2 augustus 2025, 18:00:33

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Bianca

Sterkte met tante!
Ik hoop dat alles goed komt!

Was het wat met DE CLUB?!
Het was in ieder geval SUPER-weer!
Warm, pfoe!

Leuke foto's ook weer van de schatten!

bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marije

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 augustus 2005, 21:17:14
Dank je Marije, dat heb ik ook ontdekt! Lieffies zijn ze he, maarre... die van jou mogen er ook wezen. Ik vind nog steeds je handtekening helemaal te gek zo!!

Mede dankzij jou hoor...en de finishing touch van Gerda... ;D

Valerie

Mooie foto's weer, Petra!!!

Gaat het alweer beter met je tante? Krijgt ze fysio?

Rian

Hey Petra,

Las het net pas van je tante :-X... Gelukkig kon ik ook gelijk lezen dat het al weer een beetje beter met haar gaat. Schrik je toch wel eventjes van, zoiets.

Groetjes Rianne en Joey

Agnes

Hoi Petra,

Wat naar zeg, van je tante! Hou oud is ze?
Gelukkig zijn ze er op tijd bij geweest. Zo is er minder kans op nare restverschijnselen.
Hopelijk knapt ze weer helemaal op. Hoe is ze er zelf onder? Het nare bij zulke dingen is dat niet alleen je eigen wereld op de kop staat, maar ook die van de mensen die je na staan.
Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar :-*

Mooie foto's weer van je beauty's!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

29 augustus 2005, 20:56:39 #1205 Last Edit: 29 augustus 2005, 20:59:04 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hai Allemaal!

Dit wordt een van mijn laatste berichtjes voor de vakantie. Vanaf donderdag ben ik er een week tussenuit naar Duitsland, zoals eerder al gezegd.

Tenminste... als het goed gaat met mijn tante (jongste zusje van mijn moeder). Het ging vandaag helaas weer slechter. Haar bloeddruk was weer enorm gestegen (160 om 240), dus ze gaan nu weer andere medicijnen geven! Hopelijk wordt het snel een beetje stabieler, anders moet ik maar zien of mijn vakantietje door gaat ...  :(

Enne... Valerie, fysio is nog niet aan de orde, als dat aan de orde komt... ze moet nu eerst die bloeddruk normaal zien te krijgen!

Agnes, je hebt helemaal gelijk! Haar man en kinderen zijn ook helemaal ontdaan (ze is rond de 55 jaar)! Het gaat ze niet in de koude kleren zitten.

O ja, Bianca, de toertocht met de Peugeot 206 club in Zeeland afgelopen zondag was erg gezellig. Cor en ik zijn er voor de eerste keer mee geweest, maar het is een leuke, jonge groep met veel autogeile mannen ( ;D :P ). Verder ook wat vrouwen die het ook heel mooi vinden en een paar als ik, die voor de gezelligheid met hun vent meekwamen en die een auto eigenlijk meer als vervoersmiddel zien!.

We reden met zo'n hele sliert achter elkaar aan van Brouwershaven (bij Port Zeelande) langs Neeltje Janz, eindigend in Vlissingen! Een bekijks hadden we, joh! Is ook wel erg leuk om te zien. Sommigen hadden ook wel heel bijzondere velgen aan de auto of van die vleugeldeuren of mooie spoilers... Verder hadden we natuurlijk schitterend weer, dus bij verschillende strandtenten tussenstops gemaakt en lekker in het zonnetje gezeten!

Groetjes,
Petra

(ik hoop woensdag de laatste foto's te posten... daarna (hopelijk) vakantie! Yesssss!)

hippysuus

Hoi Petra, ik was al een tijdje op zoek naar je dagboek :-[ sorry.

Wat naar van je tante, dat zal wel enorm schrikken zijn geweest zeg...brrr. Ik hoop dat het snel beter zal gaan!

Ik lees dat je morgen een weekje weggaat, ik hoop dat je dat weekje net zo'n mooi weer hebt als deze week hier nu zeg....heerlijk voor mij zo'n laatste weekje in de vakantie nog :D

Ik ga je dagboek nog even lekker wat doorlezen nu!

Groetjes,
Suus

XxLindaxX

Hoi Petra,

Ik heb even niet gekeken en zie nu pas het slechte nieuws van je tante. Gelukkig dat ze snel gereageert hebben. Op www.gezondheidsplein.nl kun je ook info vinden als je het woord in typt. Weten de artsen al wat de aanleiding van de hersenbloeding was. Vaak komt het weer redelijk goed met mensen die een hersenbloeding hebben gehad. Sommige mensen herstellen helemaal, en sommigen houden daar beperkingen aan over. Het zal wel schrikken zijn geweest voor jullie allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat het de goede kant in gaat op langer termijn.

groetjes Linda

Valerie

Wat erg zeg! Ik had gehoopt dat het nu wel beter zou worden. Dat ze haar bloeddruk maar snel weer omlaag krijgen, zodat jij met een gerust hart op vakantie kan gaan!

Veel sterkte!

~Natas~

Hai Petra en Cor,

Jeetje zeg wat een ellende zeg met je tante, nu je net op het punt staat om er ff een weekje tussenuit te gaan.
Ik schrok behoorlijk van haar bloeddruk zeg, hopelijk werken de med.zeer snel want dit is heel slecht voor een menselijke lichaam zo hoog  :(
en ik stond perplex over Cheeky, geweldig zeg met zijn fluitje echt GEWELDIG ik ben trots op je Cheeky.
En nu je ook zo lekker brabbeld heb je misschien wel een kans dat je gaat praten, en dan kan je een voorbeeld aan mij zijn.
Cheeky ik ben trots op je.
Leuke foto's weer hoor.
En Chara je wordt steeds mooier en mooier.
Groetjes

Joepie en Natas

Rianne

He Petra, wat vervelend van je tante. Mijn oma heeft het ook gehad, ze heeft nu moeite met vlot praten, moet lang nadenken over woorden.
Ik hoop dat je evengoed lekker op vakantie kunt. Je hebt het verdiend! :)

gonnie

Hoi Petra
OO sorry meis ik ben even niet in de gelegenheid geweest , om je dagboek te lezen , en heb ik even, lees ik zulk een naar bericht , en het is dus  momenteel nog niet zo best begrijp ik , mijn vader heeft ook een herseninfarkt gehad zo`n 10 jaar geleden , en heeft weinig bijwerkingen er aan overgehouden gelukkig je merkt het wel , maar bewegen kan hij nog wel redelijk.
Leuke foto`s van cheeky en chara
je had het zondag wel getroffen met het weer , met het auto uitje , leuk is dat met een hele club.
Nou hopelijk gaat je vakantie door donderdag Petra , alvast een hele fijne tijd met je moeder , tja en tevens heel veel sterkte samen , raar is dat om dat zo er neer te zetten , maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren .
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Petra
Graag wil ik je een fijne vakantie wensen,ik hoop tenminste dat ze door gaat.
Groetjes Riny :D :D :D

Ankie

Hoi Peet & de rest!

Fijne vakantie !!!

Ik hoop dt jullie er een beetje van kunnen genieten!
Wij zullen je in ieder geval missen !

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Petra,

Hopelijk komt het goed met je tante. En wat jong, nog 4 jaar en dan ben ik dat, 55 jaar  :o

Ik hoop echt dat je weg kunt gaan, even lekker er tussenuit.

Zo niet, dan wens ik je veel sterkte met alles.

Zo ja, dan wens ik je

Prettige vakantie .......... 8)

groetjes, Nel :)