2 augustus 2025, 18:00:40

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Nee hoor, Natas, jij bent niet lachwekkend, maar wel iemand met wie je leuk kunt lachen! Da's toch weer even anders... 

Klopt, Gerda... lijkt inderdaad wel telepatie! Cheeky en Chara hebben zich gisteravond voor het eerst weer waanzinnig uitgeleefd met de vliegkunsten! Na een time-out, vlogen ze weer achter elkaar rondjes... landden overal en nergens en vlogen weer door.... Heerlijk was het om te zien dat ze er beiden weer zo van konden genieten. Het badje op het wandmeubel - waar ze dus eindelijk ook weer zaten - hebben ze echter compleet links laten liggen! Ondanks de kleurige slablaadjes erin!  ::)

'ns kijken of ik vanavond nog wat foto's kan maken! Maar ik moet vanavond ook weer sporten, dus of het ervan komt...! Soms is het best wel lastig hoor om een gulden middenweg te vinden tussen echtgenoot niet verwaarlozen en dit superverslavende forum....! Ik zou nl. ook nog kijken naar de laatste aanvullingen op het verslag van Avifauna van Peter...

We'll see!

Peet

Caroline

Knap verslag heb je gemaakt en ik heb nog een keer genoten van je foto's, zal je mijn IMadres van de week even geven, ik wil er ook wel één.  :D

Groetjes  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Citaat van: Petra op het werk op  8 november 2005, 13:07:42
Soms is het best wel lastig hoor om een gulden middenweg te vinden tussen echtgenoot niet verwaarlozen en dit superverslavende forum....!

Peet

Hihi, klinkt bekend ;)
Ik heb de mazzel dat ik 's morgens man-  en kindvrij ben.
Als ik moet werken is dat 's middags of 's avonds ;)

(nu is mannetje even weg ;))

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad

ha die petra

laat ik nu deze foto vergeten zijn te plaatsen zeg  :D
dan maar ff hier  ;D

groetjes aad

Petra en Cheeky

Dank je Aad, zo ziet men een keertje een andere kant van mij, i.p.v. eeuwig lachend!  ;) ;D

~Natas~

Hey vriendjes van me,

Jullie vrouwelijke baasje ziet er goed uit hoor op die foto.
Maar ja van mijn baasje te horen was het een top wijf en hebben ze erg gelachen.
Maar ik was even benieuwd hoe het gaat met Cheeky's zijn fluitje van roodkapje.
Ik ben nu weer op de leer en ben alweer bezig met mijn 3e fluitje  ;D
Het lukt nog niet helemaal maar wie weet, flink oefenen en ik kan het.
Nog even en dan krijg ik er ook een vriendinnetje bij, haar kooi staat al klaar.
Ik vind het tot nu toe allemaal nog niks maar wie weet komt dat nog wel.

Groetjes,

Joepie

Natas

Petra en Cheeky

9 november 2005, 21:27:39 #1896 Last Edit: 9 november 2005, 22:14:23 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Morgen ga ik wat uitgebreider reageren op iedereen, dan is mijn hubby weg. Eerst ga ik morgen echter DE HELE DAG shoppen met mijn moeder en zusje in Den Haag (+ deel avond)! Kortom: ik heb nu al weekend! En dat voel je direct!

De birdies hebben weer heerlijk gevlogen! Knuffelen wilde Cheeky vanavond niet meer! Alleen maar agressief happen naar Chara en de rest van de wereld....! Hormoontjes! Maar z' n kuifie lag wel plat en hij piepte ook af en toe zo zielig, dus hij speelt gewoon toneel, het ettertje! ;D ;D ;D

Maar... Joepie.... zingen doettie nu even niet meer! Hij maakt een hoop pruttel en lieve zielige geluidjes en af en toe schreeuwt-ie, maar behalve fiet fiew komt er niet veel zinnigs uit deze door hormonen belaagde puber!  ::)

Liefs,
Peet

gonnie

Hoi Petra

Hoe was de schop dag, geslaagd voor weet ik wat /
of gewoon voor de gezellie,
OO zijn ze nu bij jou aan het puberen, nou ik heb dat achter me liggen (hoop ik).
Hier heeft net Kira een hap uit frans zijn staartveer genomen, wat is dat toch een kittig vogeltje.
een hèèl fijn weekend jij en hartelijk bedankt voor al je moeite van het verslag maken, klasse.
Groetjes Gonnie

Rianne

Shoppen?!? Dat klinkt goed!!!

Roosje

Shoppen in Den Haag? He wat jammer dat ik ziek ben, anders had ik even langsgekomen :D Ik vind het zelf al niet zo boeiend meer, de stad hier, maar ik hoop dat jullie een leuk dagje zullen hebben :)

Ankie

Hoi Peet

Gezellig shoppen in Den Haag !!! ;D ;D. Doe ze de groeten in mijn oude stad. Ik woon er al jaren niet meer ,maar vindt het nog steeds een hele gezellige stad! Ik zou er ook niet meer willen wonen hoor...mij te druk ! Veel plezier !

Cheeky lekker aan het puberen? Zazou heeft nergens last van hoor  ::) :P ;) ! Arme meisjes van ons  ;) ::).Die hebben wel wat te stellen met5 hun partners...maar hun tijd komt nog wel :D ;D ;).

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi Petra,

Veel plezier morgen met shoppen :D

Wat fijn dat Chara weer lekker de oude is en lekker kan vliegen. De pupertrekjes van Cheeky zijn normaal hoor en gaan vanzelf weer over.

Groetjes (ook aan Cor)
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Veel plezier vandaag!

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Peet,

Veel plezier met shoppen vandaag, en hopelijk ben je vanavond niet te moe om nog hier te schrijven.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hallo Petra
Graag wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie foto's die je gemaakt hebt op de meeting.
Maar vooral dank dat je de namen er bij hebt gezet,daar ben ik echt heel erg blij mee.
Groetjes en Liefs Riny :D :D :D