verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy trienke
Dat is veel teveel eer, jij hebt het zelf gedaan en het is nog lang geen leuk werkje.
Lucky en Angel hebben geluk dat ze bij jou geboren zijn ,anders waren ze er denk ik niet meer geweest.
Leg Angel maar even lekker in de watten want het is niet niks wat haar overkome is.
Groetjes Riny  :-* :-* :-*

KoosjeTweety

Riny!
Je verdient de eer wel hoor!
Je hebt zelf ook kleintjes inde couveuse zitten. Die ook hun zorg hebben.
Jullie helpen elkaar super!

Wat is internet toch mooi he!
Riny ik vind je een KANJER!!
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Anita1

;D ik wil even kwijt dat ik jullie allebei  SUPER MAMA'S vindt.ga zo door schatjes.knufff anita

KoosjeTweety

Citaat van: Anita1 op  1 mei 2005, 22:22:43
;D ik wil even kwijt dat ik jullie allebei SUPER MAMA'S vindt.ga zo door schatjes.knufff anita

Uiteraad :) Trienke is ook een Topper!!
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

trienke

Bedankt voor de complimentjes.

Ze hebben allebij de nacht goed doorstaan,

Lukcy's kropje is op dit moment leeg, wacht nog ff op yakult  :P

Die van angel is bijna leeg, zal zo bellen voor medicijnen rond half 10.

Verder schooien ze weer om voeding  :P

En Riny

Ik heb het inderdaart zelf gedaan, maar zonder jou woorden had ik het nooit gekunt en gedurft, Dus ik ben je echt dankbaar ;D ;D

Groetjes Trienke

trienke

Lucky en angel zijn beide afgevallen. Angel iets meer dan lucky.

Vanmiddag kan ik het medicijn baytril ophalen bij de da.
Verder heb ik ze vandaag 1x gevoed, om 9 uur, Lucky 5ml en angel 2ml, omdat ik het gevoel heb dat het bij hem/haar nog niet zo snel gaat.

Ook heb ik yakult er door heen gedaan, en dat vinden ze super lekker ;D.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ga je maar geen zorgen maken dat ze nu een beetje afgevallen zijn.
Ze hebben ook veel stress gehad moet je denken,en minder eten gekregen doordat de kropjes niet goed leegde.
Heb je ook nog Dr Feld om raad gevraagd?
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Ik heb de da bij ons in de buurt gebelt, als ik er niet uit kom ga ik zeker dr feld bellen.

Ze zeuren nu al weer om eten :P
Maar zullen moeten wachten tot 1 uur

Groetjes Trienke

Rianne

Wow Trienke! Dapper hoor! Jij en Riny hebben gelukkig een hoop steun aan elkaar. Jullie zijn allebei TOPPERS!!! :)

Ria

Hallo,

Ik vind het super dat je de kleintjes zo goed verzorgt. Ik weet wat het is, ik heb hier vorig jaar hetzelfde gehad maar bij mij geen goede afloop helaas.

Ik las dat je Baytrill voorgeschreven had gekregen maar ik kan me nog herinneren dat Feld mij iets anders voorschreef omdat Baytrill de groei remt van jonge valkjes. Misschien dat je Feld nog even kunt bellen ?

Heel veel succes met de kleintjes, ik blijf je dagboek volgen.

Groetjes,
Ria

Riny

Hoy Ria
Dr Feld heeft mij vorige week zondag voor mijn 5 tal Baytril voorgeschreven.
En ze groeien goed het gewicht is bijna verdubbeld in een week.

Ria

Hallo,

Ligt er misschien aan wat ze hebben. Ik kreeg voor de jongen Sinulox en voor de ouderen Baytril. Ik ga me er verder ook niet in verdiepen, Feld zal er een reden voor hebben gehad. Ik wilde het alleen meegeven.

Groetjes,
Ria

trienke

Ok ik heb baytril gehaald, nu nog even voeden.

Op dit flesje staat 2 ml per liter drinkwater en dan 5 dagen lang

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Heb je contact gehad met Feld of met je eigen dierenarts.
Op mijn flesje Baytril wat ik van feld heb staat duidelijk op 2ml op 50ml water.Weet de dierenarts waar jij het gehaald heeft dat het voor zulke kleintjes is?
Ik denk dat je die fles zo in de koelkast kunt bewaren.Hoe gaat het met die 2?

trienke

2 mei 2005, 14:34:17 #224 Last Edit: 2 mei 2005, 14:51:34 by trienke
Ik heb het bij mijn eigen dierenarts opgehaalt. Ik heb er bij verteld dat het voor kleintjes was van 2 weken oud. Moet jij het ook 5 dagen lang doen? Ik denk dat ik jou advies neem, 2 ml op 0,5 liter.

Het gaat goed met de 2 kleintjes, angel leegt haar kropje ook al weer een beetje!! wat gisteren helemaal niet werkte, ook zie ik al weer wat ontlasting in de darmpjes zitten!

Wel heeft lucky een beetje bloed waar de de staart komt.

Lucky's kropje was bijna leeg zonet, ik heb lucky 5 ml voeding gegeven en angel 4 ml, Ze zaten nog wel te zeuren om voeding ;D

Foto's volgen nog als ik achter de andere pc zit

Groetjes Trienke