2 augustus 2025, 05:54:27

Pepper & Snowy

Gestart door Astrid, 26 maart 2005, 19:21:09

« vorige - volgende »

Astrid

CitaatHeeeeeeeee!
't Is geen opvoeding hoor, dat weten we zeker  ;), wij hebben gewoon de opstandigste, brutaalste, maar ook (voor ons) de liefste uit de familie getroffen, die vindt het gewoon leuk om ons te plagen!  ;D ;D
Cor & Petra

Ahum Ahum: de liefste kan echt niet hoor, want dat ben IK  :D

:-* Pepper

Suzanne

Hoi Astrid,

Ik heb niet alles gelezen, maar moet zeggen dat ik genoten heb van de foto's! Wat een leuk, lief mooi valkje is Pepper zeg. En die speeltjes zijn ook zo leuk  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Astrid

Hoi Nel,

Jeetje wat een verhaal, ik vind dit echt te gek voor
woorden, laat ze toch lekker hun behoefte doen wanneer
dat nodig is, en moet je zien wat er dan van komt als
ze niet moeten, maar het wel moeten gaan doen,
ik kan niet zo goed tegen dit soort leed, getverdemme
wat zijn er toch een idioten  >:(

Groetjes,
Astrid

Astrid

Citaat van: Suzanne op 14 april 2005, 20:42:02
Hoi Astrid,

Ik heb niet alles gelezen, maar moet zeggen dat ik genoten heb van de foto's! Wat een leuk, lief mooi valkje is Pepper zeg. En die speeltjes zijn ook zo leuk  :).

Groetjes

Suzanne

Hoi Suzanne,

Bedankt voor je compliment,
we zijn ook ontzettend blij met Pepper,
ze is ook heel erg lief, maar soms een beetje venijnig,
zal wel bij de leeftijd horen !!

Groetjes,
Astrid

Suzanne

Hoi Astrid,

Ik denk dat dat bij het soort vogel hoort, want ik ken het wel van mijn eigen tamme valkparkiet  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Cor_en_Petra

Geen leeftijd, maar gewoon temperament!  ;D
Cheeky heeft ook vaak dat venijnige en
"ikke-wil-mijn-zin-doordrijven-anders-ga-ik-krijsen".
Maar ja, 
daarnaast kannie ook zo lekker kroelen en vrijen
en lief en ontdeugend zijn,
dat hoort er volgens ons gewoon allemaal bij! ;)
Liefs van
(Cor en) Petra

Cor_en_Petra

Heeeeeeeya Peppertje!
Je was ineens verdwenen van de 1e pagina van de dagboeken en dat kon ik toch niet laten gebeuren, dan moet ik zo naar je zoeken! Heb je dus maar weer effe naar de 1e plaats gehesen  ;) ;D
Alles OK met je?
Liefs van Cheeky

bobbie

He Astrid,

Alles goed? Hoe is het met Pepper?

Ik kijk al weer uit naar nieuwe foto's hoor, niet indutten ;)

Snel plaatsen hoor 8)

groetjes, Nel :)

Astrid

17 april 2005, 01:24:08 #98 Last Edit: 17 april 2005, 01:26:37 by -Astrid-
Hallo allemaal,

Gaat nu weer helemaal goed hier,
was zaterdagochtend even niet zo lekker,
was een beetje down en had iets de dunne.
Kwam waarschijnlijk van de sla.
Gister ook erg druk gehad ze waren met mijn nieuwe verblijf bezig, er is een hele rotsachterwand ingekomen, mooi hoor.

foto's komen er ook weer snel aan   :)

Cheeky bedankt  :-*

Prieuw,
Pepper

Cor_en_Petra

Heeeej Peppertje!
Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat. Ik maakte me al ff zorgen over je! Ik heb niet zo'n last van dunne poep omdat ik geen sla lust. Ik badder er alleen in... ::) Zie je wel dat al die groente niet eens goed voor ons is. Gisteren probeerden Cor en Petra het eens met bloemkool en tuinkers. De tuinkers, daar wilde ik nog wel even aan knabbelen, maar bloemkool..... JAKKKIE!!!  :(
Een dikke knuf van Cheeky

Lin

Hey,

zorg ervoor dat je niet weer aan de dunne gaat! Gelukkig gaat het nu weer goed. Ik ben benieuwd naar de achterwand. Ik kan me nu geen voorstelling van maken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hee Pepper,

Fijn je weer te horen. De dunne, jakkie. Balen he. Gelukkig gaat het nu beter hoor ik van je.

Ben je van plan zo'n muurklimmer te worden net als je weleens op tv ziet met die gekleurde handgrepen?

SNAVEL - POOT - POOT - SNAVEL - POOT - POOT

Stoer hoor als je dat kan. Ik hoop gauw je rotsachterwand te  zien. Wel een helmpie op he, als je gaat klimmen. ;)

Groetjes, Nel :)

Astrid

17 april 2005, 21:18:52 #102 Last Edit: 4 februari 2006, 23:40:59 by Astrid
Pieuuuww,

Het gaat weer hartstikke goed met mij,
lekker gefloten in de vensterbank,
wat spelen met m'n kattegras en vandaag voor het eerst mijn kooi ingeklommen en zelf weer uitgevlogen heb ik gedaan toen ik uit de vensterbank vloog een stukje over de grond gelopen en toen via een trappetje aan de onderkant mijn kooi in en toen naar bovengeklommen en er via een deurtje aan de bovenkant weer uitgevlogen.

Als de achterwand af is zal ik aan Ruud vragen of hij er een foto van wil maken, Astrid kan het niet doen, haar cameraatje
is daar niet geschikt voor, ze krijgt het er niet helemaal op of zoiets, heb er geen kaas van gegeten  :-\
Ik zal het een beetje verklappen het is van een soort cement gemaakt en er zitten ook zitplankjes in verwerkt, op dit moment is het nog grijs maar het gaat wel een beetje roodachtige kleur krijgen, ik ben zelf ook heel erg benieuwd
ik heb ook mijn ogen uitgekeken.

De meeste foto's zijn mislukt onscherp, ik was nogal beweegelijk en dan lukt het niet.

Wat ik trouwens ook wel leuk vind is even naar de TV kijken.

Tot de volgende keer,
Pepper  ;D

bobbie

Ooooooooooooh Pepper,

wat sta je er weer mooi op 8)

Groetjes, Nel :)

Anita1

;D hahahaaha hele leuke foto!
leuk valkje ok.geniet er maar lekker van.knuff anita