verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

trienke

hoi lin

ger gewicht zakt niet af hoor, is 1 gram aangekomen, en verwacht morgen mischien wel wat meer. Ik doe gewoon me best meer kan ik niet doen.

Binkie was vanavond wel vrolijk, rond zitten fluiten, en maar terug fluiten mooi gezicht ;) binkie probeert ook al vanalles uit te vinden, nu zoekt ie de hoogste plek van de warmte kooi op, hij klimt op de kruik ( die heb ik er in voor steuning, en als het te koud is lekker op temperatuur maken, wel heb ik er een handoek over zodat ie zich niet kan branden.)
echt een leuk gezicht zo van mag ik er bijkomen ;)

groetjes Trienke

Lin

Hey,

1 gram tot 3 gram is wel erg weinig. Maar ik heb gereageerd bij handopfok bij jou vraag. Erg vervelend hoor dat ze niet meer aankomen. elke dag is weer een stap vooruit.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hey lin, zolang hij maar aankomt en niet afvalt vind ik het goed.

groetjes Trienke

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hoi allemaal

het gaat goed met kleine binkie, is 2 gram aangekomen. binkie eet goed, lepel wil goed, en verslikt zich niet.

Groetjes Trienke

Rianne

Gelukkig maar! Dan is het nu een kwestie van goed aankomen. :)

Christine

Leuk dat alles goed komt als ie ook goed begint te eten en zich niet meer verslikt komen de gewichten wel weer bij daar ben ik zeker van! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

ik hoop het  ;)

Ben allang blij dat ie zich niet verslikt. zoalang bink maar niet afvalt vind ik het goed.

groetjes Trienke

trienke

hoi allemaal

het gaat goed met binkie, binkie is 2 gram aangekomen en super levendig, hier een paar mooie foto's die goed gelukt zijn.

en met lucky gaat het ook goed, ze was vandaag weer super lief voor me en gaf me maar als maar kusjes. Ook heeft ze het uitgevonden dat ze naar buiten kan kijken. Hier ook een paar foto's.

Mooi koppie ;)

En hier kijkt ze naar buiten

Lief toch ;D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Fijn dat jou Binkie aangekomen is,onze Bink laat zich niet meer wegen .
Die zal denken daar heb je haar ook weer met de weegschaal
ik zal het haar eens snel afleren.
Gaat Lucky ook al wat meer naar Binkie toe nu die niet meer zo piepklein is??
Maar je hebt prachtige foto's van allebei geplaatst.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hoi

nee lucky gaat nog niet naar de kleine toe maar fluiten of schreeuwen wat je het ook wil noemen naar elkaar.

groetjes Trienke

Christine

Wat leuk dat binkie nu goed gaat aankomen en hij is echt prachtig zo lief met zen bekkie open voor eten te vragen en natuurlijk stoere vrouwelijke?? mannelijke??? lucky ik vind hem/zijn nog altijd prachtig :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi

Ja ik vind het eigelijk ook prachtige mooie foto's geworden al zeg ik het zelf  :P

Vanavond toen binkie eten kreeg had ik lucky er ook uit. En ja hoor lucky ging aan de pap ;D en dat doet ze denk alleen maar uit jaloezie, want als er pap aan haar snaveltje zat haalde het ermeteen weer af door met de koppie heen en weer te slaan of met de snavel op de grond ;)

Groetjes Trienke

Christine

pure jaloezie maar je moet blij zijn dat ze binkie niet begint te pikken dus je hebt nog aardig veel geluk denk wel dat lucky dan terug zen kooi in moet?? ;) maar ja ze zijn in goede handen bij jou dan mag er toch wel eens een jaloersvalkje zijn? :-* :-*

margreet

halllo Trienke,

Wat een schattige foto's van Binky en Lucky, echt heel lief, fijn dat het nu goed gaat, elke dag is weer een dat ie sterker wordt moet je maar denken.

groetjes Margreet