21 juli 2025, 21:59:40

mijn viggo!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 8 april 2003, 19:27:51

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

En een paar andere birdy's.

Natuurlijk Aylon! Die nu ook met een nestje bezig is samen met Nyko.. :)

Nyko! Die erg veranderd is sinds de laatste keer dat ik een foto van hem erop zetten.. :P

Het nieuwste lid! Charety..Nica en zij zijn helemaal verliefd!  :)

Nakeo..met nog steeds zijn wilde parels! Hij kijkt hier vol spanning over het randje van het bed..hoezo lange nek?  :D

Alles goed in de gaten houden.. ::)

Nica bij de spiegel..maar hij vindt de camera toch leuker.. :D

En mijn mooie engel..nigel...ze is nu bijna beter!  :)

Dat was het even voor nu..van de rest van de vogels komen ze ook snel!

Groetjes Jaimy

Jaimy_en_Viggo

ai ai ai..ik ben weer veeeel te snel..maar ik kan mezelf niet helpen..ik heb al een beetje op internet lopen zoeken naar leuke namen met betekenis..ik zet ze hier maar neer..voor het geval ik het papiertje kwijt raakt.

Aislin: Droom
Cara: Vriend
Duvessa: Donkere Schoonheid
Edana: Klein vuur
Keely: Schoonheid
Kylia: Lieftallig
Nola: Nobel
Sabia: Goedhartig
Delia: Oogstgodin
Carlin: Kleine overwinaar
Conan: Wijs en alert
Aidan: Vurig
Moya: Groot

Gaaf he.. ;D

Groetjes Jaimy  :-*

Lin

Welke van de twee is nu de recente foto van Nyko?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Oh stom foutje zijn twee verschillende. Charety is echt prachtig. :D

Jaimy_en_Viggo

hihi, maakt niet uit  ;D Ja charety is een mooie oude dame, gekocht van Lique en Peter  :)

Groetjes Jaimy

Paul

Hoi Jaimy,

Jij hebt ook een mooie verzameling aangelegd al met al die valkjes :-)
Ze zijn echt heel mooi en het broedende koppletje zit er wel heel lief bij zo :-)
Ik zie nu ook wat de ouders zijn van je jong en kan dan ook inschatten wat het jong voor mutatie kan worden.
Als de man verder negens split voor is zullen alle jongen wildkleur gaan worden namelijk.
Maar met splitten kan het natuurlijk nog heel anders zijn.
Weet je toevallig of papa valk ergens split voor is?

Groetjes, Paul

Lin

Heb je al een kleintje kunnen zien?

Jaimy_en_Viggo

Hey Paul,

Viggo de man heeft ook nog bont achterop zijn hoofdje..dus ik denk split bont..in elk geval geen split gepareld.

Hey lin,

Jaja, heb hem zelfs al vast gehad en foto's gemaakt..helaas zijn de foto's heel erg wazig.. ??? maar dat zal ik snel goed maken met duidelijk foto's  :)

Groetjes Jaimy

Jaimy_en_Viggo

Er zijn vandaag twee jongen uit het ei! :) ze zijn zo lief en donzig..maaruu..zit aardig pit in die kleine dingentjes..proberen te staan..naar alles toe kruipen wat lekker warm is..en piepen.. ik sta elke keer wel eventjes te luisteren of ik ze hoor piepen..hihi.. :)

het eerste jong is op 14 feb geboren! Een valentijns-valkje dus..nogal logisch dat hij/zij valentijn als naam krijgt  ;D

Het tweede jong is op 16 feb geboren..op mijn verjaardag dus! Wat de naam wordt..moet ik nog even bekijken..wat goed bij hem of haar past!

Welkom in het leven kleine hummeltjes! Ik zal goed voor jullie zorgen!  :-*

Lin

He ik heb mijn valkje tiamo genoemd. Betekend volgens mij ik hou van je (ik weet niet of je het zo schrijft) is dat misschien een idee voor je valentijnsvalkje? Gefeliciteerd met je tweede kleintje. Twee gele donsjes waren het?

Jaimy_en_Viggo

Hey Lin,

Het valentijns-valkje heet gewoon valentijn  :P er zijn er nu drie..allemaal gele donsjes..dus ben benieuwt wat er uit komt..Ik vind het allemaal goed  ;)

Groetjes Jaimy

Jaimy_en_Viggo

Gisteren heb ik twee nieuwe valkjes opgehaald! Ze zijn echt prachtig! Twee mannen. Ze heten: Conan: Wijs en alert. (de lichte)
Aidan: Vurig (de donkere)

Hier wat foto's van de twee mooie mannen!!

Lique

Hoi Jaimy,

Wat een plaatjes zeg. Het is een witmasker bonte cinnamon, en een witmasker bonte.
Heel veel plezier met ze, maar dat zal wel goedkomen.

groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

Wat een gedoe weer..

De jonge werden niet goed gevoerd..en nu hebben ze een grote groei achterstand..ze laatste keer dat ik keek waren de krobjes leeg..ook kreeg ik advies om een handdoek erin te leggen, omdat ze het waarschijnlijk ook te koud hadden..nu durfde de ouders er niet meer in..ik denk door de handdoek..maar goed..ze voerde ook slecht..dus vandaar dat we ze nu onder de warmte lamp hebben gezet.

Ik heb ze net gevoerd..en de krobjes waren goed vol..zoals het hoort! Ze poepen nu veel..maar dat is natuurlijk logisch.

Ik had verwacht dat het heel moeilijk zou zijn, om ze te voeren..klein als ze zijn..maar het gaat best heel makkelijk..! Zo lief..staan ze alledrie rechtop..en maar piepen..

Ik hoop dat ze het overleven..ze zijn nog zo jong..maar nu hebben ze wel een grotere overlevings kans..dat weet ik zeker!

Wordt vervolgt! (met foto's natuurlijk)  ;D

Paul

Hoi Jaimy,

Wat jammer dat de ouders zo slecht voeren maar met bijvoeren kom je al een heel eind en de rest kan je ook de ouders dan laten doen.
Ik had ook al gereageerd bij je andere vraag op het forum.
Hopenlijk gaan ze het redden maar het moet kunnen lukken in elk geval.
Succes met je kleintjes.

Groetjes, Paul