2 augustus 2025, 20:04:15

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

24 september 2005, 18:02:23 #1320 Last Edit: 25 september 2005, 09:07:43 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hahaha, nu een foto, compleet gemanipuleerd met Photofiltre...

Om te laten zien dat het vrouwtje toch echt wel om de twee donderstenen geeft, heeft ze ze uit verschillende foto's bij elkaar gevoegd tot 1 grote ondeugende massa in Ankie-kleurtjes...! ;D ;D ;D

Groetjes,
Petra

N.B. Chris, ze zijn nog steeds niet in bad geweest hoor! (behalve het snelle pootje baden van Chara dan...)

Ankie

Hoi Peet

Wat leuk dat je af en toe aan mij denkt! ;D. Ik voel me zeer vereerd ! Hij is prachtig hoor !
Het is af en toe net alsof ze je echt willen pesten he?
Ze voelen  het gewon aan ,die krengen ;). Maar gewoon blijven volhouden hoor Peet ,want de aanhouder wint.
Die bad en douchefoto's zijn bij ons ook niet echt te doen. Nala is wel een waterfan ,maar gaat alleen in de kooi in bad ,wel dagelijks hoor . Is wel een mooi gezicht ,want ze stapt acheruit in het badje en spetterd den de hele boel nat. Zazou niet ,die drinkt er alleen maar uit,maar vangt wel de druppels op die Nala weer van zich afschud. Maar echt een leuke foto ervan maken is nog niet gelukt. Die tralies zitten er ook voor en dat is dan toch wel minder. Maar ik blijf proberen!

Groet van Ankie

bobbie

Hoi hoi,

Hoe is het bij jullie? Hier is alles rustig buiten de verbouwing in de vogelkamer die we nu gestart zijn.

Ik lees dat er veel streken uitgehaald worden door vooral Cheeky  ;D, hou ik wel van  ;D.

Tip voor het niet meer weg laten vliegen vanaf vinger/hand:
zit valk op hand, die hand vlak bij je lijf houden terwijl je naar de kooi loopt en je andere hand schuin boven zijn koppie houden. Ze hebben dan het idee dat als ze opvliegen ergens tegen aan zullen vliegen.
Bij mij werkt dit heel goed.

Tot de volgende keer,

groetjes, Nel :)

Kirsten

whahaha wat een donderstenen vind ik weer hier,. prachtig!
Je hebt nog even hoor Petra dus dat komt vast goed ;D

Je hebt ons ook weer verwend met je foto's Petra,. super genoten weer,. en die emmer water eroverheen kan altijd nog ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Hadiho!

Daar ben ik weer! De laptopvalk van het jaar! Ik kan al bijna blind typen! We hebben weer een lol gehad, Chara en ik! En alweer hebben we Petra beet genomen, hahaha! Bij Cor zijn we lief en rustig, maar Petra nodigt blijkbaar uit tot kattekwaad, oftewel: valkenkwaad!

Ditmaal was ik het niet die het deed, maar Chara. Ze was heel lief op Petra's hoofd gaan zitten en maakte van Petra's lange donkere haar een kunstwerkje. Allemaal losse strengetjes heeft ze aan elkaar gesabbeld tot een soort rasta-achtige vlechtjes die Chara in een soort kroontje/nestje op Petra's hoofd drapeerde... heel kunstig! Petra vond het prachtig, totdat ze die grote flats ontdekte, die Chara als bonus (n=l?) daarnaast legde...  ;D ;D ;D

Ik had weer andere talenten! Petra zat een crackertje te eten met filet americain erop! Uiteraard kan ik er niet tegen als iemand alleen zit te kanen, dan wil ik meedoen! Ik vloog dus op haar schouder en begon begerig de cracker uit haar mond te trekken! In plaats van het ding op te eten, zette ik mijn snavel in als mega-versnipperaar! Met als gevolg dat alle kruimels over Petra vielen, zelfs in haar truitje, hahaha!  ;D

Het is allemaal op foto vastgelegd, dus.... kijk maar lekker mee!  ;)

Lekker kruimelen op Petra... die had de rest van de dag jeuk!

Lekker bij Petra zitten en kroelen!

NEEEEEEE! Naast het prachtige haarstukje dat Chara heeft "gevlochten", zat een grote vieze flats!....

Petra en Cheeky

Oops... vergeten op jullie te reageren. Daar gaat mijn reputatie. Daarom alsnog.... ;) ;D

Citaat van: Ankie op 25 september 2005, 15:05:21
Hoi Peet

Wat leuk dat je af en toe aan mij denkt! ;D. Ik voel me zeer vereerd ! Hij is prachtig hoor !
Het is af en toe net alsof ze je echt willen pesten he?
Ze voelen  het gewon aan ,die krengen ;). Maar gewoon blijven volhouden hoor Peet ,want de aanhouder wint.
Die bad en douchefoto's zijn bij ons ook niet echt te doen. Nala is wel een waterfan ,maar gaat alleen in de kooi in bad ,wel dagelijks hoor . Is wel een mooi gezicht ,want ze stapt acheruit in het badje en spetterd den de hele boel nat. Zazou niet ,die drinkt er alleen maar uit,maar vangt wel de druppels op die Nala weer van zich afschud. Maar echt een leuke foto ervan maken is nog niet gelukt. Die tralies zitten er ook voor en dat is dan toch wel minder. Maar ik blijf proberen!

Groet van Ankie

Ben blij dat je met hetzelfde dilemma zit, Ankie! Ik werd al helemaal niet goed van die donderstenen!  ;) Maar ook ik geef het niet zo snel op!  ;D

Citaat van: bobbie op 25 september 2005, 15:51:25
Hoi hoi,

Hoe is het bij jullie? Hier is alles rustig buiten de verbouwing in de vogelkamer die we nu gestart zijn.

Ik lees dat er veel streken uitgehaald worden door vooral Cheeky ;D, hou ik wel van ;D.

Tip voor het niet meer weg laten vliegen vanaf vinger/hand:
zit valk op hand, die hand vlak bij je lijf houden terwijl je naar de kooi loopt en je andere hand schuin boven zijn koppie houden. Ze hebben dan het idee dat als ze opvliegen ergens tegen aan zullen vliegen.
Bij mij werkt dit heel goed.

Tot de volgende keer,

groetjes, Nel :)

Bedankt voor de tip, Nel! Dat klinkt heel logisch en gaan we zeker proberen! Ik laat het nog weten! (of Cheeky).
Enne... je hebt gelijk... ze worden steeds erger onze twee deugnieten! Ze jutten elkaar aardig op! 't is me een stel! Pfff!

Citaat van: Kirsten op 25 september 2005, 21:54:50
whahaha wat een donderstenen vind ik weer hier,. prachtig!
Je hebt nog even hoor Petra dus dat komt vast goed ;D

Je hebt ons ook weer verwend met je foto's Petra,. super genoten weer,. en die emmer water eroverheen kan altijd nog ;) :D

Groetjes
Kirsten

Die emmer water zie jij wel zitten,he, Kirsten?  ;D Als ik zeker wist dat het de valkjes geen kwaad zou doen, zou ik ervoor gaan! Maar ja, ze zijn dan wel heeeeeeeel nat! En da's ook weer zielig! Maar als ze zo door blijven gaan..... wie weet!  ;)

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Petra

patty_dordtse valkjes

Hai maatje,

nou die hebbie goed vastgelegt op je cameraa'tje zeg jeetje moest er zelf een flats van laten...
echt een lekker valken nestje ze is al aan het oefenen voor je jongen....

nou weer prachtige foto's van je maatje.

ga weer ff mevrouwtje inpalmen ;D ;D ;D

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

aad

ha die petra

Ach zo flats is misschien wel goed voor je haar  ;)
En die bad foto's is toch niet zo een probleem?  of heb je geen bad? ::) ::) ::) ;) ;)

Groetjes Aad

Riny

Hallo Cheeky en Chara
Jullie moeten tegen Petra zeggen dat die flats heel goede haar gel is.
Zo kan ze geld uit sparen.Aan jullie de taak om haar zo gek te krijgen om er snoepstokken van te kopen .
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

HAHAHAHA! Wat een foto's!  ;D
Chara toch!

Petra en Cheeky

Citaat van: gizmo_spikey op 26 september 2005, 19:01:35
Hai maatje,

nou die hebbie goed vastgelegt op je cameraa'tje zeg jeetje moest er zelf een flats van laten...
echt een lekker valken nestje ze is al aan het oefenen voor je jongen....

nou weer prachtige foto's van je maatje.

ga weer ff mevrouwtje inpalmen ;D ;D ;D

Als dat macho Spikey niet is! Ik heb over jou hele stoute verhalen gelezen! Jij doet het steeds maar weer!  ;) ;D Nou, misschien is Chara idd aan het oefenen voor een nestje... maarreh... meer dan een beetje kroelen zit er voor deze kerel nog niet in!  :-\

Citaat van: aad op 26 september 2005, 19:07:42
ha die petra

Ach zo flats is misschien wel goed voor je haar ;)
En die bad foto's is toch niet zo een probleem? of heb je geen bad? ::) ::) ::) ;) ;)

Groetjes Aad

Nou, ik heb het er maar niet doorheen gesmeerd als je het niet erg vindt, Aad! Jakkie! Ik voelde het toen ik met mijn handen de strengetjes die Chara had gemaakt uit elkaar wilde trekken (die plakten...bah)....!!!
Enne... badfoto's wordt toch echt een probleem zonder bad! Onder de douche willen ze niet, de plantenspuit worden ze helemaal dol van en vliegen ze overal tegenaan en hun prive-badkuip... tja... dat was het helemaal! Totdat ze van de fotowedstrijd hoorden...!  ;)

Citaat van: Riny op 26 september 2005, 19:08:40
Hallo Cheeky en Chara
Jullie moeten tegen Petra zeggen dat die flats heel goede haar gel is.
Zo kan ze geld uit sparen.Aan jullie de taak om haar zo gek te krijgen om er snoepstokken van te kopen .
Groetjes Riny :D :D :D

Volgens mij houdt Petra niet zo van die plakkerige haargel, die ook nog een ander kleurtje heeft, Riny! Maar het is een geweldig idee om haar snoepstokken voor ons te laten kopen.... misschien moeten we dan toch wat liever voor haar zijn! Gaan we gewoon Cor pesten... hahaha!

Citaat van: Valerie op 26 september 2005, 19:26:21
HAHAHAHA! Wat een foto's! ;D
Chara toch!

Ja, het is me er eentje!  ;) ;D

bobbie

Hahahahaha, die Petra,

Moet je nagaan hoe ik er af en toe uit zie met 8 valkjes en 2 papegaaien  :P ;)

Groetjes, Nel :)

Najibsri

Citaat van: bobbie op 26 september 2005, 20:18:44
Hahahahaha, die Petra,

Moet je nagaan hoe ik er af en toe uit zie met 8 valkjes en 2 papegaaien  :P ;)

Groetjes, Nel :)

Als de welbekende vogelverschrikker van Oz? :P

Najib

Petra en Cheeky

Nou Nel, ik ben benieuwd naar een foto! Net zo onder gepoept als ik?  ;) ;D

Goeie, Najib! Nel als de vogelverschrikker? Nou zo voelde het wel aan op mijn haar! BAH!

;)
Petra

gonnie

hoi petra

het wordt weer eens tijd voor een reaktie , we pakken de draad langzaam weer op .

het is me wel een stelletje bij jou , misschien als Cor met de plantenspuit of bakie water achter ze aan gaat , wie weet lukt het dan of heb ben jullie dat al geprobeert.

ik vind de foto met de flats wel het mooist.

groetjes gonnie