verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Lin

Jeeeh!! Geen verslikkingen meer. leuk dat we even wat fotos zien. En lijkt het nu zo dat Lucky minder parels heeft?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hoi allemaal

het gaat goed met binkie, binkie is weer 2 gram aangekomen , al is het weinig hij komt gelukkig aan ;)

En ja lucky heeft minder parels, maar gedraagt zich nog niet als een man.

Groetjes Trienke, lucky en binkie

Christine

ik ben benieuwd wanneer men kleine Jazzy zen parels zou verliezen niet dat ik er naar uit kijk hoor want hij is zo moooi en nu kan ik via jou foto's zien hoe Lucky er uit ga zien zonder parels tenslotte Jazzy en Lucky verschillen toch niet veel van elkaar van leeftijd?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

ìk vind het eigelijk wel jammer dat lucky zijn parels verliest, lucky was zo mooi gepareld.

groetjes Trienke, lucky en binkie

Christine

Dat weet ik zoals Jazzy het zijn juist tweelingen alleen komen ze van verschillende nesten maar veel maakt het niet uit, ik wil niet dat zen parels verdwijnen die zijn zo mooi :(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi

Ik merk wel dat binkie erg klein is van zijn leeftijd, hij is nu 4 weken oud, en lijkt 1tje van 2 weken.

Ik hoop dat ie lichamelijk wel snel gaat groeien.

groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Met binkie gaat het nog goed, alleen is ie niet aangekomen helaas. Binkie weegt nu 40 gram. Binkie is wel levendig en eet goed.

Groetjes Trienke

Rianne

Hoi Trienke,
ik denk zelf dat Binkie een klein valkje blijft. Tinco had ook een slechte start en die is ook niet zo groot. Maar daar is ie niet minder lief om hoor. :)

trienke

hoi

Ja dat heeft lucky ook hij/zij is ook nog een heel klein valkje, maar bink is nog wel heel klein. Als er niet veel meer aankomt ga ik proberen om pellets er door heen te doen.

groetjes Trienke

trienke

Hoi

Het gaat nog steeds goed met binkie, alleen hebben we nu een groot probleem de warmte lamp is stuk gegaan.
Net na 6 uur alle winkels zijn weg waar ik het weg kan halen. Heb ook al op internet gekeken maar nergens in de buurt een lamp te vinden. Hou hem nu warm met een kruik, maar dit is tijdelijk.

Groetjes Trienke

Christine

oei wat balen maar morgenvroeg misschien nog vlug of zijn de winkels morgenvroeg bij jou niet open?? :-*

trienke

nee helaas wordt het maandag, mischien wel morgen bij de mediamarkt.

Maar nu een gewone pit en die blijft warm genoeg

groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat goed met bink. Alleen heeft binkie de krop nog niet helemaal leeg, ik denk dat hij nu langer met de voeding kan, en zou ik moeten uitzoeken hoelang hij nou precies met de volle krop kan. Mischien 12 uren tussen laten zoals ik bij lucky en angel gedaan had op latere leeftijd.

Groetjes Trienke

Christine

Dat is al een heel goed teken hij eet nu al iets minder dus dan moet hij toch weleens een groeischeut krijgen?? ben blij voor jou dat alles inorde is :-* :D

trienke

Ja alleen nu nog even uitzoeken wat de beste tijden zijn. Geef nu dan om de 4 uur eten. dus 4x per dag. Ik zal proberen om het iets te verschuiven zodat ik hem morgen vroeg ook eten kan geven, die tijd zal ongeveer naar 8 uur moeten.

Groetjes Trienke