2 augustus 2025, 17:57:20

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Ankie

He Peet

Wat lekker dat Cor weer thuis is ,maar jij krijgt het inderdaad even druk. Ik ken het hoor , het zorgen voor een zieke man valt niet altijd mee! MMar beter thuis ,dan in het ziekenhuis. Ik hoop dat Cor snel weer opgeknapt is en dat jij dan ook weer wat rust krijgt !

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Peet,

Wat fijn dat Cor weer thuis is.
Zal inderdaad niet meevallen de eerste dagen, dat is vaak zo.
Maar zorg jij maar lekker voor hem en vertroetel hem maar extra veel en dan is hij zo weer de oude ;)
Ik hoop dat hij iig niet teveel pijn heeft of goede pijnstillers mee heb gehad.
Nou zorg jij maar lekker voor jullie vijfjes en wij wachten wel hoor. Maak je daar maar niet druk om!
Wens Cor heel veel beterschap en doe rustig aan jullie tweeen.

Groetjes en
veel liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

valkchico

hallo petra,

gelukkig is je mannetje weer thuis. De eerste dagen valt altijd tegen na een ziekenhuis opname maar is wel veel fijner om thuis te zijn.
Probeer jezelf niet voorbij te lopen !!

Heb je bij de cursus ook zo'n mooie witte jas gekregen??

En nu cor thuis is het gedaan met de nibbitmaaltijden?
was wel gezellie zo met je valkjes samen snoepen. Heb ik met Chico met speculaas is ze helemaal gek op als ze de trommel ziet komt ze al  ;D.

En heel veel positieve energie ook voor jullie ;D
gr esther

Gerda

26 oktober 2005, 20:33:48 #1668 Last Edit: 26 oktober 2005, 22:46:44 by Gerda
Hoi Petra en Cor,

Gelukkig is Cor weer thuis!! Het opknappen duurt echt wel eventjes, gewoon de tijd nemen en lekker rusten. Hopelijk ben je er 5 november bij, Cor!!!
En Petra, ik had al gezegd dat ik je hier niet teveel wil zien  :D :D Maar dat je de tijd moet nemen voor Cor en voor jezelf. De dagboeken lopen niet weg en bij de belangrijkste op dit moment (het dagboek van Roosje) heb je al gereageerd. Dus lekker genieten en bijkomen!!!!

Liefs Gerda

Caroline

Hè gelukkig, weer lekker thuis, nu nog verder herstellen, maar dat gaat vast wel lukken met de liefste verpleegster van de hele wereld.  ;D

Fijn lang weekend samen.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Lieve Cor en Petra,.

Heerlijk Cor dat je nu weer thuis bent, begrijp wel dat het allemaal nog niet makkelijk gaat. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, maar met Petra lekker dicht bij je in de buurt, moet dat helemaal goed komen.

Petra ook aan jezelf denken hoor,. sorry ik blijf het zeggen, maar vind het heel belangrijk.

en Cheeky en Chara jullie hebben goed geluisterd ;) :D nog even volhouden en de streken bewaren tot Cor weer helemaal de oude is ;) ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Agnes

Hoi Cor,

Doe je rustig aan?
Laat je maar lekker verwennen!

Hoi Petra,

Vertroetel je man maar lekker, maar als ie kapsones krijgt moet je er mee stoppen hoor! ;)

Hoi Cheeky en Chara,

Niet te veel kabaal maken als het baasje slaapt! ::)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Hee Cheeky en Chara! psssst!
Zijn jullie lief geweest voor Cor? Jullie hebben hem toch niet te veel doen lachen eh? En toch ook niet de kat opgestookt op Cor z'n bed te springen eh...
Hebben jullie al lieve kusjes gegeven vandaag?
Hee Peet,

Hoe is het met Cor. Trekt de pijn al een beetje weg? Lukt het met z'n wonde te verzorgen?

Petra en Cheeky

Citaat van: Valerie op 26 oktober 2005, 17:31:04
JOEPIE!!!!!!! COR IS THUIS!
Ik ben echt blij voor jullie. Ik zal jullie maar niet gaan bellen, laat jullie wel rustig even bekomen van alle drukte. ;)
Vertroetel Cor maar lekker en neem maar alle tijd voor de dagboekjes, dat kan later ook wel. ;)
:-*

Bedankt Val! Vertroeteld word-ie wel! Hij kan geen kant op in z'n uppie, dus ik maak flink ge/misbruik van de situatie!  ;) ;D

Citaat van: Marije, P&S op 26 oktober 2005, 17:36:04
Jeeeeeeej! Wat fijn zeg, scheelt je weer een boel gecross... ;) 'T zal voor Cor wel even wennen moeten zijn ja, zo zonder "proffesionele" zorg, maargoed, niks gaat toch boven de zorg van je eigen vrouwtje...? ;) ;D
Veel beterschap aan Cor een sterkte voor jou,
Marije

Dat heb je helemaal goed Marije, scheelt een hoop gecross en gestress! Mijn zorg is superprofessioneel hoor, alleen de spullen werken niet mee....  ::) ;D

Citaat van: Christine op 26 oktober 2005, 17:40:41
Wat leuk dat cor terug thuis is! verwen je ventje maar extra goed nu dat je de kans hebt maar ik ben zeker dat dat zeker en vast gebeurt! wat een lieve foto's van jou en je valkjes!! :-* :-* :-*

Dank je Chris! Vond je de foto's lief? 't is moeilijk fotograferen als je de foto van jezelf en de valkjes moet maken, zo van je af!

Citaat van: gizmo_spikey op 26 oktober 2005, 18:19:06
Lieve peet en cor,

Gelukkig stonden je pantoffies al klaar.
Nu maar lekker genieten van jullie birdies en de verwennerijtjes van PETRA ;D
Hoop dat je als je beter bent je lach in kan houden.

Heel veel beterschap

Ja Patries, jouw voorverwarmde pantoffels deden Cor goed hoor!  ;) ;D Enne... lachen is nog steeds geen succes.... en ik ben zoooooo grappig momenteel... arme Cor!  :P

Citaat van: bobbie op 26 oktober 2005, 18:36:47
Hoi Cor,

Fijn dat je weer thuis bent. Oost West thuis best hoor, papegaai boven je bed of niet. 8)

Neem de tijd te herstellen want dit is volgens mee geen doorsnee-blindedarmverwijdering geweest.

Peet, heb je je nurse capje op? :P

groetjes, Nel :)

Nee helaas, geen papegaai  boven het bed! En valkjes werken toch minder goed.... ;D Je hebt het helemaal goed dat het geen doorsnee blindedarm was. Achteraf gezien bleek het buikvlies ook al wat ontstoken te zijn, en heeft de appendix toch al gelekt, al leek hij heel te zijn.
Enne... nee Nel, geen nursecapje.... wel een sexy verpleegstersuniformpje.... maar dat lag na 5 minuten ook al weer in de kast, want teveel opwinding is niet goed voor deze patient!  ;D

Citaat van: Ankie op 26 oktober 2005, 18:38:50
He Peet

Wat lekker dat Cor weer thuis is ,maar jij krijgt het inderdaad even druk. Ik ken het hoor , het zorgen voor een zieke man valt niet altijd mee! MMar beter thuis ,dan in het ziekenhuis. Ik hoop dat Cor snel weer opgeknapt is en dat jij dan ook weer wat rust krijgt !

Groet van Ankie

Ik lees dat je ervaring hebt met het verplegen van zieke mannen? Kom je me helpen dan? Heeft Cor twee nurses aan z'n bed.... issie lief... koetsie koetschie..... Nee, laten we dat maar niet doen!

Citaat van: Mariska op 26 oktober 2005, 18:58:45
Hoi Peet,

Wat fijn dat Cor weer thuis is.
Zal inderdaad niet meevallen de eerste dagen, dat is vaak zo.
Maar zorg jij maar lekker voor hem en vertroetel hem maar extra veel en dan is hij zo weer de oude ;)
Ik hoop dat hij iig niet teveel pijn heeft of goede pijnstillers mee heb gehad.
Nou zorg jij maar lekker voor jullie vijfjes en wij wachten wel hoor. Maak je daar maar niet druk om!
Wens Cor heel veel beterschap en doe rustig aan jullie tweeen.

Groetjes en
veel liefs
Mariska

Cor heeft een flinke voorraad paracetamol hier liggen en hij mag 800 mg per dag, dus dat komt helemaal goed! Vandaag deed zijn buikvlies al minder pijn en voelde hij hoofdzakelijk de wond nog.... kortom... hij gaat langzaamaan beter!

Citaat van: valkchico op 26 oktober 2005, 20:25:09
hallo petra,

gelukkig is je mannetje weer thuis. De eerste dagen valt altijd tegen na een ziekenhuis opname maar is wel veel fijner om thuis te zijn.
Probeer jezelf niet voorbij te lopen !!

Heb je bij de cursus ook zo'n mooie witte jas gekregen??

En nu cor thuis is het gedaan met de nibbitmaaltijden?
was wel gezellie zo met je valkjes samen snoepen. Heb ik met Chico met speculaas is ze helemaal gek op als ze de trommel ziet komt ze al ;D.

En heel veel positieve energie ook voor jullie ;D
gr esther

Ik heb je positieve energie gevoeld, Esther! Bedankt! Tja... die Nibbit-avondjes moeten we later nog maar eens proberen. De zak is leeg trouwens....! Lief is dat he, samen met je valkjes snoepen... hoewel Cheeky wel heeeeel erg begerig is! Hebbehebbehebbe!
Enne... die witte jas heb ik niet eens gekregen! Wel een prive-cursus wondverbinden achter de dichte gordijntjes in het ziekenhuis rond Cor's bed (die voor geen meter sluiten, dus iedereen kan nog je blote ... zien!). Bleh... ben blij dat ik het niet was hoor! Ik hou wel van wat privacy!

Citaat van: Gerda op 26 oktober 2005, 20:33:48
Hoi Petra en Cor,

Gelukkig is Cor weer thuis!! Het opknappen duurt echt wel eventjes, gewoon de tijd nemen en lekker rusten. Hopelijk ben je er 5 november bij, Cor!!!
En Petra, ik had al gezegd dat ik je hier niet teveel wil zien  :D :D Maar dat je de tijd moet nemen voor Cor en voor jezelf. De dagboeken lopen niet weg en bij de belangrijkste op dit moment (het dagboek van Roosje) heb je al gereageerd. Dus lekker genieten en bijkomen!!!!

Liefs Gerda

Dank je wel lieve Gerda! Ik zorg echt goed voor Cor en mijzelf! Don't worry! Zo goed, dat ik vanavond uit eten ga, zonder Cor... agossie! Nee, dat stond al een tijd gepland met mijn werk voor een hele bijzondere gelegenheid waarbij mijn aanwezigheid niet mocht ontbreken. Dan hou ik me aan m'n woord... maar ik heb iemand gevonden die het verpleegsterspakje ook schattig staat.....

Citaat van: Caroline op 27 oktober 2005, 01:04:38
Hè gelukkig, weer lekker thuis, nu nog verder herstellen, maar dat gaat vast wel lukken met de liefste verpleegster van de hele wereld. ;D

Fijn lang weekend samen.

Groetjes van Caroline :)

Dank je, Caroline! Dat vind ik een heel lief compliment! Ken je me dan? Je weet nog niet hoe vervelend ik kan zijn of hoe hard ik Cor kan knijpen hoor!  ;) ;D

Citaat van: Kirsten op 27 oktober 2005, 08:21:51
Hoi Lieve Cor en Petra,.

Heerlijk Cor dat je nu weer thuis bent, begrijp wel dat het allemaal nog niet makkelijk gaat. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, maar met Petra lekker dicht bij je in de buurt, moet dat helemaal goed komen.

Petra ook aan jezelf denken hoor,. sorry ik blijf het zeggen, maar vind het heel belangrijk.

en Cheeky en Chara jullie hebben goed geluisterd ;) :D nog even volhouden en de streken bewaren tot Cor weer helemaal de oude is ;) ;D

Groetjes
Kirsten

Kirsten, volgens mij ben je net zo'n type als ik, helemaal voor de ander gaan, vandaar je voortdurende waarschuwing om mezelf niet te vergeten! Dank je voor deze wijze woorden! Ik zal ze zeker proberen toe te passen! De afgelopen dagen waren een complete heksenketel, ook al al die telefoon die goed bedoeld is, maar waardoor je zelfs na het ziekenhuis niet tot rust komt! Maar het gaat vandaag al weer stukken beter! Dank je!

Citaat van: Agnes op 27 oktober 2005, 10:53:27
Hoi Cor,

Doe je rustig aan?
Laat je maar lekker verwennen!

Hoi Petra,

Vertroetel je man maar lekker, maar als ie kapsones krijgt moet je er mee stoppen hoor! ;)

Hoi Cheeky en Chara,

Niet te veel kabaal maken als het baasje slaapt! ::)

Groetjes van Agnes.
#
Ha Agnes, hij heeft nog geen kapsies hoor! Issie nog te moe voor en te snel uitgeput! Alleen even naar het toilet gaan, zorgt al voor een totale uitgeputheid! C&C hebben vanmorgen een flink fluit en krijsconcert gegeven, maar verder zijn ze redelijk rustig!

Citaat van: Valerie op 27 oktober 2005, 13:34:22
Hee Cheeky en Chara! psssst!
Zijn jullie lief geweest voor Cor? Jullie hebben hem toch niet te veel doen lachen eh? En toch ook niet de kat opgestookt op Cor z'n bed te springen eh...
Hebben jullie al lieve kusjes gegeven vandaag?
Hee Peet,

Hoe is het met Cor. Trekt de pijn al een beetje weg? Lukt het met z'n wonde te verzorgen?

Nee, Valerie, de kat springt niet meer op Cor's buik... ik heb er een grote schildpadknuffel op gelegd zodat ze denkt dat er al iets anders ligt... wel heel schattig hoor: Cor hier beneden op het logeerbed, in slaap met zo'n schetige Eftelingschildpad op zijn buik!

Groetjes,
Peet

(volgens mij wil Cheeky nog even.... maar dat doettie maar even in een nieuw berichtje, want anders ben ik weer alle tekst kwijt!)

Petra en Cheeky

Nee, Cheeky komt later! Er komt zo bezoek! ;D

Wat ik nog even met jullie wil delen is hoe Cheeky en Chara het liefdesgedoe beleven. Chara zit heerlijk kippetje te spelen in de voerbak en Cheeky zit er dan lekker sullig naast en af en toe in haar nek te knabbelen... alsof hij bij God niet weet wat hij ermee aan moet! Hij houdt haar wel voortdurend in de gaten en is ongelooflijk lief tegen haar, maar verder? Zou hij het echt niet snappen of??? Iemand tips?

Groetjes,
Peet

bobbie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 oktober 2005, 15:29:41

Wat ik nog even met jullie wil delen is hoe Cheeky en Chara het liefdesgedoe beleven. Chara zit heerlijk kippetje te spelen in de voerbak en Cheeky zit er dan lekker sullig naast en af en toe in haar nek te knabbelen... alsof hij bij God niet weet wat hij ermee aan moet! Hij houdt haar wel voortdurend in de gaten en is ongelooflijk lief tegen haar, maar verder? Zou hij het echt niet snappen of??? Iemand tips?

Groetjes,
Peet

::) ::) ::) Waar blijft je fantasie Petra  ::) ::) ::)

Petra en Cheeky

Citaat van: bobbie op 27 oktober 2005, 15:32:31
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 oktober 2005, 15:29:41

Groetjes,
Peet

::) ::) ::) Waar blijft je fantasie Petra  ::) ::) ::)

Ik kan hem er moeilijk op zetten, Nel! En hoppa hielp niet!
Het arme beestje kijkt zo aandoenlijk zielig!

bobbie

............... en ik wil ook graag een foto van een slapende Cor met die schildpad op zijn buik  ;D

En betreffende hetgeen hierboven staat:

Stom van me, je kan niets voordoen met Cor in die conditie  :-X

Petra en Cheeky

Citaat van: bobbie op 27 oktober 2005, 15:34:20
............... en ik wil ook graag een foto van een slapende Cor met die schildpad op zijn buik  ;D

En betreffende hetgeen hierboven staat:

Stom van me, je kan niets voordoen met Cor in die conditie  :-X

Die foto is zeeeer onder embargo, Nel!! Cor is er nog niet zo blij mee... misschien komt dat nog?!

Enne... in m'n uppie zoiets voordoen is vrijwel onmogelijk! ik ben goed in hints, maar zoooooo goed?! Misschien kan ik een kerel lenen?  ;) ;D

Kirsten

Hoi Petra,

Ik had bij Moppy precies hetzelfde. Lucky was al een broedrijpe pop en was er helemaal klaar voor en ging hem dan ook verleiden. Hij snapte er niets van!, maar kwam uiteindelijk met tijd helemaal goed.
Buiten had ik het ook met Bo,. haha die kroop er wel op, maar dan scheef of donderde er dan weer af,. ;D of nog erger, hij ging gewoon op haar rug zitten en zij liep met hem weg,. hahah ik heb erg gelachten en dacht dat toen er toch eitjes kwamen ze echt allemaal onbevrucht zouden zijn,. niets was minder waar, hij had toch stiekem zonder dat wij het gezien hadden goed gemikt ;D
Ik denk dat Cheeky gewoon nog te jong is, hij gaat het vanzelf snappen, de één is nou éénmaal sneller dan de ander,. (ja Ankie Zazou had helemaal snel de smaak te pakken :D)
en daarbij komt ook dat Chara wel kippetje gaat zitten maar nog niet echt voor Cheeky.,

Let op mijn woorden, er komt een tijd dat je roept,. hé nou alweer!.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------