5 mei 2025, 23:45:26

jippie al 11 parkieten eitjes

Gestart door aletta@wanadoo.nl, 6 april 2005, 16:30:06

« vorige - volgende »

aletta@wanadoo.nl

Hoi allemaal
bij ons is het broedseizoen goed begonnen,maar liefs 11 eieren al,nu maar hopen dat ze allemaal bevrucht zijn.

GR sandra :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Tara

Hoi Sandra,

gefeliciteerd, maar ik heb er inmiddels 20 :P

Groetjes, Tara

aletta@wanadoo.nl

Hoi tara
ja maar jij hebt valkeneitjes en wij grasparkieten.

GR sandra :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Tommygirl

trienke

Riny

Hoy Allemaal
En ik heb net mijn eitjes van de valkparkieten geschouwd.
En wat denken jullie 25 bevrucht!!!!!!
Groetjes Riny  ;D ;D ;D

Anita1

;D das dan meer als 11 eitjes he? hahaahahahahahaaa
wat een hoop zeg! wauww echt heel gaaf voor je..en welke mutaies krijg je allemaal? gooi de hele tabel maar hier op hahaaha.
ik ga zo schouwen.kan ik ook een aantal hierbij zetten hooop ik.
knufff anita :-*

margreet

hallo allemaal,

gefeliciteerd allemaal, daar kan ik niet tegen op, bij mij is het eerste eitje weer gelegd, maar van de tweede ronde, dat wordt over zo,n 3 weken een ware valkjesinvasie hier op de site. Hopelijk gaat alles zonder al teveel problemen dat is het belangrijkste.

groetjes Margreet

Anita1

;D yeahhh 7 bevrucht!!! knufff  anita

Tommygirl

Kheb gister geschouwd
maar zag nog nix
maar eerste eitje is wel nog maar 3 dagen oud,
kga zaterdag nog eens proberen te schouwen..

Kheb echter wel een probleem, want het eerste eitje
moet uitkomen op 21 maart, en dan de volgende (als ze bevrucht zijn) en 1-4 mei ga ik met school mee op reis, dus dat betekent da ik een ander slachtoffer moet gaan vinden,

maar de vraag is, moet er constant iemand de jongen valken in oog houden? want mijn pa gaat da waarschijnlijk over nemen dan maar hij moet werken, en mijn moeder is er niet zo blij mee :)

Riny

Hoy Tommygirl
Daar hoef jij je niet zo'n zorgen over te maken.
Je kijkt iedere dag als je nestcontrole doet even of de jonkie's een mooi gevuld kropje hebben.
Snel genoeg heb je in de gaten of de ouders een jonkie verstoten,tja en dan moet je ingrijpen.
Maar als alles goed gaat hoef je ook maar iedere dag een maal te kijken.Meestal voeren de ouders prima.Bij een eerste nestje weten ze vaak nog niet hoe ze alles moeten doen.
Als je vader met de computer om kan gaan kan hij ons toch iets vragen als hij iets niet weet.
En als hij dat niet graag doet op het forum geef je hem maar mijn e-mail adres staat bij mijn profiel.
Groetjes Riny :D :D :D

aletta@wanadoo.nl

Hoi allemaal
gisteren nog even gekeken in de voliere,op dit moment zijn het er 14 geen idee of ze allemaal bevrucht zijn,want het is de voliere van mijn zus,ik ga straks even langs om te kijken en het te vragen.

GR sandra ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Tommygirl

Hehe Riny,
die kan ni omgaan met de computer :)

Riny

Hoy Tommygirl
Heb je dan graag een telefoonnummer?
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

hoi Riny en alle andere

Wat veel eieren zeg en allemaal bevrucht , gefeliciteerd nu maar hopen dat alles goed gaat verlopen want als ik dat soms lees hebben sommige vaak veel zorgen , ziektes verstoten ,kropje niet vol , veel werk hebben jullie ermee, wel vaak leuk anders begin je er niet aan .
Alle andere :D ook gefeliciteerd ;)

Groetjes Gonnie