28 april 2024, 03:38:50

We zijn verhuisd!!!

Gestart door pearl_roos 20, 20 april 2005, 14:29:22

« vorige - volgende »

pearl_roos 20

 :) He hallo iedereen, weer even een schrijven van mij. Ik ben sinds 1 april verhuisd, en wil ff zeggen dat ik superdupertrots ben op mijn valkje Pearl.Ze is nogal een paniekvogeltje, maar ze heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens de verhuizing. Geen kik heeft zij gegeven.... En ze voelt zich helemaal thuis. Ook heeft ze een charmeoffensief gesloten met mijn vriend. Ze vind die grote, knappe vent helemaal het einde, mij ziet ze zowat niet meer staan :-\ behalve als er eten is....dat krijgt ze van mij en dan ben ik weer leuk.  :D Gek beest.... Ik word bijna jaloers als ik die twee samen op de bank zie kroelen....Ik zou er bijna nog een  valkje  bijnemen...
;D ;D  Mn kerel ziet me aankomen met nog zo een beest. Hij vind ze leuk...maar ik ben verslaafd aan mn valk!!!!

bobbie

Hoi Pearl_Roos,

Wat een gedoe he, verhuizen. Gelukkig heb je het nu achter de rug.

En wat een goede reden om nog een valkje te nemen, allebei een gevederde kroelvriend. 8)

Ik zou het zeker aankaarten. Ook leuk voor je huidige valk: alleen is maar alleen.

Succes, enne .................. je houd ons wel op de hoogte he ;)

Groetjes, Nel :)

pearl_roos 20

 :o Nou mijn vriend vind 1 valkje genoeg zegt ie ??? Hij vind dat ze je arm eten aan voer..... ::) Een beetje gelijk heeft ie dus wel hoor, maar ik vind het wel jammer :( Ondertussen issie dus gewoon mijn valkje aan t inpalmen met zn charmante ;D dus. Nu, ik hou iedereen op de hoogte hoor.
Groet

bobbie

21 mei 2005, 20:00:01 #3 Last Edit: 29 mei 2006, 15:30:47 by *Marianne*
Hoi,

Leuk dat je weer wat geschreven hebt. Misschien moet het bij je vriend ook groeien, valkenliefde. Dus niet alleen bij jou valkje maar voor valkjes algemeen.

Succes met  alles.

Groetjes, Nel :)

Dagboek is gesloten omdat er al een jaar niets in geschreven is.
Weer open? Neem dan contact op.

Groetjes Marianne