik denk niet dat het kwaad kan om te kijken, valkjes die in gevangenschap leven doet het niet zo veel als je naar hun nestje kijkt wel blazen ze vaak maar dat is gewoon hun instinct.
Dat ze zo goed afwisselen is heel erg goed, bij mij was het voornamelijk de pop die aan het broeden was en de man zat er gewoon naast voor de gezelligheid denk ik :-)
Veel succes met je nestje in elk geval.

Groetjes,  Paul

zotte_thomas

ja de man blaast ook als ie dat doet maar de pop denkik niet