3 augustus 2025, 18:48:48

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

hippysuus

Hoi Peetje,

Ik zie dat ik niet eens zo heel veel pagina's bij je mis nu, dus ik kan er zeker vanuit gaan dat je ook lekker druk bent  :D Niet altijd even fijn he? Maar je weet natuurlijk wel waar je het voor doet en dat moet je genoeg energie kunnen geven om het door te houden. En als je dan straks in je nieuwe paleisje op een avond zit rond te kijken en straalt om alles wat je om je heen hebt dan weet je gelijk dat het allemaal de moeite waard is geweest.

Jeeeeeetje wat een lange zin was dat he?  ;D

Ik mis je maar onze gezellige tijd komt wel weer!!

Liefs,
Suus

gonnie

14 februari 2006, 12:56:52 #2596 Last Edit: 14 februari 2006, 13:01:14 by gonnie
Hoi Petra
Wat vervelend allemaal op de vorige pagina , goed van je dat je je gevoel hebt uitgesproken, en zo moet het ook .
Hopelijk als je verhuist bent dat je dan wellicht moderator wordt, ik hoop het in iedere geval.
hoe is het met Cheeky en Chara , gaat daar alles lekker mee.
Frans was vanochtend weer goed bezig met happen , dus net als bij jou gieren zijn hormoontjes nog altijd rond.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Peet

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met die 2 gaat !!

Ik heb trouwens even in Gonnie haar dagboek gezet dat wij snel even met Frans in gesprek moeten om hem tot de orde te roepen !!!  ;D

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hallo Allemaal,

Voordat ik straks met wat nieuws binnenval, eerst maar even een update m.b.t. de valkjes! Alles gaat gelukkig prima, bijna saai, met ze! Cheeky is nog steeds onmogelijk aan het puberen en chaggie aan het wezen! Daarnaast mogen we hem heeeeeel soms nog wel aaien en kirt en piept hij als een bezetene! Kortom: hij is gewoon te eigenwijs om toe te laten wat hij eigenlijk heel lekker vindt! Ach...

En Chara is de liefheid zelve. Ze laat zich af en toe wegjagen en happen door Cheeky, maar zet 'm ook af en toe flink op z'n nummer! Echt kroelen is er al een tijdje niet meer bij.... volgens mij moeten eerst de hormoontjes bij Cheeky wat bijtrekken!!!  ;) ;D

En dan nu de recentste foto's:

En dan nu een update m.b.t. Cor en mij. Het valt voor jullie misschien rauw op je dak, voor ons niet echt, maar wij hebben afgelopen weekend samen besloten om na de verhuizing als goede vrienden uit elkaar te gaan. Kortom: wij gaan scheiden. Sommige mensen weten iets meer, maar voor de rest wil ik het daarbij laten.

Dit betekent echter wel dat jullie mijn verhalen over de valkjes vanaf mei/juni zullen moeten gaan missen, want de dieren blijven bij Cor (tot die tijd blijven we nog gewoon samen wonen en we zijn ook nog steeds vrienden en hebben een co-ouderschap met de dieren, dus dat komt wel goed!). Cor zal dit dagboek op zijn manier overnemen van mij.

Dit geeft ook wel een beetje aan waarom het van mijn kant een beetje te rustig werd met reageren op jullie en hier in dit dagboek. Er waren genoeg andere dingen aan mijn hoofd, die even belangrijker waren. De echte trouwe Cheeky & Chara fans hebben zich gelukkig niet laten weerhouden om af te toe te reageren! Bedankt hiervoor allemaal!

Er rust geen taboe op dit onderwerp voor Cor en mij, dus reageren mag uiteraard. We gaan alleen in zo'n dagboek als dit niet uitgebreid op details in.

Groetjes, ook mede namens Cor,

Peet

Riny

14 februari 2006, 18:18:45 #2599 Last Edit: 14 februari 2006, 18:35:12 by Riny

Hoy Petra en Cor
Wat verdrietig nieuws,maar fijn dat jullie goede vrienden blijven.
Ik schrik er heel erg van, en weet verder de goede woorden niet te vinden.
Liefs voor allebei Riny :-*

Kirsten

Hoi Petra en Cor,.

Toen ik het begin van je verhaal las,. had ik vanalles bedacht behalve dit,. ik weet er geen juiste woorden voor te vinden,. kom jullie even een knuffel brengen (zo'n hele stevige) en hoop dat jullie de komende periode een beetje rust kunnen vinden. Ik hoop ook dat je af en toe nog even op het forum komt, want eerlijk gezegd kan ik je gewoon niet missen,.
Als ik ook maar iets kan betekenen dan weten jullie me hopelijk te vinden,

Heel veel liefs,.
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Aan een scheiding gaat veel vooraf,
je gaat niet van de ene op de andere dag van elkaar af.
Hier zijn woorden, tranen en wanhoop aan vooraf gegaan,
ik las dit bericht met een brok en een traan.

Jullie gaan beiden voortaan jullie eigen pad
en hebben het als echtpaar wel gehad.
Vrienden blijven jullie en dat doet mij goed,
toch zal het flink te voelen zijn in jullie gemoed.

Ik wens jullie sterkte de komende tijd
en hoop dat alle pijn snel slijt.
Want scheiden doet lijden
al willen jullie dit beiden.

Cor en Petra, heel veel sterkte allebei.

Groetjes, Nel

Rianne

Dit had ik niet verwacht... wat een ommekeer zo in ene. Ik ben blij dat jullie evengoed vrienden blijven, volgens mij zit het ook niet in jullie om ruzie te maken. :) Hopelijk komen jullie tot een goede oplossing voor de dieren.

Valerie

:o :o
Dit had ik helemaal niet verwacht.  :o  :'(
Ik weet echt niet wat ik zeggen moet.  :-X Heel veel sterkte!
Ik stuur je straks nog even een mailtje.
Dikke kus   :-*

Valerie

patty_dordtse valkjes

Ik vind dat jullie bijde toch onze grapjassen blijven en vrienden is voor  ;) ;) ;) ;)altijd ;) ;) ;) ;)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Jeetje Peet, ik las dat je nieuws had maar zo'n nieuws ......nee dat hadden we denk ik allemaal niet verwacht.

Dit zal jullie zeker niet in jullie koude kleren gaan zitten, jullie waren al zo'n tijd samen.

Heel veel sterkte allebei en Peet als ik ooit iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden.

Liefs Caroline  :-* :-* :-* en een mega dikke knuffel.

PS. Wat zal je je beestjes straks missen.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

14 februari 2006, 22:07:15 #2606 Last Edit: 14 februari 2006, 22:09:51 by Riny
Hoi Petra en Cor,

Ik ben een paar dagen even niet op het forum en begin net weer even de verhalen en dagboeken door te nemen.

Maar dan is dit het laaste wat ik verwacht had te lezen.
Dat is geen beslissing die je even neemt, zeg!! En ook al ga je als vrienden uit elkaar, wil dat niet zeggen dat je er geen verdriet over hebt!! Je leven wordt flink overhoop gegooid door zoiets. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

Veel sterkte om alles een plaats te geven en ieder een eigen weg te vinden!!

Liefs, Gerda

Irene

hoi petra en cor,
ook ik ben er een beetje stil van zoals de lezers boevn mij ook al aangaven.. Weet dan ook niet zo wat te zeggen, maar wil het wel proberen ;D.
Fijn om te horen dat het verder in goede harmonie verloopt, maar zoals gerda al aangaf dat kost toch ook vast een hoop verdriet en energie. ik wil jullie beide dan ook sterkte toewensen om dit op ieders eigen manier te verwerken.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Ivy

Hoi Peet.
Ik weet even niet wat te zeggen... maar ik wou het toch tegen je zeggen (dat ik niks te zeggen had). Normaal zet ik dan niks maar nu moest ik het doen...
Ik vind het ... ik weet dat niet eens...
Ik kom later weer terug...
Veel sterkte de komende tijd!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Agnes

Ik weet niet zoveel te zeggen.......
Ik wil jullie veel sterkte wensen voor nu en de tijd die komen gaat.

:-* Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.