2 augustus 2025, 14:23:11

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

~Natas~

Hey Cor,

Er gaan ook genoeg verplegend personeel mee hoor as zaterdag.
Dus als je wond verzorgd moet worden zeg je het maar.
Ik hoop echt dat je gewoon mee kan, zal wel leuk zijn om jullie nu eens in het echt te ontmoeten  ;D
Dus we gaan met z'n alle voor je duimen.
En anders zorg ik wel voor een rolstoel  :-X

COR zet 'm op en tot zaterdag[/color][/b]

Groetjes,

Natas

valkchico

hallo petra,

ik ben niet aan vervelende dingen geopereerd hoor. ben 36 maar heb het afsluitsysteem van een oma van 80.(lek dus) :-[
daar ben ik de laatste keer aangeholpen is wel tegen gevallen ze hebben namenlijk iets bevestigd aan de aanhegsels van mijn been spieren en heb dus nog steeds spierpijn.
maar ben redelijk waterdicht tegenwoordig ;).

Mijn achterbuurman loopt op het moment met een soort gelijke wond als jou cor (heb gister even de foto's van na de operatie gekeken) ook bij hem moet de wond van binnen uit vanzelf rustig genezen en sluiten (alleen heeft hij ook nog een stoma).
IK hoop dat cor zich snel weer wat beter zal voelen en jij dan automatisch ook .

net als dit zonnetje blijven schijnen!

gr Esther

Roosje

Ik hoop voor jullie dat jullie toch kunnen gaan zaterdag, want het is wel weer even afleiding, en daar word je vrolijk van en dan genezen wonden ook véél beter ;D

hippysuus

Nou, ik denk dat als jullie zaterdag allemaal lekker in avifauna zitten...dat ik dan maar even lekker door de stad ga slenteren. Dat is ik weet niet hoe lang geleden....ff lekker wat leuke dingetjes voor mezelf kopen ;D

En ik ga natuurlijk in spanning op zondag naar de foto's kijken van iedereen die hier vast gaan opduiken ;D ;D

Bedankt voor de petra-uitleg hoor, ik snapte het prima :D

Beterschap aan Cor!!
Suus

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op  2 november 2005, 20:24:01
Peet ,gedraag je !!!!!

Doe ik toch altijd!  ;) ;D Ik ben een heel lief en braaf tiepje hoor!  :-X

Citaat van: Christine op  2 november 2005, 21:11:11

deze vond ik ergens en dacht direct aan jou!! :-*

Dank je wel lieve Chris! Die past perfect bij mij!

Citaat van: Valerie op  2 november 2005, 21:16:40
Ja pas maar goed op in Duitsland. Als ze naar je talenkennis vragen, zwijg dan in alle talen over Frans. Want als je zegt dat je goed franzeusisch kan... :o ;D

Wat fijn dat het nog steeds goed gaat en wat lastig dat de wond op deze maniet moet blijven genezen. Heeft ie er nog veel pijn aan?

Zeg Peet, als je hulp nodig hebt bij de verhuizing, roep je maar een keer. Ik zit toch minstens 2 dagen per week gewoon thuis. ;)

Dank je wel voor je lieve aanbod om te helpen bij de verhuizing, Val! We verhuizen pas in het voorjaar volgend jaar, naar verwachting in mei/juni, dussss... ik hou het in gedachten!

Citaat van: Mariska op  2 november 2005, 21:30:27
Hoi Peet,

Gelukkig heb je weer wat laten horen.
Ik maakte me zorgen om jullie.
Maar je bent dus gewoon heel moe.
Dat snap ik heel goed, slaap zelf ook de halve dag.
Rust maar lekker uit samen met je mannetje en als je zin heb kom je eens langs en als je moe bent ga je gewoon lekker je bedje in. Oke?! Wij lopen niet weg en houden jou dagboekje wel bovenin hoor ;D ;)
Nou meid, heel veel sterkte, ook voor Cor en we horen je wel weer.

Liefs Mariska :-*

Heeft ze het zelf zo moeilijk, biedt ze toch weer hulp aan! Je bent een schatje Maris, maar denk jij nou maar even aan jezelf!

Citaat van: «Natas» op  2 november 2005, 21:41:35
Hey Cor,

Er gaan ook genoeg verplegend personeel mee hoor as zaterdag.
Dus als je wond verzorgd moet worden zeg je het maar.
Ik hoop echt dat je gewoon mee kan, zal wel leuk zijn om jullie nu eens in het echt te ontmoeten ;D
Dus we gaan met z'n alle voor je duimen.
En anders zorg ik wel voor een rolstoel :-X

COR zet 'm op en tot zaterdag[/color][/b]

Groetjes,

Natas

Cor gaat verschrikkelijk zijn best doen om mee te kunnen!!! Dank je wel voor je hulp Natas! Als het nodig is, weten we je te vinden... je draagt toch je witte jurkje en verpleegsterskapje bij Avifauna? Want dat is natuurlijk wel de voorwaarde die Cor stelt....  ;D ;D ;D

Citaat van: valkchico op  2 november 2005, 21:53:02
hallo petra,

ik ben niet aan vervelende dingen geopereerd hoor. ben 36 maar heb het afsluitsysteem van een oma van 80.(lek dus) :-[
daar ben ik de laatste keer aangeholpen is wel tegen gevallen ze hebben namenlijk iets bevestigd aan de aanhegsels van mijn been spieren en heb dus nog steeds spierpijn.
maar ben redelijk waterdicht tegenwoordig ;).

Mijn achterbuurman loopt op het moment met een soort gelijke wond als jou cor (heb gister even de foto's van na de operatie gekeken) ook bij hem moet de wond van binnen uit vanzelf rustig genezen en sluiten (alleen heeft hij ook nog een stoma).
IK hoop dat cor zich snel weer wat beter zal voelen en jij dan automatisch ook .

net als dit zonnetje blijven schijnen!

gr Esther

Ha Esther, Wat lief dat je jouw zorgen ook met ons deelt! Voordat jouw operatie plaats vond, zul je zeker een shitperiode hebben gehad. Op dat soort dingen rust toch altijd een beetje een taboe, terwijl dat nergens voor nodig is, want zoveel mensen hebben er last van. Fijn dat het na de operatie stukken beter is, maar niet fijn dat je blijvend andere klachten hebt overgehouden!
Dat ik me beter zal voelen als Cor zich beter voelt, is de waarheid! Dank je voor je wensen en je mooie zon! (dat is de bijnaam op mijn werk die ik heb "het zonnetje", grappig dat je 'm uitgezocht hebt voor me/ons).

Citaat van: Roosje op  2 november 2005, 22:14:03
Ik hoop voor jullie dat jullie toch kunnen gaan zaterdag, want het is wel weer even afleiding, en daar word je vrolijk van en dan genezen wonden ook véél beter ;D

We gaan ervoor Roos....!!!

Citaat van: hippysuus op  2 november 2005, 23:18:22
Nou, ik denk dat als jullie zaterdag allemaal lekker in avifauna zitten...dat ik dan maar even lekker door de stad ga slenteren. Dat is ik weet niet hoe lang geleden....ff lekker wat leuke dingetjes voor mezelf kopen ;D

En ik ga natuurlijk in spanning op zondag naar de foto's kijken van iedereen die hier vast gaan opduiken ;D ;D

Bedankt voor de petra-uitleg hoor, ik snapte het prima :D

Beterschap aan Cor!!
Suus

Sorry Suus, ik probeerde je niet te kleineren of zo hoor, met de Petra-uitleg.... maar zo vatte je het hopelijk ook niet op! Maar echte medische vaktermen beheers ik niet en dan is het net zo makkelijk om het gewoon lekker plastisch uit te drukken!
Blijft het bij jou bij slenteren in de stad? Ik doe meestal ook een paar keer mijn portemonnee open.... ;) ;D ;D ;D

En dan nu een valkjes/Cor-update.... maar wel in een nieuwe mail!

Petra en Cheeky

Cor is nu voor het eerst even de deur uit, dus ik heb het rijk alleen. Ik heb net het bed dat al die tijd beneden stond, weer naar boven gebracht en de huiskamer opnieuw ingericht. Even afwachten hoe het vanavond gaat, voor het eerst even eruit met de auto.

Met Cheeky en Chara gaat het prima. Cheeky heeft sinds 2 dagen een ongelooflijk zielig melodietje....! Als een soort piepend muisje, maar daarna is hij meestal weer ongelooflijk actief en vrolijk, dus het zal wel weer bij het opgroeiend horen! Misschien wel hormoontjes, wie zal het zeggen?!

Ze kroelen nog steeds veel samen, maar daar blijft het nog steeds bij! Op zich prima hoor, want we gaan toch niet voor jonkies, maar ook wel weer jammer.... ben wel benieuwd wat er uit een Cheeky en een Chara zou komen.... (behalve een valkje!).

Goed, hier nog een paar fotootjes van van de week:

Lekker samen spelen!

Heeee, hoe werkt dat, zo'n camera?

Groetjes,
Peet

bobbie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  3 november 2005, 20:19:37
Cor is nu voor het eerst even de deur uit, dus ik heb het rijk alleen.

Met Cheeky en Chara gaat het prima. Cheeky heeft sinds 2 dagen een ongelooflijk zielig melodietje....! Als een soort piepend muisje, maar daarna is hij meestal weer ongelooflijk actief en vrolijk, dus het zal wel weer bij het opgroeiend horen! Misschien wel hormoontjes, wie zal het zeggen?!

Heeee, hoe werkt dat, zo'n camera?

Groetjes,
Peet

Petra, zie je wel wat een geweldige foto dit is  :o. Kijk naar het wangetje en de lichtbol er achter, is dat zijn linkerwangetje die even opzij is gelegd? Het oogt heel leuk zo  :D

Dat zielige deuntje, kleppert ie daarbij ook een soort met zijn snaveltje?

En wat goed dat Cor voor het eerst de deur uit is. Met de auto zei je geloof ik. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Zijn rechtervoet moet hij toch vrij vaak optillen om te gassen en te remmen.

Lekker he, dat bed weer uit de kamer. Heb je gelijk weer wat meer ruimte.

Ik zie je zaterdag (met of zonder Cor). Doe Cor de groeten maar van oma Nel :)

Nel :)

gonnie

Hoi Petra

Fijn te lezen dat het met Cor wat beter gaat , en dat jullie weer gezamelijk de slaapkamer in stappen, wel net zo gezellig alleen is maar alleen.
En ik lees dat Cor goed verzorgt gaat worden als hij meegaat , heel lief van al die zustertjes.

Groetjes Gonnie

Mariska

Citaat van: Mariska op  2 november 2005, 11:46:22
Hoi Peet,

Hoe is het met jullie?
Je bent zo stil.
Ik hoop in ieder geval dat alles goed is en jullie gewoon even lekker bijtanken. Dat hebben jullie wel verdiend.
En als ik iets voor jullie kan doen dan trek je maar aan de bel hoor ;)

Liefs Mariska

Hoi Peet,

Het was in dit bericht dat ik me hulp aanbood.
Ik help nou eenmaal graag mensen en doe ze graag een plezier.
Kan ik niks aan doen, zo ben ik!!
Maar het aanbod blijft staan hoor!!!

Liefs Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Petra,

Fijn om te lezen dat het met Cor weer wat beter gaat,. nu jij nog een beetje rust en bijkomen,. Ik las in je dagboek een zin en dacht hé zo ben ik ook!,.. Je schreef namelijk dat je jezelf pas rust gunt als je alles wat je wilde doen gedaan hebt,. Ik benijd ook m'n vriend bijvoorbeeld die de afgelopen dagen gewoon ziek kan zijn en ik zodra ik me maar weer ietsje beter voelde gelijk weer als een gek aan de slag ga,. pff,maargoed alles is weer netjes er zit een was in en de vogels hebben een schonen kooien,. Vind het eerlijk gezegd wel fijn om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben die daar last van heeft.  :-*

Ik hoop dat het Cor lukt om er zaterdag bij te zijn, maar laat hij ook aan zichzelf denken. Er komt zeker nog een volgende keer :D

Veel liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy petra
Ik ben het met Kirsten eens dat Cor eerst aan zich zelf moet denken.
Er zijn er veel op dit forum die hem naderhand wel bij willen praten.
Ik hoop trouwens dat dit ook gebeurd(is ook wel een beetje eigenbelang hoor)
Groetjes Riny :D :D :D

Gerda

Hoi Peet,

Fijn dat het met Cor wat beter gaat!!! Ik hoop dat het autotochtje met goed gevolg afgesloten wordt, als oefening voor zaterdag. Als het echt niet gaat, kan hij beter rustig thuisblijven.
Ik vind dat Kirsten en Riny gelijk hebben. Maar Cor kan het zelf het beste bepalen. Maar je overschat je zelf wel vaak in zo'n situatie.

Hier zingt Spikey ook vaak zielig (maar het is toch een verleidingstechniek, want hij heeft wel het macho tikken er bij). Kijk hier maar:
http://www.youtube.com/?v=qITnXsNUhKw

Liefs G

~Natas~

3 november 2005, 21:57:36 #1812 Last Edit: 3 november 2005, 22:02:52 by «Natas»
Hai vriendjes,

Het is inderdaad erg jammer dat wij zaterdag niet mee mogen.
Nu leren de baasjes elkaar kennen, en wij  :'(
mogen het alleen maar in ons dagboek schrijven.
Maar ik hoop dat het goed klikt en wie weet maken wij ooit nog wel eens kennis  ;D
Ik zeg je namens Natas mijn baasje dat zij een hele lieve zuster is, en hoe je haar kan herkennen tja dat durf ik niet te zeggen.

Misschien wel zo.............
ohoh nu krijg ik echt ruzie met mijn baasje  :-[

Groetjes,

Joepie

~Natas~

Hallo,

Zo kunnen jullie mijn baasje herkennen

Groetjes,

Joepie

Caroline

Fijn te lezen dat het weer een beetje beter gaat met Cor, hij is alweer af en toe van huis, maakt vanavond een autoritje, ik hoop dat hij zaterdag mee kan maar ben het met de rest eens dat het een hele zware dag voor hem zal worden, het is niet  niks. Maar,...... niemand (nou,misschien jij ook wel een beetje, Peet  ;) )kent zijn lichaam zo goed als hij zelf, dus hij voelt zelf wel wat hij aankan. En zal ook zelf we weten wat hij doet. Ik duim voor jullie.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.