2 augustus 2025, 15:44:50

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Gerda

Foooooootoooooooooooooo's
Yes

Deze is helemaal prachtig, schattig en lief

Ik wou dat ze bij mij een beetj kroelden, maar bij mij doen ze alleen maar kezen  ;D ;D

Groetjes Gerda

PS, ik zal de volgende keer een foto maken van Nezumi, terwijl hij naar het filmpje van C&C kijkt!!!

Ankie

He Peet

Wat een lievertjes zijn dat toch ....zooooo schattig !
Ik zie dat Zazou nog niet doen hoor !
Maar goed ,die doet weer andere dingen  ;D.
Ik vind je foto's echt kicken ! ;D :D ;D Zit helemaal te glunderen !
Zazou doet het al een tijdje ...dat broedgedrag !
Nala zit er maar een beetje bij en trekt zich er niks van aan !
Grappig gezicht wel !!!

Wat vervelend van je nek zeg !
Doe rustig aan en laat Cor je af en toe masseren ,want we kunnen je natuurlijk niet te lang missen !

Groet van Ankie

bobbie

7 december 2005, 17:37:22 #2207 Last Edit: 7 december 2005, 17:39:40 by bobbie
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 december 2005, 17:26:10

Oho, daar komt Cheek weer, wedden dat ie weer wat heeft met hormoontjes  :-\

Hmmmmm......... lekker kontje

Kijken tot hoe ver ik kan gaan bij Chara ....

Dit is de grens denk ik  :-\

Kirsten

Hoi Petra,

Oh die laatste kroelfoto is helemaal top!,. wat schattig. Hier kroelen ze ook wel zo, alleen krijg ik nooit de kans om het vast te leggen helaas :-\

Weet je trouwens al wanneer jullie nu de vloer gaan uitzoeken? spannend hoor allemaal,. Ik heb hier ook zo'n schat die alles wil bewaren,. haha ja hij zegt dan dat je nooit weet wanneer je het misschien nodig heb,. Het probleem wordt dan alleen dat als we het nodig hebben, het niet kunnen vinden en uiteindelijk toch nieuw gaan kopen ::)

Het filmpje vond ik prachtig en de muziek op de achtergrond van Live is ook erg mooi,.

Groetjes en tot gauw weer
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy petra
Dat is pas een goed idee jij bij ''verhalen''
Is ons ''gat''wat Nel achtergelaten heeft ook gelijk opgevuld.
En wat ook een voordeel is Suus en ik leren je Limburgs kalle.
en je kunt ook jou Cor beter in de gaten houden als die in de moppentrommel zit.
Als dat nog niet genoeg voordelen zijn weet ik het ook niet meer.
Groetjes Riny ;D ;D

valkchico

hallo petra,

wat een mooie foto's heb je gemaakt en de tekst erbij vind dat altijd zo leuk en ook de tekst die er door andere (nel)
die is wel wat schuin ;).
krijg je toch hele rare gedachtes bij ;D.

kan me voorstellen als je er altijd zo vroeg uit moet dat je niet zoveel tijd hebt . Maar hier maakt dat toch niets uit.

Succes met de uurtjes die je voor de boeg hebt met de "rommelkamer"

gr Esther

gonnie

Hoi Petra

Wauw, prachtig wat een foto`s , ja  en vooral inderdaad die laatste TOPPIE.
Ik denk dat Nel en Valerie nog wel een lekker badje voor jou vol laten lopen , met lekker warm water , en aangezien Valerie exper is in masseren doet ze dat er wel even meteen bij, voor jou.beterschap.
Groetjes Gonnie

Rianne

Lief hoor, de kroel foto's. :) Altijd zo'n vertederend gezicht. :-*

Urban Leopard

@bobbie, hehehe, zou commentaar van mij kunnen zijn. Petra houdt het altijd aan de 'rustige' kant.

@Ankie, hmm ik wil wel masseren hoor, kan het alleen niet maar doe mijn best ;)

@Kirsten, hopelijk komt het er komende vrijdag van om iig te gaan kijken voor een vloer en om allerelei ideeen op te doen.

@Riny, precies, blijf daarom maar lekker in dagboeken dan wordt ik wat minder in de gaten gehouden ;)

Groetjes allemaal,

Cor

Mariska

Hoi Peet,

Wat een lieve foto's allemaal van je kroelertjes :-*
Heerlijk he om naar te kijken :D

En het is ook heel grappig als ze met zoiets van haren verzamelen vol overgave bezig zijn ;D ;D ;D

Citaat van: hippysuus op  6 december 2005, 20:54:03

Enniewee, ik heb je gemist en ik wilde even zeggen dat ik erg blij ben met alle lieve berichten in mijn dagboekje. Ik werd er helemaal warm van van binnen (neeee Maris...hou je in ;D ;))

smaksmaksmak
Suus

Who? Me?
Ik ben me van geen kwaad bewust ;D
Wat denken jullie wel niet van mij ;D ;)
;D ;D ;D :-X :-X :-X

Hoi Cor,

Wat fijn dat het wat beter met je gaat nu ;)
Dat mocht ook weleens tijd worden he?!
Dan kunnen jullie ook gauw leuke dingetjes gaan uitzoeken voor jullie nieuwe appartement :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Bedankt voor alle lieve reacties! Mijn nek is nog steeds erg pijnlijk, dus ik houd het kort vanavond... maar.... wel met nieuwe foto's van ons tweetal... zelf ben ik helemaal weg van de laatste! Cheeky vloog toen echt..... enfin... kijk zelf maar!

Heeeeee, Cheek.... zie je me?

Kijk Cheek, ik kan het op z'n kop ook!

Ik zit liever op Peet's kop... :P

Nou zeg, IK ben jouw vrouwtje... vind je me niet knap dan?

Oooooo, je maakt me verlegen.... ik dacht dat je niet wilde... maar je vindt me dus toch een kanjer?..... 8)

Liefs,
Peet

Riny

Echt een verlegen valkje.
Prachtige foto Petra.
Als ze ooit een wedstrijd verlegen valkjes houden ,dan win jij ze met deze foto.
groetjes Riny :D :D

Petra en Cheeky

BIJNA 150 PAGINA'S... tijd voor een nieuw boek... misschien wel een verhalenboek....!!!

aad

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 december 2005, 19:59:29
Ha die Riny,

Wat een verhaal zeg, van die vrachtwagens! En dat het zo'n impact op je valkjes heeft is sneu om te lezen! Dat het zo'n impact op onze Aadje heeft, is ook wel grappig! Maar je bedient 'm weer op z'n wenken, zie ik ! ;) ;D

Groetjes,
Peet

ha Petra

Ik ga wel over de tong hier en daar heb ik het idee  ;D ;D
en idd wat Riny al zei .. schitterende foto Petra !
oja  nog wat.. ik strooi hier en daar met spam dus ook hier maar even  ;D ;DKLIK HIER

en kijk uit met je nek je hebt er maar één  ;)
en gefeli met je bijna 150 :P

Groetjes Aad

Mariska

Hoi Peet,

Wat een schitterende foto zeg :o :o :o
Echt heel mooi :-*
Maar die andere natuurlijk ook allemaal :D ;)

Pas je wel goed op met je nek ;)
Te lang achter de PC is niet goed hoor!!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)