14 mei 2025, 07:17:43

Weer foto's van Dazzle

Gestart door Dazzle, 15 april 2005, 07:14:30

« vorige - volgende »

Dazzle

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie niet gek van mij worden, maar ik heb weer twee foto's om aan jullie te laten zien van Dazzle. Hij heeft nu bijna zijn oogjes open. Het is echt een schatje om te zien. Weten jullie of het normaal is dat Dazzle zo'n opgezette buik heeft? Vindt Dazzle nu namelijk zo dik kijken of is dit normaal.
Nogmaals ik hoop dat jullie niet gek van mijn foto's worden.

Groetjes Bianca

Riny

Hoy Dazzle
Hier wordt niemand gek van jou foto's hoor.
Dat kan helemaal niet want we zijn al allemaal gek van valkjes,anders zaten we niet op dit forum.
Maar het is een mooi jonkie hoor.
Daar mag je best trots op zijn.
Groetjes Riny :D :D :D

es

Ach echt een poepie die Dazzle.
En hoe meer foto's hoe meer vreugd. ;) ;)
Over zijn buikje, volgens mij ziet dat er toch wel normaal uit, heb er niet zo veel verstand van. ;D
Misschien dat iemand anders je daar over kan vertellen.
Hij groeit als kool zo te zien. :o

grt. Es

gonnie

Wat een snoepie ,inderdaad hoe meer foto`s hoe meer vreugde.

Groetjes Gonnie

~Natas~

Hoi,

Oh wat een snoepje zeg die Dazzle.
Wat zijn ze zo lief he om te zien, ik ben benieuwd hoe mooi hij wordt als hij/zij volwassen is.
En wat zijn die kroepjes vol zeg tjee  :o echt een heel gek gezicht.

Groetjes

Natas

Paul

Hoi Bianca,

Wat een schatje zeg om te zien :)
Dat buikje lijkt me ook best normaal hoor ze zijn in het begin echt vormeloos en later groeit dat door en krijgen ze een echte vorm van een valkje.
Maar de jongen hebben allemaal zo'n buikje dat is juist goed want dan word hij goed gevoerd.

Groetjes, Paul

Dazzle

Hoi allemaal,

Heb vandaag weer een foto van Dazzle gekregen van Suzanne. Ze heeft hem/haar vandaag geringd (deed ze voor het eerst) en het ging heele gemakkelijk. Verder gaat alles goed met Dazzle en ik ga waarschijnlijk dinsdag 26 april kijken bij haar naar Dazzle. Ik maak natuurlijk dan weer foto's en zal ze dan weer hier komen plaatsen.
Bij deze ok nog een foto van Dazzle, nu 12 daagjes oud.

Dazzle

nog een keer de foto

Groetjes Bianca