2 augustus 2025, 17:11:24

Pepper & Snowy

Gestart door Astrid, 26 maart 2005, 19:21:09

« vorige - volgende »

Astrid

26 april 2005, 18:32:35 #135 Last Edit: 26 april 2005, 18:35:18 by -Astrid-
Heeee Rianne,

Het wordt met de dag mooier,
de standaard van m'n boom is al geschilderd
en m'n water/badderbak zit er nu ook al in.
Ruud en Astrid zijn ook heel erg blij met me.
ik word al aardig verwend door ze.

Heee Zazou en familie,

Bedankt voor je complimenten ivm m'n nieuwe kamertje,
Ruud is de handigste, die maakt het allemaal voor me.
Ik ben niet meer gaan badderen in de keuken,
Ruud heeft het me wel aangeboden, maar ik had vandaag geen zin.

Heeee BB Cheeky  :-*

Jeetje wat bij jij ongeduldig, je moet gewoon even afwachten.
Om je nog nieuwsgieriger te maken, het wordt zoooo mooi.
Ik ben toch echt je kleine broertje, dus jij moet mijn voorbeeld gaan worden  ;D

De vorderingen van vandaag, de achterwand is bijgetipt met verf, er waren nog een aantal plekjes onbedekt, de standaard van de boom is ook al geschilderd, mijn bad/water bak is in de kooi geplaatst, en Ruud heeft ook nog helemaal zelf een touwladder voor me gemaakt, die is echt heel leuk geworden.
De foto's zal ik tzt gaan plaatsen, dusss nog eventjes geduld.

Oh ja, ik ben toch een jongetje  ;D

Groetjes,
Pepper

Carine

Hoi Astrid

Ik lees net in dagboek van Cheeky dat Pepper toch een broertje van Zazou is ;D :D.
Weten jullie het nou zeker ? Jullie hebben gelukkig wel een goede naam gekozen,daar hoef je niks aan te veranderen. ;D :D ;).

Knuffie van je broer en groet van Ankie en de rest

Cor_en_Petra

Heeeeeeeee Broertje!
Welkom in de familie als man! Wat ik al eerder zei: gelukkig heet je Pepper en geen Liesje of zo.... hahahaha, dan had je toch even een probleem gehad.... dat bekt niet zo voor een stoere mannelijke valkparkiet als jij! Ga me alleen niet over een week vertellen dat je toch een popje bent, want dan heb ik echt psychische begeleiding nodig!!!  :o :o :o ;D ;D ;D
Liefs van Cheeky

Astrid

Heeeeeee Cheeky,

Ik begrijp het ook niet helemaal hoor,
gedraag me niet echt als een kwajonge,
fluiten doe ik ook al niet gevarieerd,
maar de staartveer is donkergrijs aan de onderkant  ::)

:-* Pepper

Lin

Hey

Nou inderdaad maar goed dat je pepper heet. en ik wil ook weer graag fotos zien van Pepper en zijn verblijf!!

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

He kerel Pepper,

Hoe gaat het vent? hahaha. Ja, donkere staartveren zonder vissengraatmotief wil zeggen dat je een man bent. Nou bink, welkom als meneertje in de vogelwereld.
Je ziet dat er heel wat woorden zijn voor je geslacht:
kerel/vent/man/bink/meneertje/heertje/jongen en waarschijnlijk nog veel meer. Stoer he 8)

Scheelt weer veel ellende zoals eventueel legnood enzo :-\ ;)

Schiet je achterwand al op? Ik word steeds nieuwsgieriger.

Ik wacht rustig af.

Tot de volgende keer, Nel :)

Cor_en_Petra

Heeeeeeeeeee Pepper-man!

Wel ff wennen hoor brother, maar ik wen snel  ;D

Ik ben niet nieuwsgierig, maar ik wil wel heeeeeeeel graag weten hoe je valkparkietenparadijs eruit gaat zien..... FOTO'S!!!!!!!!!!!!!  ;) ;D Verder geen druk hoor....hahaha! Hoeveel nachtjes moet ik nog slapen???.....

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maar weer,
ik spreek je snel weer!
Een dikke pakkerd van Cheeky & Petra
Cor nu ff niet, die is onderweg naar de zon (vandaar dat Petra al om 5.55 op haar werk zat!)

Rianne

We zijn allemaal razend benieuwd naar het eindresultaat, dat heb je wel door Peppertje!

Astrid

Heee Lin,

Hou ik jou ook al in spanning ?

Als het helemaal af is maken ze foto's voor me,
heb je nog effetjes geduld   :)

Heee Nel,

Gaat helemaal goed met mij, er moet toch ook geel in de anderkant van mijn nieuwe staartveer zitten, want dat zien ze niet ? dat wil toch zeggen dat ik een mannetje ben !!!

Hihi, leuk al die woordjes voor mijn geslacht, ik weet er zelf ook nog één : gozer (tje)  ;D

De achterwand is al af, de boom staat er ook al in,
m'n waterbak is in de gaaswand vastgezet, m'n verlichting
is ook aangesloten, alleen de leverancier heeft een verkeerde voerbak gestuurd, als het goed is komt die deze week binnen,
en ze willen vrijdag nog een nieuw soort
bodembedekking voor me gaan halen: zeoliet
ik heb wel al beukensnippers staan (zak van 20kg) maar ze willen toch liever zeoliet op de bodem hebben

Heeyou Cheeky  :-*

Ruud en Astrid moeten ook nog zo wennen, ze zeggen nog steeds ze en zij tegen me  :(  zal straks wel over zijn.

Als m'n nieuwe kamer helemaal klaar is laten we de foto's zien, dat zal vrijdag waarschijnlijk zijn, maar kan ook zaterdag gaan worden, er moet nog iets binnenkomen,
maar als dat niet deze week komt laat ik het wel alvast aan je zien, OKÉ   :D   Mr.Ongeduld  ;D   

Heee Rianne,

Nou, ik vind het wel leuk om te horen dat jullie zoveel interesse in m'n nieuwe kamer hebben, tja het is niet een
standaard kamertje en dan wordt je wel nieuwsgierig,
dat zou ik ook hebben.
Nog heel even geduld ....  wordt vervolg  ;D   

Halooooo allemaal,

vandaag weinig nieuws te vertellen, ik heb wel een heel
leuk speeltje, stelt eigenlijk niks voor, maar ik vind het zooo
leuk een plastic rietje nou eigenlijk een paar een rode en gele
en blauwe en groene dat zijn dunne en dan heb ik ook nog twee dikke die zijn wit met een rode en blauwe streep erop,
daar zit ook een buiggedeelte aan, die zijn ook heel erg leuk.

Als ze tijd hebben maken ze daar ook nog een foto van om aan jullie te laten zien

Kirsten

Hoi pepper,

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je nieuwe verblijf. Je vrouwtje maakt ons allemaal wel erg nieuwsgierig ;D
Fruitboomtakken,. een ladder,. Jij bent echt een bofkont

Maar we hebben geduld en blijven ondertussen lekker nieuwsgierig ;D

doei doei stoere vent ;)
groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Cor_en_Petra

Ik ben niet ongeduldig...

Is het al vrijdag? Chips, nog geen fotodag???
Maarre...

Oh, Pepper, ik ben zo nieuwsgierig!

Liefs van Cheeky

Astrid

29 april 2005, 20:22:44 #146 Last Edit: 4 februari 2006, 23:45:34 by Astrid
Oké Oké,

Pffff..... jeetje wat zijn jullie ongeduldig,
omdat jullie graag iets wilde zien alvast wat foto's ...
Het is nog steeds niet af hoor, maar dan hebben jullie alvast een idee..... 

Dit is dan mijn eigen boom (komen nog wat loopstokjes die dwars liggen bij) en op de bodem ligt zeoliet

Dit is mijn brievenbus - links een gevulde en rechts een lege
(komt nog wel iets in hoor)  en dit is de voorkant van mijn kooi.

En mijn eigen badkamer, joepie lekker groot  ;D

Cor_en_Petra

29 april 2005, 20:31:17 #147 Last Edit: 29 april 2005, 20:33:16 by Cor_en_Petra
Ohhhhhhhh Pepper!

WOUW!!!   WOUW!!!   WOUW!!!

Ik ben er helemaal stil van.... wat een luxe verblijf zeg, mag ik bij je logeren???

Wat een supermooie badkamer... kom ik aan met mijn badbordjes... :( :( :(  Superdeluxedefriemel zeg! 't is maar goed dat je een kerel bent en geen dametje, want je zou er verwaand van worden... komt er ook een mega-spiegel in?

En die boom vind ik ook erg decoratief en mooi! De afmetingen zijn moeilijk te zien op de foto, maar ik neem aan dat je gewoon op de takken kunt gaan zitten? Ooooooohhhhh, nu word ik toch echt een ietsje jaloers!!

Je mag Ruud wel een extra knuffel geven omdat hij het zo mooi voor je heeft gemaakt! En Astrid omdat ze al ons gezeur om foto's heeft aangehoord!...kortom, knuffel ze maar flink!

Liefs van Cheeky en een stevige mannelijke  8) :-*

Carine

Haaaj Broertje  ;)
Hardstikke mooi hoor je kooi! Zazou wordt er bijna jaloers van  :P Vooral de kleur van de stenen wand vind ik erg mooi ;D En de badkamer is ook wel erg luxe!!!
Groetjes, Carine en knuffel van je broertje Zazou! :-*

Lin

Zo nou echt prachtig geworden hoor. Aan de kleur moet ik nog een beetje wennen. Maar wat lekker ruim en leuk dat boompje erin. Daar kan je ook weer leuke dingen aan hangen.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)