2 augustus 2025, 14:11:07

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai Petra,

Ik moet zeggen dat ik echt heb genoten.
Vooral ons clubje aan tafel.................echt geweldig  ;D
Ik heb vandaag ook de hele dag gelachen, en heb nu nog pijn in mijn buik en kaken.
Leuk dat ik je nu eens hebt ontmoet, en was ik een goede stand-in voor Cor ;D
En perfect gedaan dat verslag van de meeting, ik heb het goed doorgelezen en toch weer wat onhouden ervan.

Bedankt voor de leuke dag gister.

:-* Natas

gonnie

Hoi Petra

Het straalt er helemaal vanaf dat jullie een harstikke leuke dag hebben gehad ,
zoals jullie het hebben neergezet ben ik er ook een beetje bij geweest, zoveel mooie foto`s geweldig bedankt.
het verslag vind ik heel fijn dat je dat hebt gedaan , en ik wil het graag van je hebben , alvast bedankt.

Hoe gaat het nu met Cor ?
En ben jij een beetje bijgekomen ?
Groetjes Gonnie

valkchico

hallo Petra,

heb je verslag gelezen en bekeken
wow wat een leuke dag hebben jullie gehad.
geloof dat jullie er ook nog wat van hebben opgestoken, behalve dan dat jullie spierpijn in de kaken hebben.

Het is best speciaal dat je met in feite vreemde gezichten, maar bekende karakters zo'n leuke dag hebt.

de valkjes oke?

gr Esther

Valerie

Hoi Peet,

Jouw verslag is echt toppie hoor! Ik ga hem ook bewaren. :)

Mariska

Hoi Peet,

Goed gedaan hoor dat verslag.
Zag er goed uit en is makkelijk te lezen en begrijpen voor iedereen.
Super!!!

Hoe is het verder met jullie?
Ik spreek je niet zo vaak meer!
Ik hoop dat het al wat beter gaat met Cor en jij weer een beetje tot rust kunt komen ;)

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi,

Hier weer een berichtje van mij.

Ik wil even aan Cor doorgeven dat we hem best gemist hebben hoor.

Achteraf is het maar goed dat ie niet is meegegaan want hij had acuut naar het ziekenhuis gemoeten voor openspringende wond door alle lachsalvo's  :-\.

Het was een heel wijs besluit van je Cor. Volgende keer beter.

Enne ........... Cor ................ wist jij dat je vrouw zo goed kan dichten?  ;D

groetjes, nel :)

Ankie

Hoi Peet

Lekker gewerkt ?
Gaat het weer een beetje met Cor ?
Ik zat vandaag even wat plaatjes te bekijken en kwam deze tegen..ik moest gelijk aan Gismo denken...dus als je hem zo ziet is er iets mis..sorry hoor :P ::) ...maar ik vind gewoon de foto errug leuk !!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

@ Gonnie: Knappe meid? Vanwege het verslag of de foto?! Hahaha, niemand heeft me ooit knap genoemd, dus wat het ook is, je maakt me helemaal happy!

@ Nel: Dacht ik al hoor! Je doet je altijd dapperder voor in je verhalenboek dan dat het allemaal voor je moet voelen als je gezondheid je in de steek laat! Vandaar dat je even in het zonnetje moest worden gezet!

@ Mariska: Nou, ik had me Nel niet als een grijs dametje voorgesteld, dat niet! Want ik had natuurlijk al eens stukjes Nel op foto's gezien, maar zo jong als bij Avifauna? Nee dat ook niet! Misschien is ze nog even naar Lourdes geweest voordat ze naar Avifauna ging? ;D

@ Ankie: Door de foto's en het verslag was je toch nog een beetje bij ons! Maar we maken het weer helemaal goed door nog eens af te spreken! Als Amersfoort te ver is voor Gonnie, is Artis dan beter, of maakt dat niet uit?

@ Agnes: Ik dacht dat ik Ankie wel zou kunnen herkennen hoor, is het niet haar gezicht van de foto's, dan is het wel aan haar roze kleding, toch?? Of is dat niet roze, Ankie??  ;D

@ Natas: Ik heb ook geweldig genoten van alles die dag bij Avifauna: het lachen, de lezingen, de mensen, de dieren! Het was echt SUPER!! Enneh... het duurde wel even voordat de kramp uit mijn kaken was hoor! Je was een perfecte stand-in voor Cor!

@ Esther: Ja het was heel leuk om alle gezichten bij de namen te zien... af en toe in het begin was het van... oh... jij bent van Cheeky & Chara! Hahaha! Maar na een tijdje was het niet meer nodig. De meeste namen weet ik nu wel!
Met de valkjes gaat het prima! Cor heeft goed voor ze gezorgd tijdens Avifauna! Straks mogen ze weer even los. Maar eerst eten... dan heb ik ze liever IN de kooi!

@ Valerie: Dank je wel Val.. en het verslag wordt alleen maar beter, want er komen volop aanvullingen... !

@ Mariska: Tja meid, het was een druk weekend zo! En dan ook de foto's en het verslag. Cor was blij dat ik de computer een keertje even niet aan had staan. Maar hopelijk gaat het binnenkort wat beter, hoewel ik het naast het werken ook niet echt zie zitten om elke avond op het forum te zitten (dat wordt echtscheiding!). Maar... ik ga het natuurlijk wel proberen, dat begrijp je met mijn verslaving!  ;) ;D Ik hoop je snel weer wat uitgebreider te "spreken"!!

@ Nel: Klopt hoor... met al dat geschater en gelach en de kramp van Natas en ik in onze kaken... was Cor's wond spontaan 2x zo groot geworden! Hij heeft dus lekker rustig thuis gezeten bij de valkjes... ! Lief van je dat je Cor hebt gemist! De volgende keer is hij zeker van de partij!

@ Ankie: Lieffffff die foto van de nep-Gizmo! Wat een bolle wangen... gaat-ie spugen?

Groetjes,
Peet

gonnie

7 november 2005, 19:24:39 #1883 Last Edit: 7 november 2005, 19:38:23 by gonnie
Hoi Peet

het maakt jammer genoeg niet veel uit is ook ver , maar jullie moeten gewoon afspreken , onze kans komt nog wel , gewoon lekker doen .

En ook nog bedankt voor het verslag , erg intersant.
Ene ben maar happy ook voor het verslag.

Heb je mijn nieuwe mooie hantekening al gezien , een of andere knappe meid met een knap koppie heeft zo haar best weer gedaan voor mij , vind je dat nou niet lief, Dat vraagt om een bloemetje , en een vlindertje

Groetjes Gonnie

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 november 2005, 17:19:51
@ Gonnie: Knappe meid? Vanwege het verslag of de foto?! Hahaha, niemand heeft me ooit knap genoemd, dus wat het ook is, je maakt me helemaal happy!

@ Valerie: Dank je wel Val.. en het verslag wordt alleen maar beter, want er komen volop aanvullingen... !

Groetjes,
Peet

Zelfs Cor niet?  :o
Ik vind jouw toch ook wel best knap hoor en dat in alle betekenissen van het woord.

Ik houd je verslagje wel in de gaten. ;)

Petra en Cheeky

Citaat van: Valerie op  7 november 2005, 19:31:16
Zelfs Cor niet? :o
Ik vind jouw toch ook wel best knap hoor en dat in alle betekenissen van het woord.

Ik houd je verslagje wel in de gaten. ;)

Telt "lekker ding" ook?  ;) :) Tuurlijk vindt Cor mij wel aantrekkelijk, maar zo maar iemand die dat tegen me zegt, nee, dat ken ik niet en is best leuk om te horen!

Trouwens... Chara is weer helemaal hersteld van haar vleugel en staartproblemen hoor! Ze vliegt weer volop door de kamer heen nu! 't is een genot om naar te kijken, EINDELIJK weer de oude!!!

Groetjes,
Peet

Valerie

Ja, lekker ding telt ook wel hoor. ;)

Wat mooi voor Chara. Eindelijk weer supervliegen.  :)

Mariska

O Nee Peet,

Ik heb het je pas ook nog gezegd en dat was echt gemeend hoor!!!!

Liefs
Mariska

Citaat van: Mariska op 20 oktober 2005, 21:03:35
Hoi Peet,

Was maar een geintje hoor.
Zelfs op ze kop ben je nog een hartstikke knappe meid ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 november 2005, 19:45:11

Trouwens... Chara is weer helemaal hersteld van haar vleugel en staartproblemen hoor! Ze vliegt weer volop door de kamer heen nu! 't is een genot om naar te kijken, EINDELIJK weer de oude!!!

Groetjes,
Peet

Wat fijn!! Ik zat vandaag even aan Chara te denken en vroeg me af hoe het ging (na je IM gelezen te hebben) en jij zet het antwoord hier al neer!! (Telepathie??)

Dan is iedereen aan de beterende hand bij jullie thuis!!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hey Petra,

Ben ik nou zo lachwekkend of lijkt dat zo  :(
Ik moet zeggen dat ik nu nog steeds moet lachen hoor, vond het echt leuk om jou eens in het echt gezien te hebben.
Het lijkt mij wel eens leuk om de birdies eens te zien, dus dit is mijn aanbod.................. ;D              SNAPPIE
Doe Cor de groeten en gelukkig deed ik het goed als INVALLER Cor  :P

Groetjes,

Natas