2 augustus 2025, 15:45:12

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 17 september 2005, 15:50:56
Hoi petra
jeetje wat schrikken , goed dat het vrij ver naar achter is dat zijn staart verschroeid is. Cheeky is een kanappe vent geworden, vind ik, ja natuurlijk mag chara er ook zijn , heel lief vind ik haar.
en al weer gewend aan het werk.
ik wil terug naar waar ik deze week geweest ben, zalig je zo in het zweet lopen ,bergie op en bergie af. en die rust daar je komt niemand tegen, je voelt je alleen op de wereld geweldig.
groetjes Gonnie

Die Gonnie! Lekker was dat he, wandelen in Duitsland... Ik heb weliswaar niet zo lang per dag gewandeld als jij, maar het was idd heerlijk om in de bossen en berg op en af te wandelen zonder een kip tegen te komen! Dan voel je je soms heel nietig en tegelijkertijd heel happy!
Ja, Cheeky blijft een lekker ding hoor! Bijdehand als ik-weet-niet-wat! Chara is veel meer een meidje: behoedzaam maar wel nieuwsgierig! Leuk hoor, die verschillen!

Citaat van: Christine op 18 september 2005, 12:56:17
;D ja petra ik wist het al van dat rook maar ja dat is enorm schrikken ik ben blij dat ze bij mij nog niet in de lamp gaan zitten en je hebt wel gezien dat ik er enorm moeilijk bij me kan houden waarom weet ik niet :o misschien zou je toch met cheeky naar hier moeten komen om jazzy manieren te leren ;D ;D :-*

Cheeky manieren leren aan Jazzy???  ::) Ik vrees dat Cheeky Jazzy alleen maar ondeugd zal leren en geen manieren, Christine! Die boef heeft zelf absoluut geen manieren! Maar.... het is wel een lieverd! En een absolute kroelkip nummer 1!!!  ;D

Christine

Citaat van: Christine op 18 september 2005, 12:56:17
;D ja petra ik wist het al van dat rook maar ja dat is enorm schrikken ik ben blij dat ze bij mij nog niet in de lamp gaan zitten en je hebt wel gezien dat ik er enorm moeilijk bij me kan houden waarom weet ik niet :o misschien zou je toch met cheeky naar hier moeten komen om jazzy manieren te leren ;D ;D :-*

Cheeky manieren leren aan Jazzy???  ::) Ik vrees dat Cheeky Jazzy alleen maar ondeugd zal leren en geen manieren, Christine! Die boef heeft zelf absoluut geen manieren! Maar.... het is wel een lieverd! En een absolute kroelkip nummer 1!!!  ;D
Citaat

de mijn zijn hier geen enorme kroelkippen dus ja misschien kan cheeky jazzy en ricky nog iets bijleren haha ik blijf proberen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

18 september 2005, 15:19:47 #1292 Last Edit: 18 september 2005, 15:27:54 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Nou Chris, speciaal voor jou dan de kroelkipfoto van Cheeky (hij is van een paar weekjes geleden toen-ie nog zo in de rui was dat hij zowat geen kuifje meer had):
Laat Jazzy er maar lang naar kijken, misschien helpt het!  ;)

En dat nodigt natuurlijk weer uit tot het plaatsen van een Chara foto...
(anders wordt ze jaloers...)

Nou dat was het weer even voor van 't weekend... ;D
Groetjes,
Petra

Christine

petra je bent een schatje dikke :-* en als je ze nog is live willen zien je weet me te vinden (jazzy en ricky dan) :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Thnx! Komt goed Chris, ik kom snel weer 's gluren bij je (eh...bij Jazzy en Ricky natuurlijk)!  ;) ;D

Christine

ja zoals de vorige keer eh je hebt meer naar men benen moeten kijken dan naar jazzy en ricky omdat ze telkens wegvlogen, maar je hebt ze zien zitten op de gordijn en dat is al enorm hoog voor mij ik moet altijd een stoel pakken om tot bij men valkjes te geraken! :o ::) :-*

Petra en Cheeky

Ben een beetje overactief dit weekend met het maken van foto's van onze schatjes... hierbij weer een bonus van vanmiddag..... (daarna stop ik er ff mee hoor... hebben jullie ook rust!  ;) ;D )

Hier is dan Gizmo... de valkjesvangster...! Ze had Chara van de week bijna met een megasprong te pakken... er fladderden gelukkig alleen wat veertjes in het rond...! En Chara zit er niet mee, die blijft duikvluchten op Gizmo uitvoeren! Dondersteen!

Cheeky & Chara voor het eerst samen op bed! En leuk dat ze het vonden om met hun platvoetjes over de bobbelige matras te hupsen... helaas vonden ze het ook nodig om er een flats neer te leggen... dat was wat minder geslaagd!

Macho Cheeky, opgeblazen van mannelijkheid... en Chara op de rand van Cor's Acer Laptoppie!

En nog eentje...

En als laatste een close-upje van Chara, die als altijd keurig bleef zitten tot de foto gemaakt was!  ;D

Doeiiiiiiiii!
Petra

Christine

ik vind ze toch nog altijd prachtig die twee echt waar maar ja wat wil je met zo een goede valkjesouders :-[ :D :-*

Riny

Hoy Petra
Jullie hebben een prachtige poes maar ik zou toch doodsangsten uit staan .
Zeker met zo'n ondeugend valkje erbij als Chara.
Je hebt ons weer verwend met mooie foto's.
Groetjes Riny :D :D :D

Rianne

Je kat springt echt naar ze? :o Dat durven ze hier niet hoor! Je hebt weer leuke foto's gemaakt! :)

Ankie

Hoi Peet

Schattige foto's weer van Cheeky & Chara.
Is wel uitkijken he ,met Gismo !!!! Is een mooi beest ,
maar blijft een jagertje ! Maar jullie houden het wel in de gaten ,weet ik inmiddels :D.

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi hoi,

Wat worden we bij jou weer verwend zeg, met prachtige foto's :D
Dat zal zeker even schrikken zijn geweest :o, maar gelukkig geen gewonde gevallen,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Even op jullie reageren, anders wordt het zo'n kluif straks!
Heerlijk is het om elke keer weer zulke leuke reacties te krijgen, sterker nog: het is gewoon superverslavend! Lief dat jullie zo meeleven!  ;D

Citaat van: Christine op 18 september 2005, 22:25:57
ik vind ze toch nog altijd prachtig die twee echt waar maar ja wat wil je met zo een goede valkjesouders :-[ :D :-*

Dank je wel Chris! Da's een groot compliment! Helemaal omdat Cor en ik totale leken waren op valkparkietengebied een dik half jaar geleden! Zo zie je hoe snel dat kan gaan! Mede dankzij jullie allemaal hebben we al heel wat kennis opgedaan en blijven we steeds leren!

Citaat van: Riny op 19 september 2005, 09:08:24
Hoy Petra
Jullie hebben een prachtige poes maar ik zou toch doodsangsten uit staan .
Zeker met zo'n ondeugend valkje erbij als Chara.
Je hebt ons weer verwend met mooie foto's.
Groetjes Riny :D :D :D

Tja, Riny, we blijven de poes angstvallig in de gaten houden als Cheeky & Chara los zijn, maar het lijkt wel alsof de valkjes het gewoon heerlijk vinden om tot het uiterste te gaan om Gizmo te tergen!

Citaat van: Rianne op 19 september 2005, 11:08:20
Je kat springt echt naar ze? :o Dat durven ze hier niet hoor! Je hebt weer leuke foto's gemaakt! :)

Ja, Rianne, Gizmo maakte echt een megasprong de lucht in! Was heel grappig om te zien, maar tegelijkertijd ook wel even eng omdat Chara daar net laag overvloog!

Citaat van: Ankie op 19 september 2005, 14:55:18
Hoi Peet

Schattige foto's weer van Cheeky & Chara.
Is wel uitkijken he ,met Gismo !!!! Is een mooi beest ,
maar blijft een jagertje ! Maar jullie houden het wel in de gaten ,weet ik inmiddels :D.

Groet van Ankie

Dank je Ankie! Gizmo is inderdaad heel lief, maar de valkjes maken het beest in haar los! Ze wordt ook wel heel erg geplaagd steeds, dus Cor en ik houden haar erg in de gaten als de Cheeky & Chara hun pesterijtjes op haar toepassen!

Citaat van: Kirsten op 20 september 2005, 15:46:49
Hoi hoi,

Wat worden we bij jou weer verwend zeg, met prachtige foto's :D
Dat zal zeker even schrikken zijn geweest :o, maar gelukkig geen gewonde gevallen,.

Groetjes
Kirsten

Dank je Kirsten! Nee, gelukkig ging alles goed! Gizmo heeft Chara's rui een beetje geholpen, zal ik maar zeggen!  ;)

Hier gaat alles prima! Het is alleen ontzettend lachwekkend. Nu de fotowedstrijd van oktober is begonnen en het thema dus bekend is, gaan Chara en Cheeky niet meer in bad! De ettertjes lopen de prachtig gevulde badkuip nu met de neusjes omhoog voorbij, alsof ze weten dat ik op DE foto zit te aazen!  ;D Stelletje donderstenen! Ik hoop dus dat het nog op tijd gaat lukken! Anders moet ik maar gewoon een emmertje over ze heen kieperen, dan zijn er in ieder geval natte valkjes op de foto!  ;D (nee hoor, gekheid, het moet wel leuk blijven!).

Jullie merken het wel... of niet...of ze nog willen meewerken!  ::)

Groetjes,
Petra

Valerie

Hoi Petra!!
Leuk dat je een fijne vakantie had en ben blij te horen dat het weer beter is met je tante en dat ze nu terug thuis is! :)

Wat een toestand met die lamp. Ricky zat ook een keer op de spotlampje en dat ging ook roken. Snel die lampjes uit! :o Is idd schrikken!

Haha, flatsjes laten vallen op bed! Zie dat ze het maar niet op Cor z'n schermpje van de laptop laten vallen... :o Zou Cor niet blij mee zijn. :o  ;D

Wij zijn nu ook weer terug en ik heb nog een hele boel was op te vouwen en weg te steken en dan nog eens 2 machines draaien... Wat een werk! Maar de reis was SUPER!!!!

Groetjes,

Valerie

gonnie

Hoi Petra

Zijn jou valken niet om te kopen , met iets lekkers ,praat eens op een wat strengere toon , net als in dat opvoed progamma , en zet ze op het stoutbankje ;D ;D ;D
grapje !!
groetjes gonnie