28 april 2024, 23:22:50

Iets in keel?

Gestart door Remco_Ultee, 18 april 2005, 17:45:18

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

M'n lutino valkparkiet doet raar, ik keek vanaf boven naar de voliere en daar zag ik dat ze dr nek strekte, snavel open deed (kokhals achtig ziet het eruit) en dan met dr hoofdje schud, en weer opnieuw...steeds maar weer, wat kan dat zijn??


Remco_Ultee

nu zit ze met dr nek tegen een zitstok te slaan, zodat dr hoofd een beetje omklapt naar voren, ziet er nogal raar uit.. ???
straks vliegt dr kopje er nog af

Anita1

hoi remco,
heb je maar 1 valkje? want dit lijkt op voergedrag.valkjes,of tewel ouders voeren de jonkies,en maken dat ook dit soort gekkigheid zeg maar.dan halen ze het voer omhoog.
heb je eitjes of jonkies?
of een koppel wat broeds is?
gr anita

Inger m

Hoi,
Zo te lezen zit deze vogel in een voliere?
Het is idd mogelijk dat er iets dwarsgezeten heeft in de keel. Verder is dat uit de beschrijving lastig op te maken wat zulk gedrag te betekenen heeft. Is het een man of een pop?

Hoe gaat het nu met de vogel?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Remco_Ultee

M'n 2de bercith van dit topic was geen waar hoor, haha..

Ik was een beetje melig, uhm het is weer over.
Ze is inderdaad aan het broeden, op 3 eitjes, meer heb ik er niet kunnen zien aangezien er telkens 1 op zit. Met het andere koppeltje hetzelfde geval, daar komen de eitjes binnen 3 dagen uit, het vrouwtje met dat rare gedrag heeft later gelegd, duurt nog wel 10 dagen.

BEdankt voor de info

Valerie

Mooi dat het over is, maareh... Grapjes maken over spoed is niet zo leuk hoor. Mensen gaan zich dan voor niks zorgen maken en je proberen te helpen. Houd het alsjeblief hier dan wel een beetje serieus. Als er dan echt iets gaande is, en je grapt de hele tijd, begrijp je wel dat het moeilijk is voor ons om te weten wat nu wel en niet juist is.
Groetjes,

Valerie



Remco_Ultee

Kzal t niet meer doen mama.