16 mei 2025, 17:01:26

HELP!!! Wie bied een goed thuis???

Gestart door Marloes, 28 maart 2005, 12:05:44

« vorige - volgende »

Marloes

28 maart 2005, 12:05:44 Last Edit: 28 maart 2005, 22:27:47 by Marloes
Hoi,

Ik had hier in het onderdeel speod het verhaal van mijn valkjes staan. Over de man die de pop en de jongen plukte.

Ik heb besloten om hem toch weg te doen omdat dit zo niet langer gaat.

De beste plek voor hem is een voliere (een grote) Waar hij de ruimte heeft en waar hij kan doen en laten wat hij wilt.

Heeft iemand ruimte voor dit valkje. Hij kan ondanks zijn gedrag ook lief zijn. Hij is alleen erg dominant.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want de kleine dondersteen zit nu helemaal alleen en dat is ook niet goed voor hem.

Groetjes Marloes.

es

Hoi,

Ik hoop voor je dat je snel een goed plekkie vindt voor die kleine deugniet. ;)

Marloes

Hoi,

Dankje.
Want ik ben echt een beetje hopeloos nou, ik weet het allemaal niet meer, ik wil hem eigelijk niet kwijt, maar het is ook beter voor hem. Hij is altijd al moeilijk geweest. Hij is niet tam dus ja.

Groetjes Marloes.

Tara

Hoi Marloes,

wat jammer te horen dat het niet goed gaat,
het is een dappere beslissing van je, ik weet dat het ontzettend moeilijk moet zijn... Ik hoop dat je een goeie thuis vindt, ik zou zeggen; direct. Je zou zeker vaak foto's zien van hoe ie het maakt.

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Marloes
Ik zou je graag willen helpen,maar ik zeg het eerlijk ik durf het niet.
Ik hoop wel voor je dat je vlug iemand vindt.
Groetjes en succes Riny :D :D :D

Marloes

Hoi, mag ik vragen waarom je het niet durft?

Groetjes Marloes.

Riny

Hoy Marloes
Zeker mag je vragen waarom ik het niet durf.
Ik ben gewoon bang dat hij dat plukken niet afleerd, en dat is de enigste reden.
Ik kan goed begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt ,zo zou ik ook zijn.
Groetjes en veel succes Riny :D :D :D

Marloes

Hoi,

Ik snap jou ook wel. Maar mijn idee is dat hij alleen maar plukt uit frustratie. Hij heeft altijd al een indruk op mij gemaakt dat hij meer ruimte nodig had. Maarja, ik wilde het toch proberen.

Groetjes Marloes.

tommy

Hoi marloes
Mag ik vragen waar je woont.
Ik heb zelf een hele dominante pop. En straks een kooi van drie meter lang en 2,65 hoog.
Misschien een klik.
grt Annemieke