2 augustus 2025, 16:53:15

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

2 oktober 2005, 10:26:54 #1365 Last Edit: 2 oktober 2005, 10:28:44 by (¯`°•.•°´¯)Petra

Citaat van: aad op  1 oktober 2005, 20:25:06
ik ben niet zo nieuwsgierig als sommige andere WHAHAHAHA ;D

Nee, nee, je camoufleert het waarschijnlijk alleen wat beter Aad!  ;D

Citaat van: Agnes op  1 oktober 2005, 22:22:19
Wat een lieve foto's!!
Die van mij zijn op het moment niet zo knuffelig :-\

En ja.... ik ben wel nieuwsgierig ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Ja ze zaten er idd zo lief en aanhalig bij, ik kon het niet laten foto's te maken!

Citaat van: «Natas» op  1 oktober 2005, 23:37:22
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH[/b]
Ik heb hier geen woorden voor.
Wat lief zeg, dat mis ik nou zo he.
Maar ja ik knuffel veel met mijn andere baasjes en tuurlijk ook met Natas.
Oh ik zit hier weg te kwijlen achter de pc :P :-[ :-X :-\

:-* Joepie

Dank je Joepie/Natas! Niet teveel kwijlen he, da's slecht voor je toetsenbord!  ;) ;D

Citaat van: Ivy op  2 oktober 2005, 01:19:28
Hoi Petra.
Niet getreurd als je geen leuke foto kan maken als ze aan het badderen zijn, want je hebt zeker de winnende foto voor de grootste knuffelkont! Ik smelt helemaal weg als ik ze zo zie...
Groetjes, Ivy

Dank je Ivy! De badderfotowedstrijd laat ik idd maar voorbij gaan, dat wordt niets meer! Maar wie weet, de grootste knuffelkont moet een mogelijkheid geven met die twee hier! (tenzij ze dan weer in staking gaan, maar ditmaal heb ik een foto achter de hand gehouden! Hihi)

Christine

Wat een mooie foto, zijn ze zelf zo dicht bij elkaar gaan zitten?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi Peet

Wat een geweldige knuffelfoto !!!!
Daar kan Zazou niet aan tippen hoor !
Ben ook helemaal niet benieuwd naar de foto die je achtergehouden hebt !!!!! ;D ;) ::) :P.
Bedankt voor het in de gaten houden van ons dagboek !!
Lief van je !!!! :-*

Groet van Ankie

Marianne

Hoi Petra,

Zeker de eerste prijs waard  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

2 oktober 2005, 14:13:46 #1369 Last Edit: 2 oktober 2005, 15:49:30 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: Christine op  2 oktober 2005, 10:32:08
Wat een mooie foto, zijn ze zelf zo dicht bij elkaar gaan zitten?? :-*

Nee, ik heb ze vastgelijmd! Hahaha! Grapje hoor Chris, ze zijn inderdaad lekker dicht tegen elkaar aangekropen! Helemaal uit zichzelf!

Citaat van: Ankie op  2 oktober 2005, 12:37:46
Hoi Peet

Wat een geweldige knuffelfoto !!!!
Daar kan Zazou niet aan tippen hoor !
Ben ook helemaal niet benieuwd naar de foto die je achtergehouden hebt !!!!! ;D ;) ::) :P.
Bedankt voor het in de gaten houden van ons dagboek !!
Lief van je !!!! :-*

Groet van Ankie

Dank je Ankie! Ik vond ze ook zo lief saampjes! Ze kibbelen ook best wel, met name Cheeky kan af en toe erg snibberig zijn naar Chara. Dan hapt-ie naar haar! Maar ze kunnen geen moment zonder elkaar, want zodra de een uit het zicht is (bv. op onze schouder de keuken in) dan begint de ander te krijsen! Hahaha!

Citaat van: *Marianne* op  2 oktober 2005, 13:58:42
Hoi Petra,

Zeker de eerste prijs waard ;D

Groetjes Marianne

Dank je wel, Marianne! Volgens mij hoef ik 'm niet meer in te sturen! Dit is eigenlijk nog veel leuker met al die spontane reacties! En wat ik zelf gewoon het leukste vind is dat ze het helemaal zelf hebben gedaan! De "prijs" is dan ook voor de boefjes zelf!

Groetjes,
Petra[/color]

Petra en Cheeky

2 oktober 2005, 15:50:35 #1370 Last Edit: 2 oktober 2005, 16:02:04 by (¯`°•.•°´¯)Petra

Hier ben ik nog even met het laatste nieuws:  Chara heeft zangles genomen bij Cheeky. Ze "zingt" nu ook het bouwvakkersdeuntje, maar dan op de manier van de popjes, niet zingen maar een beetje krassen! Heel schattig, maar absoluut niet mooi! Maar ze deed wel heeel erg haar best! De lieverd!  ;) ;D

Op het moment dat ik dit zit te typen, heerlijk in mijn zondagse outfit, een ochtendjasje en heerlijk ongedoucht  :-\, zit Chara zich alweer met mijn haren uit te leven! Volgens mij is ze weer strengetjes aan het maken en poetsen... ik kan het zelf niet zien, maar het voelt lief! Cheeky zit nu in mijn nek in de uiteinden van de rest van mijn haar te kroelen met zijn koppie! Zooooooooo lief!!! ;D

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

nou wat moest ik weer even bijlezen. Kan je wat minder schrijven!  ;) Maar wat een leuke foto nog van Chara en cheeky. Ik ben benieuwd wanneer er een derde op komst is. wat lief dat chara probeert te fluiten. Ik merk dat het roepen van Kaiyo wordt overgenomen door Naira. Gelukkig is het heel zacht. Erg lief dat cheeky en chara zo blij zijn met elkaar.

Groeten, Lin

p.s. groeten aan de rest!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Citaat van: Lin op  2 oktober 2005, 15:56:21
Ik ben benieuwd wanneer er een derde op komst is. wat lief dat chara probeert te fluiten. Ik merk dat het roepen van Kaiyo wordt overgenomen door Naira. Gelukkig is het heel zacht. Erg lief dat cheeky en chara zo blij zijn met elkaar.

Nou Lin, het spijt me je te moeten teleurstellen, maar nr. 3 komt echt niet hoor! We willen het op 2 houden! Ten eerste omdat het zo onwijs goed gaat samen en ten tweede omdat we met 2 valkjes nog net een oppasadres hebben! Da's ook belangrijk! Maar mochten er bevruchte eitjes komen van Chara, dan weten we het nog niet hoor... dan wordt het - denk ik - heel hard denken!!!  ;) ;D

Ja, lief he dat ze probeert om Cheeky na te fluiten! En je haalt het bouwvakkersriedeltje er echt uit hoor, alleen het klinkt voor geen meter omdat er gewoon geen "muziek" in zit!  ;) ;D

Je krijgt de groetjes terug van de rest!

bobbie

Hoi Petra,

Wat een heerlijke kroelfoto's joh, Cheeky kruipt bijna in Chara met zijn koppie, schattig.

Dat gekroel van valken op je vind ik ook altijd zo vertederend. Mijn gaaien doen het meestal in mijn nek en mijn valken boven op mijn hoofd. De skeeten.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Petra,

Oh bij die kroelfoto's smelt ik helemaal weg,. waanzinnig lief!,. Wat mij betreft heb je nu al gewonnen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  2 oktober 2005, 19:36:09

Maar mochten er bevruchte eitjes komen van Chara, dan weten we het nog niet hoor... dan wordt het - denk ik - heel hard denken!!! ;) ;D

Dat zou ik hier ook moeten doen, mochten Valko en Daffy ooit...  ;D
Wat een kroelbeestjes heb jij zeg! Echt lief! :) je hebt alvast 1 stem. :)

Ankie

Hoi Peet

Wat leuk dat Chara ook gezellig begint te fluiten. Nala probeerd het ook af en toe ,maar kan niet tippen aan Zazou zijn zangkunsten.
Ze kunnen hier ook niet meer zonder elkaar hoor en vooral Nala vliegt de hele tijd achter Zazoutje aan !
Waar hij landt ,landt zij ook ,alleen als het lukt dan hoor ,want Nala is niet zo handig in het landen. Die heeft wat meet ruimte nodig en Zazou is gewoon wat behendiger.
Maar het zijn allebei poepies en we zijn nog steeds heel erg blij met ze ! Ook al kroelen ze niet zo geweldig als die 2 van jou !
Alles goed met Cor trouwens?
Doe hem maar de groeten.

Doei

Petra en Cheeky

Citaat van: bobbie op  2 oktober 2005, 19:43:29
Hoi Petra,

Wat een heerlijke kroelfoto's joh, Cheeky kruipt bijna in Chara met zijn koppie, schattig.

Dat gekroel van valken op je vind ik ook altijd zo vertederend. Mijn gaaien doen het meestal in mijn nek en mijn valken boven op mijn hoofd. De skeeten.

Groetjes, Nel :)

Heerlijk he Nel, dat zijn echte verwenmomenten! Het enige dat jammer is, is dat je nooit zeker weet of ze behalve een leuk kapsel maken ook een flats achterlaten op je pasgekapte hoofd! ::)

Citaat van: Kirsten op  2 oktober 2005, 19:48:06
Hoi Petra,

Oh bij die kroelfoto's smelt ik helemaal weg,. waanzinnig lief!,. Wat mij betreft heb je nu al gewonnen :D

Groetjes
Kirsten

Thanx Kirsten! Ik vond ze ook wel heeeeel erg aanhalig!  ;D Meestal wil Cheeky wel, maar Chara lang niet altijd... maar op dit soort momenten... :P

Citaat van: Valerie op  3 oktober 2005, 15:54:40
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  2 oktober 2005, 19:36:09

Maar mochten er bevruchte eitjes komen van Chara, dan weten we het nog niet hoor... dan wordt het - denk ik - heel hard denken!!! ;) ;D

Dat zou ik hier ook moeten doen, mochten Valko en Daffy ooit... ;D
Wat een kroelbeestjes heb jij zeg! Echt lief! :) je hebt alvast 1 stem. :)

Nog een stem!  Woopie! .... wanneer is die kroelfotowedstrijd eigenlijk? Ik weet niet of ik de foto die ik apart heb gehouden wel zooooo lang kan bewaren!  ;)

Citaat van: Ankie op  3 oktober 2005, 16:31:41
Hoi Peet

Wat leuk dat Chara ook gezellig begint te fluiten. Nala probeerd het ook af en toe ,maar kan niet tippen aan Zazou zijn zangkunsten.
Ze kunnen hier ook niet meer zonder elkaar hoor en vooral Nala vliegt de hele tijd achter Zazoutje aan !
Waar hij landt ,landt zij ook ,alleen als het lukt dan hoor ,want Nala is niet zo handig in het landen. Die heeft wat meet ruimte nodig en Zazou is gewoon wat behendiger.
Maar het zijn allebei poepies en we zijn nog steeds heel erg blij met ze ! Ook al kroelen ze niet zo geweldig als die 2 van jou !
Alles goed met Cor trouwens?
Doe hem maar de groeten.

Doei

Ja leuk he, van de fluitende Chara... althans.. wat er voor door moet gaan dan! Nala landproblemen? Misschien moet ze toch nog wat meer naar Zazou kijken! Tja, dat kroelen is volgens mij ook wel redelijk uniek! Ze doen het ook niet dagelijks hoor, maar soms... dan word je er gewoon helemaal week van....  ;) :P
Je krijgt de garoeten terug van Cor!

~Natas~

Hai vriendjes,

Oh Chara wat knap zeg dat jij nu zangles neemt van Cheeky.
Wat zal je baasjes trots op je zijn zeg.
Maar nu moet Cheeky het wel goed doen he en toch meer gaan fluiten.
Je kan beter bij mij fluitles nemen hoor Chara, dat klinkt veel beter en voller  :P
Maar gewoon blijven oefenen dan kunnen jullie het straks samen doen.

Groetjes,

Joepie

Rianne

Dat nafluiten van het popje heb ik hier ook eens gehoord. Ik dacht 'hier klopt iets niet!' Echt geweldige foto's Petra, hoeveel graden was het binnen, dat ze zo dichtbij elkaar gingen zitten, -10 ;D