2 augustus 2025, 16:53:19

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Petra
Gelukkig heb je genoten van je vakantie en nog mooi weer ook.
Ze zeggen toch altijd je krijgt wat je verdiend.
Maar nu maar stevig aan de wandel ,of mogen die 2 kilo blijven zitten?
Mooie kroelfoto's die je gemaakt hebt.
Wacht maar over een tijdje sta jij het wip wappen ook ij te houden met een kookwekker net zoals Ankie en Gonnie.
Nee dan hebben mijn valkjes toch meer privacy.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

12 september 2005, 17:16:17 #1246 Last Edit: 12 september 2005, 17:30:47 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Eerst even op jullie reageren, want er kwamen zo veel leuke reacties! Werd er helemaal happy van en voelde me meteen weer thuis!

Citaat van: Roosje op 11 september 2005, 16:37:28
Hee! Welkom terug, en bedankt voor de fotos meteen! Chara kijkt echt superlief op die laatste :-*

Dank je Roos... ik vond ze ook erg leuk. Ik ontdekte per toeval dat er op mijn camera ook een repeteerknop zat zodat je achter elkaar door kunt klikken en foto's maken. In een paar seconden heb je dus iets van 40 foto's... tja... en dan krijg je dit soort resultaten! Ben er ook best een beetje trots op!
Citaat van: Gerda op 11 september 2005, 16:45:33
Hoi Peet,

Gezellig dat je weer terug bent!!! Lieve foto's van je twee kroelkipjes.
Cor had ons ook wel even kunnen vertellen dat Chara zich af en toe 'perongeluk' liet kroelen. ;) ;)
Fijn dat het zo goed gaat met je tante!!

Jammer dat je geen foto had ingestuurd voor de fotowedstrijd, of smullen ze bij jou nooit!!!

Groetjes Gerda

Nee, helaas, Gerda... ik was te laat voor de fotowedstrijd. Had er ook helemaal niet meer aan gedacht hoor, eerlijk gezegd... maarreh... nu hebben jullie alleen maar een grotere kant (1 op 15 i.p.v. 16 - of zoiets). Tja, leuk blijft het als je toch nog steeds nieuwigheidjes ontdekt aan je valkjes qua gedrag... ben benieuwd of Chara zich binnenkort ook een keertje helemaal bewust laat kroelen.... bij Cheeky wordt ze inmiddels steeds aanhankelijker en komt het steeds minder van 1 kant... dus er is hoop!
Citaat van: Rian op 11 september 2005, 16:46:40
Hey!!
Leuk dat je er weer bent  ;D Goed te horen dat het met je tante aardig goed gaat. Moet wel een opluchting voor je zijn..
En die Chara, laat zich gewoon al kroelen. Ze heeft dan ook aan Cheeky wel een heel goed voorbeeld. Kijk maar uit! Dadelijk kom je nog handen tekort als ze allebei gekroeld willen worden  ;D ;D

Groetjes Rian en Joey

Tja... als ze allebei tegelijk gekroeld willen worden, moeten Cor en ik ons maar "opofferen" ... ;D Oooooooo, wat zou dat heerlijk zijn!

Citaat van: Kolkkie op 11 september 2005, 18:33:00
Hoi Petra,

Wat fijn dat het wat beter gaat met je tante. Ze is dus een een wondertante omdat ze er ongeschonden uit lijtk te zijn gekomen.

En C&C lijken zich idd nog te gedragen als ik het zo lees. Dat zal vast nog wel eens veranderen ;) ;D.

Geef ze maar een lekkere kroel namens mij.

Groetjes,

Mariska

Je krijgt een dikke kroel terug, Maris! En dat mijn tante een wondertante is, dat blijkt wel, ze heeft vast een engeltje op haar schouder gehad! Ze beseft eigenlijk nu pas hoe kantje boord alles geweest is!

Citaat van: Christine op 11 september 2005, 18:51:30
welkom terug en wat een super mooie foto's ze zijn zo lief samen :-*

Dank je Chris, volgens mij houden ze gewoon ook echt van elkaar. Af en toe een snauw en een grauw (want Cheeky is heel hebberig, met name als er appel te snaaien is...), maar verder .... smelt....

Citaat van: gonnie op 11 september 2005, 21:02:50
Hoi Petra

Fijn als je zo`n mooi weer treft dan is de helft al geslaagd van je vakantie.
En geweldig dat je tante zo`n geluk heeft gehad , keifijn.
de foto`s zijn natuurlijk weer heel mooi, maar ja dat zijn we gewend tegenwoordig.
Dus nu weer met frisse tegen zin aan het werk.
Groetjes Gonnie

Nee, gelukkig hoef ik pas woensdag weer aan het werk Gonnie! Ik heb nu even een paar off-days (veel slapen, luieren etc... het strijken is gelukkig al gebeurd, pffff). Tja, we hebben echt waanzinnig goed weer gehad, zeker zo in zo'n huisje, ideaal, we sliepen er eigenlijk alleen maar en leefden gewoon lekker buiten! Mmmmm......

Citaat van: Ankie op 11 september 2005, 22:50:39
Hoi Peet

WELKOM TERUG !!!!!
Wat fijn dat het met je tante weer beter gaat en
dat ze weer thuis is.Gelukkig heb je een lekkere
vakantie gehad. Maar we hebben je gemist hoor hier !

Prachtige foto's van Cheeky en Chara !!! Heel aandoenlijk!
Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat jij ze betrapt op :D ;) ;D.Het gaat er vast nog wel van komen.

Groet van Ankie

Altijd fijn om te horen dat ik gemist word, hoor Ankie! Ik zal nog wel een paar vakantiefotootjes plaatsen straks, het was zalig! Lekker relaxt! Zouden ze echt gaan wipwappen dan? Ik heb het ze streng verboden totdat ze 1 jaar zijn..... ::)

Citaat van: Rianne op 12 september 2005, 10:58:23
Welkom terug weer Petra. Worden we meteen beloond met zulke lieve foto's! Bij Cheeky en Chara komt het kroelen tenminste van 2 kanten... ;)

Ja, Rianne, maar ook pas sinds kort hoor! Ik kan me nog de foto herinneren waar je bij schreef dat Chara zich niet zo door Cheeky in een hoekje moest laten drukken! Toen kwam het kroelen echt maar van 1 kant en "onderging" Chara het!  ;D

Citaat van: hippysuus op 12 september 2005, 13:09:35
Hoi Petra,

Hebben ze je weer laten gaan? ;D Ik dacht ik kom nog maar gauw wat limburgse bacterieeen bij je strooien voordat ze allemaal verdampt zijn...hatsjie..sniff..sorry 8)

Wat zal de schrik er enorm inzitten bij je tante zeg, het zal een poos duren voordat ze die schrik kan loslaten denk ik. Als je zo kantje boord was...brrr. Wens haar maar beterschap! En dan mag ze ook nog eens een half jaar niet autorijden....echt niet fijn.

Ik heb 3 keer gekeken naar de kroelfoto's, ik ben helemaal gesmolten. Zo doen die van mij dat echt niet hoor. Bij mij wil meestal de ene niet en de andere wel..of ze willen allebei gekroeld worden wat dan ook weer wrevel opwekt. Nu weet ik niet hoe vogeltjes precies kroelen samen maar bij mij hier gaat dat vrij hardhandig....ik heb altijd het idee dat het meer een op de plaats zetten van is als lieflijk kroelen.

Fijn dat je er weer bent!!

Groetjes,
Suus

Nou Suus, ik had je eigenlijk wel even verwacht hoor, daar boven op de Warsberg waar ik zat! We hadden speciaal een Saarburger strudel laten aanrukken... ;) :D Ik zal straks een foto plaatsen, want we hebben zelfs welkomsbalonnen voor je opgehangen daar....  ook wel een beetje voor mijn kleine neefjes die die dag langs zouden komen met mijn zus en man, maar ook voor jou! Ik schreef net al over het kroelen dat het bij Cheeky en Chara ook pas kort van twee kanten komt, hoor! De foto's zijn dus idd redelijk uniek! Ik vond het zelf ook zo'n prachtig gezicht! Daar kan ik dus echt van genieten!

Citaat van: Riny op 12 september 2005, 16:07:14
Hoy Petra
Gelukkig heb je genoten van je vakantie en nog mooi weer ook.
Ze zeggen toch altijd je krijgt wat je verdiend.
Maar nu maar stevig aan de wandel ,of mogen die 2 kilo blijven zitten?
Mooie kroelfoto's die je gemaakt hebt.
Wacht maar over een tijdje sta jij het wip wappen ook ij te houden met een kookwekker net zoals Ankie en Gonnie.
Nee dan hebben mijn valkjes toch meer privacy.

Neeeeeeeeeee, de 2 Duitse kilo's moeten er beslist weer af, hoor!  ;) ;D Ze zijn er ondanks het vele wandelen spontaan aangekomen (tsja... dat overvloedige lekkere Duitse eten...!).
Wipwappen bijhouden met een kookwekker? Ben je helemaaaal! Laat ze lekker hun gang gaan! Ik maak wel een gordijntje in de kooi, hebben ze wat privacy...!  ;D :P

Zoooooooooooo, nu heb ik als het goed is iedereen gehad...!
Straks nog even wat bonusfoto's plaatsen....
Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Ik heb nog nooit geklokt hoor als ze bezig waren !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Niet?  ;D ;D ;D
Misschien leuk voor de valkparkietenstatistieken?  ;D ;D ;D

Ankie

Of welk koppeltje doet het het langst en welk is het snelst  ;D :D

Riny

Hoy Ankie
Sorry dan heb ik het verkeerd gelezen.

Petra en Cheeky

Maakt niet uit joh, ik vond het wel komisch... zo er naast staan met de eierwekker in de hand....hahahaha!

Hier nog een nagekomen fotootje:

Groetjes,
Peet

Ankie

He Riny

Even via Peet haar dagboek...geeft niet he?
Het is inderdaad ter sprake gekomen in Gonnie haar dagboek.
Was tussen Lin en Gonnie (geloof ik ) en ik heb me daar uiteraard ook even tussen gemengd ;). Dus het ligt niet aan jou hoor !

Groet van Ankie

Wat een lieve foto weer Peet !!!!

Petra en Cheeky

Nee, geeft niet Ankie, bij ons mag alles, dat weet je!  ;D ;D ;D

Heb je al een leuke foto van Zazou en Nala klaarliggen voor het volgende thema, douchen? (mag het trouwens ook badderen zijn?, dan kunnen die van ons ook meedoen, douchen is hier in huize Valkparkiet zwaar taboe!)

Kolkkie

Hoi Riny,

Bijhouden met een kookwekker???? :D.

Vertel.......::).

Ik kijk vaak wel of het goed gaat of niet haha.
Gisteren donderden Punky en Minggu beiden van de stok af omdat het toch niet echt goed ging....::).
Mss zat haar eitje wel dwars.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kirsten

Hoi Petra,

Heerlijk dat je zo'n zonnige ontspannende lekker eten en wandelende vakantie hebt gehad :D

Superfoto's!,. volgende keer wel meedoen met de fotowedstrijd he,.

Wat fijn ook dat het met je tante goed gaat,. lekker verwennen en ze is zo weer de oude ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Citaat van: Kolkkie op 12 september 2005, 17:58:17

Gisteren donderden Punky en Minggu beiden van de stok af omdat het toch niet echt goed ging....::).
Mss zat haar eitje wel dwars.

Misschien ging het juist wel TE goed!  ;) ;D

Petra en Cheeky

Citaat van: Kirsten op 12 september 2005, 18:06:11
Superfoto's!,. volgende keer wel meedoen met de fotowedstrijd he,.

Is wel de bedoeling, Kirsten! Maar ja, dan moet ik ze in bad betrappen en liefst natuurlijk met zijn tweetjes, dus dat wordt weer een flinke uitdaging.... ;D

hippysuus

2 kilo aangekomen na al dat wandelen...zeg volgens mij ben jij gewoon van eetcafe naar eetcafe gewandeld. ;D ;D.

Ik moest vast langskomen om dat allemaal te helpen opeten...hihi, dan had ik beter mijn mus(valk?)ketiertjes kunnen meenemen want die eten meer dan mij ;D Ben wel heel benieuwd naar de ballonnen foto!

Goede tip van die repeteer knop..ga ik meteen ff zoeken op mijn camera...zit er vast op, vrouwen en techniek zie ik de mannen nou denken ::)

Groetjes,
Suus

aad

hoi petra

Wat lees ik hier allemaal wipwappen
met een kookwekker ?? :D
Wordt hoe langer hoe gekker?? ;D
En ik lees ook wat over een fotowedstrijd !
Ik zal ook eens meedoen ... maken jullie geen kans meer :D ;D ;D ;D
Leuke foto's Petra  8)

Groetjes Aad