1 juli 2025, 15:48:31

Taxco en Chica

Gestart door PB, 31 maart 2005, 00:35:15

« vorige - volgende »

Lin

Hey

Nou ze voelt zich blijkbaar heel goed thuis.Ook al meteen zo lief aan het doen. Wel erg gezellig voor Taxco een vriendinnetje/vriend(misschien toch?). Mooie fotos heb je gemaakt zal je wel even mee bezig zijn geweest.  :D Ik hoop dat ze samen geen ruzie krijgen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

OOOOOOHHHHH wat is ze MOOOOOOOOOOOOOI
En wat een leuke foto's. Prachtig die pareltjes.
Blijf maar lekker veel foto's maken.

Groetjes Gerda

margreet

hallo Petra,

Wat leuk dat taxo zo positief reageerde, dat geeft vertrouwen voor de toekomst, Leuke foto's, ben blij dat ze bij jullie terecht is gekomen, had daar al een goed gevoel over. Het tweede valkje is ook opgehaald, hoop dat zij het net zo goed treft, Wist al dat het een lief valkje was, maar wacht maar als ze gaat puberen!!!!!! Ze zal best nog wel ondeugend worden.

groetjes Margreet

Cor_en_Petra

Wat een leuk verhaal en mooie foto's!  ;D
Het lijkt erop dat Chica zich al snel bij
je thuis voelt! Hopelijk vindt Taxco haar ook lief!
Het lijkt er in ieder geval wel op  :P
Straks is Chica een Chico...
tja, da's het nadeel als je een jonkie neemt,
je weet het nooit helemaal zeker!  ;)
Heel veel plezier samen!
Groetjes van Cor & Petra

giovanni

hoi
proficiat met je valkje ;D ben echt blij voor je dat het
wachten nu beloond is! hopelijk heb je er veel plezier
aan en wordt chica geen chico, want het zijn echt mooie
parels
grtz

Astrid

Hoi Petra,

Wat super geweldig, en wat is Chica mooi zeg,
ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat,
want bij ons komt er ook een 2e bij, moet
nog uit eitje komen hoor, misschien volgende
week al.

Enne Pepper woont ook in Amstelveen  8)

Groetjes,
Astrid

PB

hallo allemaal,

Het is weer eens tijd om de laatste nieuwtjes te vertellen.
Met Chica gaat het heel goed. Het is een ontzettend nieuwsgierig valkje en een echte durfal. We hebben zelfs de indruk dat Taxco juist bang is voor haar. Hij weet er in ieder geval nog niet echt raad mee. Als ze tegelijk los zijn gaat Chica hem overal achterna, maar als zij dan arriveert is Taxco meteen weer gevlogen. Alleen samen trosgierst eten, dat kan wel, dat is nl. echt té lekker om te laten lopen. Chica kruipt ook gewoon in Taxco zijn kooi en gaat daar zijn eten oppeuzelen. Hij laat het allemaal gebeuren hij gaat dan gek doen in zijn kooi of vertrekt dan maar weer. Hij valt haar niet aan of zo, maar negeert haar min of meer. Af en toe komt ie per ongeluk kijken wat ze aan het doen is.

Het badderen gisteren was niet zo'n succes nog. Een druppelende douchekraan was toch wel eng en nat. In een schaaltje bleef ze mooi staan en drinken deed ze ook maar verder eigenlijk nix. Vandaag haar op het aanrecht gezet bij een druppelende kraan. Toen Taxco daar in sprong kon ze zich toch na een tijdje niet laten kennen. Even kijken of ze indruk kon maken...  Echt douhen/badderen deed ze niet, maar ging wel onder de druppels zitten. Alleen een nat nekje dus.

Taxco gaat ondertussen gewoon door met z'n dagelijkse activiteiten zoals het slopen van planten, het kattegras is eindelijk ontdekt, maarja daar mag ie aan knagen, is dus minder leuk als de plante op de vensterbank. Die had ie gisteren dus in een onbewaakt moment weer te grazen ???

Foto's volgen nog moet ik nog ff bewerken om die 60 kb te bereiken.

groetjes,
Petra, Taxco en Chica

margreet

hallo Petra

Zo te horen gaat het erg goed met chica, met haar zusje Jill gaat het ook steeds beter, ze was toch wel wat banger als Chica maar blijft nu lekker bij mij zitten. Ik heb de mutatietabel nog eens geraadpleegd maar wat ik ook intyp, de vrouwtjes blijven gepareld. Dus voor mij blijft ze toch wel Chica. Kijk uit naar de volgende foto's van Taxo en Chica'

groetjes Margreet

Lin

Hey Petra

die Chica toch. die zal wel even laten zien wie de baas is. Wat leuk om te lezen. dat is wel een voordeel als je al een eerste valkje hebt. Kan die laten zien hoe je bijv. moet badderen. Helaas worden ook wel eens slechte dingen overgenomen.  :D Ik wacht uiteraard weer op de fotos, Leuk!

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

Ha Petra,
Leuk dat Chica zich al zo op haar gemak voelt. Hopelijk went Taxco snel aan haar, dat zal best wel, heeft even zijn tijd nodig. Ze vallen elkaar in ieder geval niet aan, da's al een goed begin, toch?
Groetjes en veel plezier van de kleine deugnieten!
Cor & Petra

N.B. enne... wij wachten net als Lin op de foto's...!

giovanni

hoi
je gaat je nu beter moeten concentreren, dat je weet waar
de beide valkjes zich bevinden ;D Als je met Chica bezig
bent en Taxco die dan planten eet ;) Hopelijk wordt het een
mooi koppel
grtz

Astrid

Hoi Petra,

Het begin is er, nu maar hopen dat het snel
leuke maatjes van elkaar gaan worden,
ben benieuwd of dat al snel zal gaan gebeuren
of dat het nog een tijdje gaat duren.

Ik blijf je in ieder geval volgen.

Groetjes,
Astrid

bobbie

Hoi Petra,

Wat is Chica mooi zeg :o :-* Ik heb eerst alles eens bijgelezen want ik was een tijdje niet in je dagboek geweest.

Zo te lezen klikt het ook wel tussen Taxco en Chica.

Ik kom weer wat vaker lezen hoor.

groetjes, Nel :)

PB

Hallo allemaal!!!

Bedankt voor al jullie leuke reactie :-*

Hier zijn ze dan de beloofde foto's, 'k heb me aardig misdragen dus het zijn er heel wat.

Chica bewaakt hier m'n portemonnaie  ;D

Hier is Chica aan het vreten, eten kun je het niet meer noemen, wat eet dat beesie veel zeg kan Taxco echt wat van leren. Ze stapt ook zo maar bij Taxco in de kooi om te eten

Chica d'r eerste spaghetti, ze doet er nu al een moord voor overigens ook voor wortel, appel is niet echt interessant.

Taxco denkt oh die tros kan ik niet alleen door haar laten oppeuzelen

Chica kan overal landen...

Chica in de wasbak

Zo zitten ze nog lekker ver van elkaar af denkt Taxco

Chica wordt ook al ondeugend. Ze heeft het kattengras ook ontdekt en is er inmiddels ook al middenin geland en vindt het ook zeer interessant om aan te knabbelen.
Maareh die rode steentjes zien er ook uit om van te smullen.

Anita1

;D hahaha ik heb echt genoten van je foto's
geweldig!! wat kan jij goed landen ahahhaahaa.
echt heeel leuk.ga zo vooral door.knuff anita ;D