Wat vinden jullie van mijn nieuwe kamervoliere?

Gestart door es, 25 maart 2005, 18:38:07

« vorige - volgende »

es

Ik kan deze kamervoliere kopen via marktplaats voor 75,00, hij is zo goed als nieuw.
Ik zelf vind hem waanzinnig gaaf en ga hem a.s. dinsdag ophalen.  8) 8)
Het is voor mijn aankomende 2 grasjes, nou die kunnen verstoppertje gaan spelen, of tikkertje. ;D ;D ;D ;D ;D
Wou even weten wat jullier ervan vinden en of die niet te duur is wat ik ervoor ga betalen ??? ???
Ik denk het niet hé! ;D
Kleur= rood/wit.
mijn man vindt hem iets aan de grootte kant, maar dat is niet belangrijk, en ik ga hem toch halen. :-* :P

Tara

Hoi Esther,

ik vind 'm leuk hoor, zeker niet te duur ofzo :).
Je kan er trouwens je was inleggen langs onderen als je 'r geen plaats meer voor hebt ;D ;D ;D

Groetjes, Tara

es

:D :D :D :D :D :D :D inderdaad, ik zat ook al te denken aan de kattenmand, die past er precies onder ;) ;)
Hij was met de andere kooi, sliep hij altijd eronder op de stoel, kon die gelijk de zaadjes die eruit vielen opeten enzo. ;D ;D ;D
Ik zie wel :)

tommy

hoi es

Vind hem wel een beetje aan de kleine kant hoor. ;)

Je aankomende grasje :-*

es

KLEIN,  ;D ;D ;D ;D DACHT HET NIE. ;) ;) ;) ;) ;)
Er kan een compleet zwembad worden ingebouwd voor ze. 8) 8).
Die 2 krijgen niets te klagen, mooie boomtak erin, en gaan met die banaan. ;D ;D ;D
DUS ;) ;)

Tara

Hoi Es,

ja groot kooitje voor de grasjes, ze zullen er echt hun plezier in hebben ;D ;D ;D

Groetjes, Tara

es

tommy

he mam,

Ik neem wel een broertje of zusje mee hoor.

Dus dan wil ik twee badjes en twee stukken touw en twee boomstammen en en en en  ;) :P

liefs grasje

Paul

Hoi Esther,

Dat is echt een mooie kooi/volliere voor ze hoor en ruimte te veel hebben ze niet snel te weinig wel dus deze is prima.
Er kunnen zelfs valkjes in deze kooi dus grasjes zal helemaal geen probleem zijn en je hebt wat ruimte voor speeltjes ook :)
Misschien een golfbaan op de bodem dan hebben ze wat te doen  ;D

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Esther
Kopen voor iemand je te vlug af is.
Het is een complete grasparkietenvilla!!!
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als je ze ingericht hebt.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

bobbie

Hallo Esther,

Het is een prachtige kooi, zou ik zeker niet laten schieten.

Succes, Nel :)

Lin

Hoi Esther,

Als je kijkt bij Muppets dagboek dan zie je dezelfde kooi, kan je even vergelijken met de prijs. Mooie kooi en ruimte genoeg.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik heb m ook via Marktplaats gekocht, ook voor 75 euro. :)

margreet

hallo Esther,

Een hele mooie kooi voor je parkietjes, daar zul je veel plezier van hebben, ik heb ze wel eens zien staan in dierenwinkels. Als je de voederbakjes erbij krijgt die op de foto staan in het helemaal oke, deze gebruik ik ook komt er geen ontlasting in het voer, anders kun je ze altijd nog los kopen. Veel plezier er mee.

groetjes Margreet

es

Ik ga de kooi morgen(dinsdag) ophalen, en ik weet dat ik er niet te veel voor betaal, hij is nog nieuw(zegt deze persoon) :)
:D :D :D :D :D 8)Ben er heel blij mee, nu nog een mooi plekkie in mijn kamer vinden, ga gewoon wat meubels weg zetten enzo, dan moet het lukken.
Mijn man is er niet echt blij mee, maar sowat, niet echt belangrij toch! :P :P