2 augustus 2025, 15:45:33

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Kirsten

haha op een trampoline. Ik moest er erg om lachen Suus.
Ik keek nog even naar de foto en zag het ineens helemaal voor me doing doing doing ;D

Jeh het laminaat is uitgezocht, het is inderdaad dan wel zo fijn dat jullie dezelfde smaak hebben,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Petra

nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat voor laminaat jullie uitgezocht hebben , licht ,donker ,of er tussenin ;D ;D ;D
Mooie foto`s Petra, je valkjes worden alsmaar mooier vind ik en zzzooo lief .
Groetjes Gonnie

Roosje

Hee petra, ik heb veel pagina's gemist hier, maar je weet waarom. Wil je het me vergeven? ;) :P Het voordeel is dat ik nu wel weer kan genieten van wat foto's van de mooierds. Dat doet me goed :D

Valerie

Hoi Peet,
Ik KON het niet laten....  ;D

Ankie

Hoi Peet

Mooie foto's weer !!!

Goed idee van het tafeltje....met met een pc. wordt het wel wat zwaar !!!! ;D

Val ,je bent weer lekker creatief geweest !!! Ga zo door !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Eerst even reageren op jullie ...
(lig al de hele dag met buikgriep thuis, dus nu toch maar eventjes de laptop opgezocht... even wat afleiding...)

@Sanne: Dank je Sanne, leuk dat je weer eens hier kwam buurten!

@Rianne: Ja dat was een toevalstreffer, eentje die landde en eentje die opsteeg.... ;)

@Suus: TRAMPOLINE?? Hoe kom je erop!  ;D Ik vind het meer lijken alsof Chara giga crasht of zo, terwijl ze gewoon prachtig landde... maar dat was de hoek waarin ik de foto nam, waardoor het zo lijkt! Maar ik vond jouw trampoline wel een giller hoor....!  ;) ;D

@Caroline: Ja, jij zult als witmaskerfan niet op Candlelight Chara kicken...  ;D Ik vond het zelf ook een hele sfeervolle foto geworden... al was er toch echt ook geflitst!

@Kirsten: Doing... doing.... jij gaat gewoon nog een stapje verder... arme vogels... als ik een keertje tijd over heb zal ik deze foto op een trampoline-achtergrond monteren.... lijkt me wel gaaaaaaf!!

@Gonnie: We hebben licht eiken laminaat uitgezocht! Nu nog even kijken of we de keuken (open keuken) in dezelfde kleur willen of een paar tinten lichter... wel spannend hoor zo alles uitzoeken en dan maar hopen dat het mooi zal staan!

@Roos: Tuurlijk vergeef ik het je Roos... ik weet toch dat je ziek was?! Soms gaan er gewoon even andere dingen voor... daar heb ik helemaal geen moeite mee! (ben trouwens helemaal geen figuur met lange tenen, dus bij mij moet je echt je best doen! hihihi)

@Valerie: Wat een lugubere fantasie Val... Gizmo die Chara te pakken heeft.... !?! Niet echt een scenario dat ik graag wil meemaken, maar... je hebt het weer leuk gemaakt!  ;D

@Ankie: Nee, ik zou het maar op een laptop houden op bed... met een PC krijg je ongetwijfeld andere klachen.... hihihi!

Wat willen jullie FOTO'S of het eerste filmpje van Cheeky en Chara dat ik zelf gemaakt heb met muziek erachter?

Liefs,
Peet

Valerie

ALLEBEI!!!!! NU METEEN!!!  ;D

Ankie

Ik ben het met Val eens !!!!

Petra en Cheeky

OK dan.... eerst mijn eerste filmpje met alles d'r op en d'r an... ben ik heel trots op:

http://www.youtube.com/?v=xegE9Z0-CLs

Foto's volgen vanavond, want ik ga zo even pauseren... zo lang op zitten is nog niet alles, ben nog erg brakkig.

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Vervelend dat je ziek bent !!!! :P :P :P
Hopelijk ben je snel weer de oude !!!

Ik werd wel een beetje emotioneel hoor bij het filmpje !
Maar leuk gedaan  ;D.

Groet van Ankie

Roosje

Hij is super!

Ik mis alleen wel 1 puntje...Naar een idee van...? ::)

Grapje, hij is goed zo hoor ;D

Petra en Cheeky

Hihih, die Roos.... had ik al in jouw dagboek geschreven hoor dat ik je dankbaar ben voor je inspiratie!!! Maar je krijgt 50% van de opbrengsten hoor!  ::) :P

Emotioneel Ankie?? Was het Robbie Williams of waren het de foto's??? Hihihi!

aad

12 december 2005, 17:36:54 #2262 Last Edit: 12 december 2005, 21:31:17 by aad
Citaat van: Roosje op 12 december 2005, 17:19:20
Hij is super!

Ik mis alleen wel 1 puntje...Naar een idee van...? ::)

Grapje, hij is goed zo hoor ;D

Whahaha ja die is leuk Roos  ;D ;D ;D

Petra me complimenten ..   :)
Maar je zit ook wel erg gammel in mekaar zeker ??  dan de nek .. dan weer ziekjes  :P
Maar beterschap he .. meer filmpies maken dan leidt dat wat af ..is hier ook zo  ;D

Groetjes Aad

marilyn

hoikes

prachtig filmpje zelfs mijn kids hebben hun tv programma gemist om naar het filmpje te kijken

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Petra,

Allereerst beterschap, het zit je weer niet mee en ik hoop dat je snel opknapt.
Het filmpje,. in één woord,. Prachtig!
Mag je terecht erg trots op zijn,. de muziek op de achtergrond van Robbie vind ik ook heel erg mooi erbij passen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------