2 augustus 2025, 18:11:26

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Lief van je Riny, en ik had al begrepen dat er iets met je computer was! Zelfs je eigen verhalenboek bleef aardig onbeRinyd (leuk nieuw woord he?).
Cor wordt zat verwend nu hoor! Eigenlijk snak ik er ook een beetje naar... ik ren en vlieg maar...! Maar goed, mijn tijd komt wel weer!  ;) ;D

gonnie

Hoi Petra

Nou dan begin maar vast hoor , en begin maar vast met die van cheeky, eet smakelijk.

groetjes Gonnie

valkchico

hallo petra,

anders toch een beetje gas terug nemen hoor! Weet ook wel dat je hoop moet verzorgen maar aan elk lontje komt een eind.
En natuurlijk maakt Cor het straks weer helemaal goed met je door je eens heerlijk te verwennen ;), maar denk ook aan jezelf. Geniet ff van het mooie weer en dan kan je er weer even tegen ;D.

En met de valkjes alles goed? Zijn cheeky en chara nog steeds op de versiertoer zonder reaktie?

gr Esther

aad

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 14:46:00
Lief van je Riny, en ik had al begrepen dat er iets met je computer was! Zelfs je eigen verhalenboek bleef aardig onbeRinyd (leuk nieuw woord he?).
Cor wordt zat verwend nu hoor! Eigenlijk snak ik er ook een beetje naar... ik ren en vlieg maar...! Maar goed, mijn tijd komt wel weer!  ;) ;D

Ha die peet

Dat vliegen moet je aan je vogels over laten hoor  ;D
enne mooie foto,s hoor  ;)

groet Aad

gonnie

hoi Petra

hee waar ben je!!!!!! toch niet in de veertjes gestikt hè hoop ik , want je moet ,sorry ik ga de zin maar niet afmaken een schande ben ik, ik zit hier schandelijk te lachen.

geniet maar lekker van je schaarse vrije uurtjes wij wachten heel geduldig totdat je weer meer tijd hebt ,gaat het met Cor wel goed vandaag , en met jou ook ?

Groetjes Gonnie

hippysuus

Hoi Peet!

Sorry dat ik geen tijd heb gehad om te reageren, maar ik ben er nu en weer helemaal bijgelezen (pas in 3 dagboeken bijgelezen na meer dan een uur ::)).

Ik ben blij dat je Cor weer veilig bij je thuis is, ik weet zeker dat dat alvast een pak van je hart is. Maar dat het momenteel rennen en vliegen is geloof ik graag, nog even volhouden meid!

De foto waar jullie samen de nibbit eten deed me echt lachen, jullie hebben de nibbit zo synchroon vast in de mond en snavel ;D

De foto's van Cor en schildpad zijn erg lief, ik kreeg echt de neiging tot knuffelen (zo van ach..arme schat :D).

Gaat het inmiddels een beetje beter met hem?

Super he zo'n verenpot, ik heb er ook eentje...af en toe geef ik er eentje mee aan de kleine kinderen van mijn zussen, maar dat vind ik dan achteraf best wel weer jammer. Toen Oscar dood ging (mijn eerste valk) heb ik zijn grootste staartveer eruit getrokken en in mijn vitrinekast gelegd samen met de bel waarmee hij 15 jaar heeft gespeeld  :D. En zo heb ik van mijn whippetpuppy een potje vol met kleine melktandjes staan..hihi.

Dikke knuf,
Suus

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 29 oktober 2005, 15:19:33
Hoi Petra

Nou dan begin maar vast hoor , en begin maar vast met die van cheeky, eet smakelijk.

groetjes Gonnie

Eerst wil ik het bewijs zien, Gonnie!  ;) ;D
Kom je me wel reanimeren als ik stik in de veertjes want volgens mij verteren ze niet zo lekker...! :-\ Ik hoop toch zo dat Antoon een lief, uitgezakt, mollig mannetje is!  ;) ;D Kan ik de veertjes lekker laten staan! ;)

Citaat van: valkchico op 29 oktober 2005, 15:26:23
hallo petra,

anders toch een beetje gas terug nemen hoor! Weet ook wel dat je hoop moet verzorgen maar aan elk lontje komt een eind.
En natuurlijk maakt Cor het straks weer helemaal goed met je door je eens heerlijk te verwennen ;), maar denk ook aan jezelf. Geniet ff van het mooie weer en dan kan je er weer even tegen ;D.

En met de valkjes alles goed? Zijn cheeky en chara nog steeds op de versiertoer zonder reaktie?

gr Esther

Ik denk wel om mezelf hoor Esther, lief van je! Chara en Cheeky kroelen nog regelmatig samen, maar het echte werk blijft toekomstmuziek! ;)

Citaat van: aad op 29 oktober 2005, 18:40:50
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 14:46:00
Cor wordt zat verwend nu hoor! Eigenlijk snak ik er ook een beetje naar... ik ren en vlieg maar...! Maar goed, mijn tijd komt wel weer! ;) ;D

Ha die peet

Dat vliegen moet je aan je vogels over laten hoor ;D
enne mooie foto,s hoor ;)

groet Aad

Thanx! Ik mag wel uitkijken, anders komt Ankie nog een vliegfoto van mij maken!  ;D ;D ;D Volgens mij sta ik daar never nooit enigszins charmant op! De valkjes zijn fotogenieker!  ;D

Citaat van: gonnie op 29 oktober 2005, 18:46:03
hoi Petra

hee waar ben je!!!!!! toch niet in de veertjes gestikt hè hoop ik , want je moet ,sorry ik ga de zin maar niet afmaken een schande ben ik, ik zit hier schandelijk te lachen.

geniet maar lekker van je schaarse vrije uurtjes wij wachten heel geduldig totdat je weer meer tijd hebt ,gaat het met Cor wel goed vandaag , en met jou ook ?

Groetjes Gonnie

Zit je me een beetje uit te lachen, Gonnie! Eerst wil ik die gup van jou even bekijken hoor! Je denkt toch niet dat ik zo spontaan al aan de veertjes begin? BEWIJS!!!

Citaat van: hippysuus op 29 oktober 2005, 19:40:38
Hoi Peet!

Sorry dat ik geen tijd heb gehad om te reageren, maar ik ben er nu en weer helemaal bijgelezen (pas in 3 dagboeken bijgelezen na meer dan een uur ::)).

Ik ben blij dat je Cor weer veilig bij je thuis is, ik weet zeker dat dat alvast een pak van je hart is. Maar dat het momenteel rennen en vliegen is geloof ik graag, nog even volhouden meid!

De foto waar jullie samen de nibbit eten deed me echt lachen, jullie hebben de nibbit zo synchroon vast in de mond en snavel ;D

De foto's van Cor en schildpad zijn erg lief, ik kreeg echt de neiging tot knuffelen (zo van ach..arme schat :D).

Gaat het inmiddels een beetje beter met hem?

Super he zo'n verenpot, ik heb er ook eentje...af en toe geef ik er eentje mee aan de kleine kinderen van mijn zussen, maar dat vind ik dan achteraf best wel weer jammer. Toen Oscar dood ging (mijn eerste valk) heb ik zijn grootste staartveer eruit getrokken en in mijn vitrinekast gelegd samen met de bel waarmee hij 15 jaar heeft gespeeld :D. En zo heb ik van mijn whippetpuppy een potje vol met kleine melktandjes staan..hihi.

Dikke knuf,
Suus

Dank je voor je lieve berichtje, Suus! Cor heeft idd een hoge knuffelfactor, alleen issie soms een beetje knuffelonwillig!  ;D Of bedoelde je de schildpad? ;D
De veertjes willen we idd wel bewaren! Leuke herinnering! Je weet maar nooit!
Het synchroon Nibbit eten, was idd wel uniek! We waren allebei even gretig, alleen knoeide Cheeky ietsje meer...!! ;) ;D

Petra en Cheeky

29 oktober 2005, 21:17:37 #1732 Last Edit: 29 oktober 2005, 21:28:01 by (¯`°•.•°´¯)Petra
En dan nu onze valkjes even in het zonnetje zetten, hierbij een sessie C&C:

Groetjes,
Peet

hippysuus

Heerlijke foto's Peet! Ik hoop dat mijn toekomstige valkje op Chara zal lijken!

En ja, ik bedoelde inderdaad Cor  ;D ;D en niet de schildpad...Lekker toch als je even heerlijk voor je stoere vent mag zorgen!

Mariska

Hoi Peet,

Gelijk heb je hoor, eerst bewijs van Gonnie zien en dan pas veertjes eten ;D. Ze komt wel heel overtuigend en vol zelfvertrouwen over :P ;)

Maar wat een lieve foto's heb je weer geplaatst van je kindjes.
Het viel mij op dat Cheeky een hele mooie kuif heeft!!
Vooral op foto 5, echt prachtig hoor!!

En knapt Cor weer een beetje op of ligt hij toch nog wel veel op bed??

En hoe is het met jou??
Volgens mij loop je je eigen voorbij he?!
Moet je niet doen hoor, heeft Cor ook niks aan als jij straks ziek bent.
Dus pas een beetje goed op jezelf oke!!
Je bent volgens mij net als ik, eerst alle anderen en dan jezelf.
Maar ik hou je in de gaten hoor, als je dat maar weet ;)

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Urban Leopard

29 oktober 2005, 21:38:00 #1735 Last Edit: 29 oktober 2005, 21:45:19 by Cor
Hoi allemaal,

Eindelijk dan even een berichtje van mij.

Als allereerste: Allemaal harstikke bedankt voor alle lieve wensen en kaartjes :)  Echt heel erg lief..

Het gaat weer goed hoor. Alleen is de wond nog open maar dat is eigenlijk de enige last die ik nog heb, buiten het feit dat ik nog snel moe ben.

Nogmaals dank jullie wel :)

Cor

Mariska

Hoi Cor,

Wat fijn dat het weer beter met je gaat!
Vroeg het toevallig net aan Peet.
We leefden allemaal heel erg met jullie mee en volgde het op de voet. Het is hier net 1 grote familie, dat bleek wel.
Nou maar hopen dat die wond gauw geneest.
Lijkt me niet echt fijn zo'n open wond :-\
En de volgende keer iets eerder naar de dokter gaan he ;)
Maar troost je, alle mannen zijn zo eigenwijs.
Ik heb die van mij ook moeten sturen ;)
Nou heel veel sterkte nog een een  :-* voor je schildpadje ;D :P ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Cor,

Fijn weer een teken van leven!!!
Die wond gaat wel dicht hoor. Niet teveel hier op het forum lezen, want anders scheurt de wond weer open (van het lachen)!!!

Hoi Peet,
Wat een leuke en lieve foto's. Die van Chara is helemaal prachtig!!! Hoe ze kijkt, wauw!!! Net of ze goed doorheeft hoe'n mooie meid ze is!!!!

Groetjes Gerda

Ankie

He Cor
Wat leuk om ook weer eens iets van jou te lezen !!!

He Peet

Gaat het een beetje ? Valt niet mee he om een zieke zielige man te verzorgen ?
Leuke foto's weer van Cheeky en Chara !
Cheeky heeft al net zo'n prachtkuif als Zazou !!! Mooi!!!!
Hou je taai en sterkte met de verzorging !

Groet van Ankie

~Natas~

29 oktober 2005, 23:57:25 #1739 Last Edit: 30 oktober 2005, 10:45:24 by «Natas»
Hoi Cor,

Leuk dat je weer even wat kwam posten.
Hopelijk ben je voor volgende week zaterdag helemaal beter en kan je gezellie met ons mee.

C&C jullie zijn nog steeds mijn grote vriendjes hoor.
MOrgen gaat mijn baasje naar mijn vriendin toe Jesse en mag zij als eerste kennis maken.
En dat terwijl ik haar tct in mijn kooi krijg, wie zegt dat ik haar mooi vind en ik haar wil hebben.
Hoe heb jij dat gedaan Cheeky voordat Chara bij jou kwam.

:-* Joepie