4 mei 2024, 13:12:30

zoektocht naar teurlings 228

Gestart door joan, 15 april 2005, 10:31:54

« vorige - volgende »

joan

15 april 2005, 10:31:54 Last Edit: 16 april 2005, 09:50:01 by Stijn dc
Ik lees en hoor heel veel positieve berichten over TEURLINGS 228 voor valkparkieten.  Helaas krijg ik het bij geen enkele dierspeciaalzaak gevonden. Kan mij iemand helpen? Waar is dit voer te verkrijgen (liefst omgeving Eindhoven) of is het misschien online te bestellen. En in wat voor verpakkingen is het te verkrijgen.(25 kg is misschien wat veel voor 6 valken)

                                                                     MVG Joan

Paul

Hoi Joan,

De normale verpakking is 20 kilo tegenwoordig.
Het mooiste is als je het samen met iemand kan doen natuurlijk en sommige direnzaken verpakken het zelf in kleinere verpakkingen.
Ik zou even een mailtje aan Teurlings sturen dan kan je die vragen welke zaken het bij jou in de buurt kunnen hebben.
www.teurlings.nl

Groetjes, Paul

Stijn dc

titel een beetje aangevuld. zo is het een beetje duidelijker wat je zoekt  :P

Suzanne

Citaat van: joan op 15 april 2005, 10:31:54
Ik lees en hoor heel veel positieve berichten over TEURLINGS 228 voor valkparkieten.  Helaas krijg ik het bij geen enkele dierspeciaalzaak gevonden. Kan mij iemand helpen? Waar is dit voer te verkrijgen (liefst omgeving Eindhoven) of is het misschien online te bestellen. En in wat voor verpakkingen is het te verkrijgen.(25 kg is misschien wat veel voor 6 valken)

                                                                     MVG Joan


Hoi Joan,

Ik koop mijn Teurlingsvoer 228 altijd bij Dierenshop Berry de Bruin, Koningin Julianaweg 21/A in Best.
Meestal heeft hij wel een zak op voorraad liggen, maar hij kan het ook voor je bestellen.
Ik denk trouwens dat je makkelijk zo'n grote zak kunt aanschaffen, als je het maar goed bewaart. Ik heb het zelf zo'n grote witte ton met zo'n rood deksel die je bij de Boerenbond kunt kopen:



Deze foto komt van de site van Overtoom.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

joan

Suzanne bedankt , ik heb het inderdaad in Best gekocht en ze hadden het in nieuwe verpakking van 20 kg ipv 25 kg.
Vogels zijn er helemaal gek op en er zitten geen zonnenpitten in en dat komt mooi uit want 19.04 is ons eerste jong geboren. niet slecht als je pas sinds 2.5 maanden een voliere hebt.

                                                                    joan

Suzanne

Hoi Joan,

Mooi. En gefeliciteerd met je eerste jong.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.