2 augustus 2025, 15:53:12

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Christine

Cor en Petra! Doe maar lekker rustigaan! Na al dat werk hebben jullie wel weer terug tijd om te ontspannen en voor het forum!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi luutjes

Wordt Cheeky morgen nou 1 jaar ?
Ik heb nog gezocht in onze dagboeken naar zijn geboortedatum ,maar kon zo snel niks vinden ....had ook niet zo'n zin om het hele dagboek door te pluizen !!!!

Verhuizen heeft zo zijn voor en nadelen he ?
Hoe was het in BZ?
Ik wil ook wel even weten wat voor een keuken je uit hebt gezocht ,maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor ! ;D

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat van: bobbie op 30 januari 2006, 20:59:50
Lekker brood bakken als er kijkers zijn, dat verkoopt je huis goed.  ;)

Of een cake. Ruikt allemaal lekker. ;)

Groetjes en succes, Nel

Cor zei het ook al Nel, dat ik muffins moest bakken! Maar ja.... als ik dat elke keer als er kijkers komen doe, ben ik misschien wel vierkant voordat ons huis verkocht is, hahaha!

Citaat van: gonnie op 31 januari 2006, 11:25:43
Hoi Peet
Nou dan ga ik me ook maar eens verontschuldigen , ik reageer ook weinig , daarvoor was je toch speciaal naar verhalen gegaan, we weten dat je het druk hebt , en er geld hier nog steeds geen verplichting Peet ,
het is ook wel een fijne tijd nu voor jullie , nieuwe dingen uitzoeken , dat gebeurt ook niet iedere dag toch .
Een appeltaart kan ook nog , ruikt heerlijk.
nou veel sucses met alles.
Groetjes Gonnie

Je bent een grote schat Gonnie! Dat is inderdaad de reden dat ik naar verhalen ben gegaan. Dagelijks schrijven, heb ik momenteel gewoon geen tijd/fut voor! Ook reageren niet, waar ik me dan weer heel schuldig over voel, omdat iedereen toch nog zo lief hier blijft schrijven. Maar ik maak het binnenkort wel weer helemaal goed!

Citaat van: Valerie op 31 januari 2006, 17:27:17
Dan moet die zolder wel heel erg ruim zijn. :o
Maar wij willen persé een garage, want we zijn toch zo verwend. ;D
Donderdag 2de keer kijken bij een huisje en dingetjes opmeten. Zooooo mooi!!! :)

De zolder is ook heel ruim, Valerie! Over de hele lengte en breedte van het huis loopt-ie en met 2 megagrote gevelhoge ramen erin! Iemand noemde het perfect als schildersatelier (maar dan een groot atelier). Ben benieuwd of je voor je huisje gaat! 2e keer kijken, klinkt veelbelovend!

Citaat van: Kirsten op 31 januari 2006, 21:22:52
Hoi Petra,

Gewoon even 'hallo' hier,. jullie hebben het behoorlijk druk, ik hoop dat er snel rustigere tijden gaan aanbreken.
Ik ben ook wat drukker helaas,. en mis het forum enorm, maarja is even niet anders. We zijn dan wel niet aan het verhuizen, maar het hele huis ligt wel overhoop,whaha, er zijn meubels weg en ik heb leuke tweedehandsmeubeltjes via marktlplaats gevonden als het goed is,. verder wordt de muur nog geverfd en moet er nog aardig opgeruimd worden. Kortom druk zat ;) Ook komt zo het kweekseizoen er weer aan,. heb er veel zin in, maar er moet ook nog wel het één en ander gebeuren voordat het zover is :D,.

Ik ben benieuwd naar de foto van Chara,. maar bedacht me dat Cheeky ook mee zou kunnen doen toch?,. Cor kan toch ook meedoen met de fotowedstrijd ;D

Groetjes
Kirsten

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die druk is, Kirsten! Lief dat je toch even kwam buurten! Ik kan me voorstellen dat als bij jou de hele boel overhoop ligt, je je hoofd bij andere dingen hebt dan bij het forum (al is het nog zo leuk)! Dat heb ik ook hoor, heel herkenbaar! Als Cheeky ook zou meedoen, zouden er 2 vogels van 1 stel meedoen, dan krijgen we geheid commentaar, dus laten we dat maar niet doen! ;-)

Citaat van: Rianne op  1 februari 2006, 11:41:24
Tuut tuut tuut tuut ;D Wat ben je toch druk! Hopelijk is het straks allemaal achter de rug en kun je genieten. :)

Ja, klinkt wel erg cliche he, Rianne! Druk... druk... maar het is helaas nog waar ook! Maar om nog even in cliche's te blijven: I'll be back!!!!  ;D

Citaat van: Christine op  1 februari 2006, 12:13:38
Cor en Petra! Doe maar lekker rustigaan! Na al dat werk hebben jullie wel weer terug tijd om te ontspannen en voor het forum!

Dank je wel lieve Chris!!! Altijd fijn om te horen!

Citaat van: Ankie op  1 februari 2006, 16:29:02
Hoi luutjes

Wordt Cheeky morgen nou 1 jaar ?
Ik heb nog gezocht in onze dagboeken naar zijn geboortedatum ,maar kon zo snel niks vinden ....had ook niet zo'n zin om het hele dagboek door te pluizen !!!!

Verhuizen heeft zo zijn voor en nadelen he ?
Hoe was het in BZ?
Ik wil ook wel even weten wat voor een keuken je uit hebt gezocht ,maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor ! ;D

Groet van Ankie

Oooooo Ankie, als ik jou niet had?!!! Inderdaad wordt Cheeky morgen 1 jaar!!!!  (en ik was het in alle drukte al weer helemaal vergeten!!!).

In Burgers Zoo was het erg mooi en heerlijk rustig! We hebben genoten van vooral de ocean! Maar de dierenverblijven zelf vielen ook reuze mee hoor, iemand heeft wel eens geroepen dat men al het geld in de grote hallen steekt, maar dat was beslist niet zo! De hokken waren net zo groot, zo niet groter dan in Amersfoort Zoo en waren ruim voorzien van speeltjes en goed onderhouden bomen etc... Ook lag er voldoende hooi/vers fruit/groente.... dus waar die fabel vandaan is gekomen?
De keuken maken we morgen definitief. Als we een plaatje meekrijgen, maak ik er wel een foto van voor je voor hier!

Liefs,
Peet

bobbie

Hoi Petra,

Gelukkig vind je ook tijd voor leuke dingen, zoals Burgers Zoo. :D Heel belangrijk anders breekt het lijntje, of is de rek er snel uit, of ben je uitgeblust, of loop je op je tandvlees. ;D

Altijd blijven inplannen dus, leuke dingen ;)

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Peet

Ja ,wat moet je zonder mij ? ;D

Dat over Bugers Zoo heb ik volgens mij geroepen !!!!
Maar ik vindt dat er met de meeste dierentuinen wel iets mis is !
Ik kan me van Burgers Zoo herinneren dat er een soort Elanden zaten die helemaal in de blubber rondliepen en geen stukje groen hadden...het was zomer dus daar lag het niet aan. Maar de hallen zijn errug mooi !! En lekker warm !
Lekker dat je het naar je zin hebt gehad !

Ben benieuwd naar je keuken !

Groet van Ankie

Ankie

Lieve Cheeky

Hartelijk Gefeliciteerd met je 1 ste verjaardag !!!!

Dikke kus van Ankie en de rest van de familie en natuurlijk van Zazou & Nala

Irene

heej cheeky,
gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Wat een mooie dag om jarig te zijn ::) ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Caroline

2 februari 2006, 10:39:56 #2557 Last Edit: 5 februari 2006, 09:05:35 by Caroline

Lieve Cheeky,
1 jaar,
gefeliciteerd!!

Lieve Petra, deze is voor jou
omdat  je het zo druk hebt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hé stoere man!,.

Gefeliciteerd met je verjaardag,. en dat Chara, Cor en Petra nog maar heeeeeeeel lang van je mogen genieten :D

Maak er een heerlijke knuffeldag van :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Cheeky
Hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag, dat er nog vele mogen volgen jullie saampjes.
En je bent vandaag zeker wel dik verwend hè, wel alles eerlijk delen met Chara , jij een beetje meer dan zij  ;D

Groetjes Gonnie

Monky

Hi Petra,

Ik heb in mijn dagboek wat foto's van Zot toen ze nog klein was ;D
Ze is eigenlijk nog hetzelfde alleen een aantal kilo's zwaarder  ::)
Volslank was het toch hahaha  ;D ;D ;D

Ik zie dat je met de keuken uitzoeken bezig bent. Is wel een leuke bezigheid vind ik zelf. Ik ben benieuwd wat het geworden is.

We mogen trouwens 1 maart onze woning van binnen bezichtigen. Ik ben benieuwd. We zijn er toen al een keer ingeweest...illegaal 8) en het was ontzettend gaaf.

Nog gefeliciteerd met Cheeky's verjaardag. Dat er nog vele gezonde knuffeljaren achteraan komen  :-* :D :D :D

Groetjes,
Monique

Astrid

Lieve Cheeky,

Alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,
je bent een hele mooie man geworden.

Liefs van je zusje Pepper  :-*

Christine

Cheeky gefeleciteerd met je verjaardag! Geniet nog heerlijk van Cor, Petra en Chara en doe er nog maar heel veel jaartjes erbij!!!! :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

4 februari 2006, 20:07:25 #2563 Last Edit: 4 februari 2006, 20:22:32 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: bobbie op  1 februari 2006, 17:21:38
Hoi Petra,

Gelukkig vind je ook tijd voor leuke dingen, zoals Burgers Zoo. :D Heel belangrijk anders breekt het lijntje, of is de rek er snel uit, of ben je uitgeblust, of loop je op je tandvlees. ;D

Altijd blijven inplannen dus, leuke dingen ;)

Groetjes, Nel :)

Doe ik zeker Nel! Elke maand plan ik bewust een uitje, gewoon om iets anders aan mijn hoofd te hebben dan de verhuizing. Ook ga ik regelmatig met vrienden en/of vriendinnen iets doen, dus dat komt helemaal goed.
Enneh... Burgers was idd wel weer even nodig! Lekker er helemaal uit zijn!

Citaat van: Ankie op  1 februari 2006, 18:49:21
Hoi Peet

Ja ,wat moet je zonder mij ? ;D

Dat over Bugers Zoo heb ik volgens mij geroepen !!!!
Maar ik vindt dat er met de meeste dierentuinen wel iets mis is !
Ik kan me van Burgers Zoo herinneren dat er een soort Elanden zaten die helemaal in de blubber rondliepen en geen stukje groen hadden...het was zomer dus daar lag het niet aan. Maar de hallen zijn errug mooi !! En lekker warm !
Lekker dat je het naar je zin hebt gehad !

Ben benieuwd naar je keuken !

Groet van Ankie

Was jij dat Ankie?! Tja, ik was al lang blij dat ik het gelukkig niet zo heb ervaren! Misschien was het wat langer voor jou geleden of hebben ze de boel flink aangepakt, maar alles zag er zeer verzorgd uit toen wij er waren.

Van de keuken kan ik helaas geen plaatje laten zien. Wel een ongeveertje, maar de kleur en de vloer erbij kloppen dan niet, wel de indeling. Als je dat wilt zien, dan maak ik wel een foto van de foto.

Citaat van: Ankie op  2 februari 2006, 07:42:41
Lieve Cheeky

Hartelijk Gefeliciteerd met je 1 ste verjaardag !!!!

Dikke kus van Ankie en de rest van de familie en natuurlijk van Zazou & Nala

Dank je wel familie!!!!! Kussssssssje! Cheeky

Citaat van: Irene op  2 februari 2006, 10:26:24
heej cheeky,
gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Wat een mooie dag om jarig te zijn ::) ;D ;D
groetjes, irene

Wat lief van je Irene dat je speciaal voor mijn verjaardag even in mijn dagboek ahum.... verhalenboek hebt geschreven! Ik ben zeer vereerd..... Kussssssje, Cheeky

Citaat van: Caroline op  2 februari 2006, 10:39:56

Lieve Cheeky,
1 jaar,
gefeliciteerd!!

Lieve Petra, deze is voor jou
omdat  je het zo druk hebt.

Superbedankt Caroline! Je berichtje ziet er heel gezellig en vrolijk uit!

Citaat van: Kirsten op  2 februari 2006, 11:12:30
Hé stoere man!,.

Gefeliciteerd met je verjaardag,. en dat Chara, Cor en Petra nog maar heeeeeeeel lang van je mogen genieten :D

Maak er een heerlijke knuffeldag van :D

Groetjes
Kirsten

Dat hopen wij ook Kirsten! Enne..... knuffelen? Forget it! Meneer zit in zijn pubertijd en dat merken we hier allemaal goed! Maar goed.... heeeeeeel soms willie nog wel!!! Die momenten koesteren we! Hopelijk komt het wel weer terug hoor, dat knuffelige! Ik mis het best!

Citaat van: gonnie op  2 februari 2006, 14:52:28
Hoi Cheeky
Hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag, dat er nog vele mogen volgen jullie saampjes.
En je bent vandaag zeker wel dik verwend hè, wel alles eerlijk delen met Chara , jij een beetje meer dan zij  ;D

Groetjes Gonnie

Chara is veel dikker dan ik, dus ik heb lekker alles alleen op gegeten!!! Nee hoor, geintje!!! Hihihihi! Ik heb de heerlijke streng trosgierst en de knabbelstaaf lekker met Chara gedeeld! Kussssssje, Cheeky

Citaat van: Monky op  3 februari 2006, 10:12:58
Hi Petra,

Ik heb in mijn dagboek wat foto's van Zot toen ze nog klein was ;D
Ze is eigenlijk nog hetzelfde alleen een aantal kilo's zwaarder ::)
Volslank was het toch hahaha ;D ;D ;D

Ik zie dat je met de keuken uitzoeken bezig bent. Is wel een leuke bezigheid vind ik zelf. Ik ben benieuwd wat het geworden is.

We mogen trouwens 1 maart onze woning van binnen bezichtigen. Ik ben benieuwd. We zijn er toen al een keer ingeweest...illegaal 8) en het was ontzettend gaaf.

Nog gefeliciteerd met Cheeky's verjaardag. Dat er nog vele gezonde knuffeljaren achteraan komen :-* :D :D :D

Groetjes,
Monique

Ik ga snel even kijken bij de foto's van Zot toen ze klein was! Gizmo was toen ze klein was ook maar een mager, schriel poesje! Maar na de castratie (ja, de baarmoeder helaas ook), is ze zo vettig geworden. De boel is ook een beetje verzwakt, daardoor lijkt ze ook wat dikker dan ze is!

Leuk joh, 1 maart kijken bij je huisje! Wij zouden er afgelopen woensdag in hebben mogen kijken, maar ze waren net de vloer aan het storten bij ons, dus mocht het niet. We krijgen nu een nieuwe afspraak..... chips.... want wij hebben het helemaal nog niet van binnen gezien!!!

Citaat van: Astrid op  3 februari 2006, 13:31:55
Lieve Cheeky,

Alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,
je bent een hele mooie man geworden.

Liefs van je zusje Pepper  :-*

Wat lief van je Pepper dat je de moeite hebt genomen om nog even in ons verhalenboek te schrijven! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat? Je verhalen mis ik wel hoor, net zoals die mooie foto's van jouw 5-sterrenkooi/voliere?!

Citaat van: Christine op  3 februari 2006, 13:49:54
Cheeky gefeleciteerd met je verjaardag! Geniet nog heerlijk van Cor, Petra en Chara en doe er nog maar heel veel jaartjes erbij!!!! :-* :-* :-*

Dank je wel Chris!!!

En dan nu een update, eerst maar de foto's:

Nou, vorige week hebben Cor en ik dus de keuken definitief uitgezocht, de vloer (licht eiken laminaat), mijn auto is naar de garage geweest voor APK en startproblemen, en doet het nu weer, de makelaar komt maandag voor het maken van foto's, dus ik poets me de ziekte nu.... ahum... .kortom: nog steeds druk! Maar na volgende week hopelijk weer even wat minder!

Liefs,
Peet

Lin

Hey,

Ik zie dat jullie het ook druk hebben. Enige voordeel is dat ik niet zoveel hoef bij te lezen. maar aan de andere kant is dat dan weer jammer. Sorry dat ik Cheeky verjaardag ben vergeten. Maar wat gaat de tijd dan ook hard. Ik weet nog dat hij geboren werd  ;D Ik zag Chara staan in de fotowedstrijd. Ik ben ben benieuwd hoeveelste wordt. Ik doe ook weer mee voor de fun. Leuk dat jullie nu een keuken hebben uitgezocht. Lijkt me nog een hele klus om dat te doen. Gelukkig krijgen jullie het steeds rustiger na verloop van tijd.  Mooie fotos weer gemaakt trouwens. Lijkt het zo of is cheeky's kuif wat korter?

tot de volgende keer.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)