3 augustus 2025, 01:13:55

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

hippysuus

Hoi Peet, wat  :censuur van je nek! Waarschijnlijk krijg je er ook nog eens hoofdpijn van en pijn aan de rest van je lijf omdat je een krampachtige houding krijgt van de nekpijn.

Komt het door al het computeren?

De laatste foto is komisch, echt een kiebeboe foto :) Met de prachtige Chara foto waarbij ze haar vleugels wijd heeft doe je me een groot plezier. Iedere keer dat ik foto's zie van je mooie meisje hoop ik dat mijn witmasker straks ook zo mooi en lief is.

En die waar Cheeky dat koppie zo omdraaid op haar rug...aaaaah ik ben verkocht!!

We lopen elkaar steeds mis de laatste tijd  ;D

valkchico

hallo petra,

bah een zere nek is niks en dan achter de computer zitten is niks beter lekker rusten.

en wat een verwenerij al die foto's mooi.

doe rustig aan met je nek en houd hem warm.

beterschap
gr Esther

bobbie

8 december 2005, 21:51:45 #2222 Last Edit: 8 december 2005, 21:55:21 by bobbie
[quote author link=topic=9335.msg204224#msg204224 date=1134068608]

Citaat

Het is dat het een mannetje is, anders zou je zeggen dat ie een waaier heeft waarmee hij koketteert  :P

En het beste met je nek, ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn :-\

groetjes, Nel :)[/img]

gonnie

8 december 2005, 22:05:35 #2223 Last Edit: 8 december 2005, 22:07:26 by gonnie
Hoi Petra

hèè wat lees ik me daar , jij gaat niet verhuizen hoor denk erom , jij blijft lekker bij ons. ik schrijf toch ook niet iedere dag . hier nog iets voor jou , maar dan moet je wel blijven hoor, wij kunnen je hier niet missen.
Speciaal voor jou Chip & Dale .

Mooie foto`s zijn dat weer van jou , je kan er tegenwoordig
ook wat van .

Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Cheeky,

Wow, het vrouwtje heeft jou wel super op de foto gezet zeg,. als mensen op het forum nog niet verliefd op je waren, dan nu wel,.
Hebben jij en Chara ook al een beetje zin in de verhuizing,.
Gelijkvloers heb ik ergens gelezen,. dus dan kan je overal met ze mee vliegen ;)

Nou tot gauw weer en een dikke kroel voor Chara

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Peet,

Wat vervelend nekpijn van het forummen, heb je geen last van afkickverschijnselen??

Fijn dat Cor weer langzaam aan de ouwe Cor wordt. Nu nog de rommelkamer af, dan komt het allemaal goed, of niet??

Je verlegen vind ik prachtig maar deze foto wilde ik tochook nog een keer extra plaatsen hoor, prachtig!!

Voorzichtig met je nek,en een tipje, lekker onderuit gaan liggen met je rug en je hoofd in de kussen en de laptop op je buik, zo lig ik ook lekkerin mijn bedje en zo kan ik het uren volhouden, en mijn nek zit echt vanaf mijn kruin tot aan de onderkant van mijn schouderbladen vast.  :-\

Groetjes dan maar weer,

liefs Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Petra,

Wat een mooie foto's weer!
Vooral die laatste! ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  8 december 2005, 20:10:45
BIJNA 150 PAGINA'S... tijd voor een nieuw boek... misschien wel een verhalenboek....!!!

NIKS VAN!!!!! JIJ BLIJFT MOOI HIER!!!! Wij kunnen en willen onze buurvrouw niet missen!
Hele mooie foto's! Wat een gave vliegfoto en wat is Chara toch weer zoooooooo mooi!

Petra en Cheeky

@Aad: Dank je wel voor je compliment! Tuurlijk ga je overal over de tong... krijg je met zo'n legbatterij thuis!  ;) ;D
@Maris: Zucht.. ik weet ut... te lang achter de PC is nooit goed... maar het is hier altijd zo verslavend...!!!@Suus: Heee witmaskerfanaat... nog effies wachten hoor! En anders kom je je hier maar een keertje aan Chara vergapen... Scheelt, ik heb er maar eentje, dus ik hoef ze niet na te tellen als je weg gaat dan!  ;D ;D ;D
@Esther: Dank je, ik zal 'm warm houden!  ;) :D
@Nel: Cheeky is misschien wel geen echte man dat hij koketteert met z'n waaier... zou dat 't 'm wezen?! Alleen kroelen en that's all?!
@Gonnie: Dank je wel "Chip & Dale"  :D dat je me niet wilt missen hier! Heb wel overwogen om naar de verhalenkant over te stappen om de illusie weg te halen dat ik elke dag aan schrijven toe zou komen, maar ach.. kan natuurlijk ook gewoon hier blijven hangen in dit dagboek!
@Kirsten: Ja, het nieuwe appartement is gelijkvloers, en overal harde vloer... dus in principe kunnen Chara en ik overal mee naar toe.... Wij worden tijdens de verhuizing zelf denk ik bij onze goede vriend gestald... om teveel stress te voorkomen!  ;) (bij de buren kan dan niet, want die verhuizen mee, hahahaha!)
@Caroline: Bedankt voor de nektip... IK ga het zo eens uitproberen, laptoppen in bed!!! Wel heel decadent hoor! Maar als ik dan minder last heb?! Zou wel heerlijk zijn! Hoe muis je dan, trouwens? Gaat dat goed?
De rommelkamer moet nog verder worden afgemaakt, maar eerst moet Cor zijn energiepeil wat omhoog! We doen ons best!

@Agnes: Dank je wel ! Die vind ik zelf ook het meest bijzonder!
@Valerie: Dank je Val! Ik zal nog maar even bij de dagboeken blijven... anders krijg ik al mijn vriendjes en vriendinnetjes op m'n nek (en die doet al zo'n zeer.... ;) ;D )

Dan nu wat foto's van ons tweetal aan de chippies!
En daarna... ja... krijgt Cheeky de laptop weer effies!
Doeiiiiiii Peet

Hadiho!

Daar ben ik weer! De vrolijkste, mafste en liefste valkparkiet uit Amersfoort! Ik moet weer wat met jullie delen hoor! Hopelijk willen jullie even naar mij luisteren!

Gisteren had ik zo'n last van m'n hormoontjes! Ik wilde Chara verleiden met mooie geluidjes, veertjes wijd, borstje vooruit...  Gaat ze gewoon door met eten!!! Toen heb ik mijn koppie tegen de hare aangewreven... Haar zachtjes in haar nek gebeten! Haar veertjes schoongelikt....! Dacht je dat dat effect heeft! Nope! Mevrouw blijft gewoon haar ding doen!

Daarna heb ik uit pure frustratie naar haar gepikt en haar mijn machogedrag laten zien! Pas toen had ik haar aandacht en liep ze van me weg, met haar bevallige kontje in de lucht en haar hoofd in de Beatrix-stand!!!

Wat moet ik daar nou mee?! Hoe kan ik haar verleiden tot het echt terugkroelen? Het komt altijd maar van 1 kant: de mijne! Of zou ze het nog niet snappen en is ze een beetje blond (lees: wit...)???

Een wanhopige Cheeky

Valerie

Nee Cheecky. Chara is gewoon bont.  ;D
Misschien moet jij maar een ander vrouwtje zoeken en dan kom ik Chara wel voor je ophalen.  :P  :-X  ;D Neem jij gewoon een vrouwtje dat gelijk kippetje staat voor je.  ;D
Oh, Peet, ik ben heel blij dat je hier blijft.  :-*

Kirsten

Hoi Cheeky,

IK begrijp je heel goed, maar niet opgeven hoor!,.
Chara is nog een heel jong popje en krijgt haar hormoontjes pas tussen haar eerste en tweede jaar,. Officieel gezien zijn poppen ook vanaf hun tweede jaar pas echt broedrijp. Mannen al na een jaar :-\
sommige zijn er gewoon iets sneller bij dan andere. Net als bij een mensenleven eigenlijk ;)
Blijf haar maar lekker kroelen en dan komt het vanzelf goed.

Dikke knuffel van mij!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Het is al vaker gezegd, maar
                              WAUW

Prachtig!!!!

Groetjes Gerda

Ankie

He Peet

Heel verstandig van je om bij de dagboeken club te blijven !!!! :o :o
Tjonge ,jonge ,stel je voor !!!!!! Waar haal je het vandaan !!!?

Prachtige foto's en vooral uiteraard die laatste ! Wat een plaatje ! Goed genomen hoor !!

Cheeky...gewoon doorgaan hoor met je versierpogingen !
Op een gegeven moment valt bij Chara echt wel het kwartje of eurotje !! Gaat helemaal goedkomen !!!

Groet van Ankie

Christine

Wat een prachtige foto's!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Petra,

Het is al vaker gezegd maar de foto's zijn weer schitterend om te zien.
Vooral die mooie vliegfoto's, die zijn echt schitterend en heel mooi.
Ach arme Cheeky, wil je vrouwtje niet naar je om kijken.
Ik zal zeggen gewoon proberen wie weet komt het nog wel.
Blijf gewoon wie je bent, en op een dag zal ze je heus wel zien staan hoor.
Ik Joepie moet daar nog even mee wachten, want mijn pop is nog veel te jong hiervoor.
Oh ja en Jesse bij mij altijd in mijn kuif, en waarom.......omdat ik te dicht bij haar in de buurt kom  ???
Dus ach ik snap ook niks van vrouwen hoor.

En Petra hoe gaat het nu met je nek?
Gaat het al wat beter, anders moet je Cor je lekker laten masseren.
En een lekker warme pittenkussen erop leggen dan moet het snel beter gaan.
Sterkte met je nek.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse