2 augustus 2025, 17:59:50

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties!

Citaat van: hippysuus op 29 augustus 2005, 22:47:51
Hoi Petra, ik was al een tijdje op zoek naar je dagboek :-[ sorry.

Wat naar van je tante, dat zal wel enorm schrikken zijn geweest zeg...brrr. Ik hoop dat het snel beter zal gaan!

Ik lees dat je morgen een weekje weggaat, ik hoop dat je dat weekje net zo'n mooi weer hebt als deze week hier nu zeg....heerlijk voor mij zo'n laatste weekje in de vakantie nog :D

Ik ga je dagboek nog even lekker wat doorlezen nu!

Groetjes,
Suus

Ha Suus, Ben blij dat je het dagboek toch gevonden hebt tussen de 1000den andere!  ;) Geeft echt niet hoor! Bedankt voor je lieve woorden! Enne... een beetje mooi weer zou idd erg fijn zijn! Als we in de buurt komen, zal ik naar je zwaaien!

Citaat van: XxLindaxX op 29 augustus 2005, 22:57:48
Hoi Petra,

Ik heb even niet gekeken en zie nu pas het slechte nieuws van je tante. Gelukkig dat ze snel gereageert hebben. Op www.gezondheidsplein.nl kun je ook info vinden als je het woord in typt. Weten de artsen al wat de aanleiding van de hersenbloeding was. Vaak komt het weer redelijk goed met mensen die een hersenbloeding hebben gehad. Sommige mensen herstellen helemaal, en sommigen houden daar beperkingen aan over. Het zal wel schrikken zijn geweest voor jullie allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat het de goede kant in gaat op langer termijn.

groetjes Linda

Ha Linda, Bedankt voor je tip m.b.t. Gezondheidsplein. Nee, de oorzaak is nog niet bekend, ze heeft wel enorm veel stress gehad de afgelopen tijd, dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft, maar dat blijft voorlopig nog even speculeren! We gaan als het blijft zoals het vandaag is, gewoon met vakantie. Mijn moeder moest gisteren ook al naar de dokter, ook al veel te hoge bloeddruk (vanwege alle stress om haar zusje), dus de dokter heeft gezegd, ga gewoon met vakantie als het even kan, lekker ontspannen! Ik hoop dus dat dat gaat lukken.

Citaat van: Valerie op 29 augustus 2005, 22:58:44
Wat erg zeg! Ik had gehoopt dat het nu wel beter zou worden. Dat ze haar bloeddruk maar snel weer omlaag krijgen, zodat jij met een gerust hart op vakantie kan gaan!

Veel sterkte!

Dank je Val! Het ziet ernaar uit dat we toch kunnen gaan, gelukkig! Is voor mijn moeder ook beter nu. Ik wens jou en Han in ieder geval een hele fijne bruiloft toe met mooi weer en geen stress!!! Je weet het he, ik wil wel foto's zien!

Citaat van: *Natas* op 29 augustus 2005, 23:19:01
Hai Petra en Cor,

Jeetje zeg wat een ellende zeg met je tante, nu je net op het punt staat om er ff een weekje tussenuit te gaan.
Ik schrok behoorlijk van haar bloeddruk zeg, hopelijk werken de med.zeer snel want dit is heel slecht voor een menselijke lichaam zo hoog :(
en ik stond perplex over Cheeky, geweldig zeg met zijn fluitje echt GEWELDIG ik ben trots op je Cheeky.
En nu je ook zo lekker brabbeld heb je misschien wel een kans dat je gaat praten, en dan kan je een voorbeeld aan mij zijn.
Cheeky ik ben trots op je.
Leuke foto's weer hoor.
En Chara je wordt steeds mooier en mooier.
Groetjes

Joepie en Natas

Dank je Natas voor je lieve reactie! Wij waren ook heel erg aangenaam verrast met deze onverwachte praatsessie van Cheeky! Zo leuk! Ben heel benieuwd of hij nu ook de kant van Joepie op gaat! Dan maggie nog flink oefenen!

Citaat van: Rianne op 30 augustus 2005, 10:00:13
He Petra, wat vervelend van je tante. Mijn oma heeft het ook gehad, ze heeft nu moeite met vlot praten, moet lang nadenken over woorden.
Ik hoop dat je evengoed lekker op vakantie kunt. Je hebt het verdiend! :)

Dank je wel Rianne! Het ziet er gelukkig weer ietsje beter uit. Je mag blij zijn dat je oma er dan nog zo goed doorheengekomen is. Je hoort ook wel eens anders. Een collegaatje van mij is net na de geboorte van haar 1e kindje in een hersenbloeding gebleven... daar stond haar man met een baby van nog geen week oud! Ik ben dus blij dat het er op lijkt dat alles goed af gaat lopen! Als het nu maar zo blijft!

Citaat van: gonnie op 30 augustus 2005, 14:03:45
Hoi Petra
OO sorry meis ik ben even niet in de gelegenheid geweest , om je dagboek te lezen , en heb ik even, lees ik zulk een naar bericht , en het is dus momenteel nog niet zo best begrijp ik , mijn vader heeft ook een herseninfarkt gehad zo`n 10 jaar geleden , en heeft weinig bijwerkingen er aan overgehouden gelukkig je merkt het wel , maar bewegen kan hij nog wel redelijk.
Leuke foto`s van cheeky en chara
je had het zondag wel getroffen met het weer , met het auto uitje , leuk is dat met een hele club.
Nou hopelijk gaat je vakantie door donderdag Petra , alvast een hele fijne tijd met je moeder , tja en tevens heel veel sterkte samen , raar is dat om dat zo er neer te zetten , maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren .
Groetjes Gonnie

Dank je wel lieve Gonnie! Je hebt het helemaal niet raar neergezet, ik vind het juist lief dat je het zo opschrijft als het er op dat moment bij je uit komt! Lekker spontaan en gemeend, dus!  Het was zondag inderdaad heerlijk zo, even er helemaal uit met zijn tweetjes! En dan met zo'n sliert auto's achter elkaar aan! Ik spreek je snel weer!

Citaat van: Riny op 31 augustus 2005, 12:08:10
Hoy Petra
Graag wil ik je een fijne vakantie wensen,ik hoop tenminste dat ze door gaat.
Groetjes Riny :D :D :D

Dank je Riny! Als het goed is, gaat alles gewoon door! FF duimen voor me!

Citaat van: Ankie op 31 augustus 2005, 12:20:40
Hoi Peet & de rest!

Fijne vakantie !!!

Ik hoop dt jullie er een beetje van kunnen genieten!
Wij zullen je in ieder geval missen !

Groet van Ankie

Dank je Ankie! Ik zal jullie zeker ook missen. De laptop gaat weliswaar mee, maar die Landalparken hebben volgens mij geen draadloos internet daar... dan pakt-ie het wel op! Helaas dus! Maar over een weekje ben ik er weer hoor!

Citaat van: bobbie op 31 augustus 2005, 17:32:52
Hoi Petra,

Hopelijk komt het goed met je tante. En wat jong, nog 4 jaar en dan ben ik dat, 55 jaar :o

Ik hoop echt dat je weg kunt gaan, even lekker er tussenuit.

Zo niet, dan wens ik je veel sterkte met alles.

Zo ja, dan wens ik je

Prettige vakantie .......... 8)

groetjes, Nel :)

Dank je wel voor je lieve woorden Nel! Inderdaad nog erg jong! Maar ja, voor dat soort dingen vind ik eigenlijk iedereen te jong!

Dan nu eerst maar de laatste fotoshoot van Cheeky en Chara voor mijn vakantie! Het gaat hartstikke goed met het tweetal! Chara begint Cheeky steeds meer na te doen en na te kletsen! Ze kan alleen niet zoveel doen met geluidjes als Cheeky, dus dat is soms best grappig, want ze doet zo haar best!

Nou, hier komen ze dan:

Lekker poetsen, moet ook gebeuren, he? Beetje mooi blijven voor mijn lieve Chaartje!

Lekker spelen in de ring! Altijd een leuk tijdverdrijf! Nogmaals bedankt hiervoor, ome Henry!  ;) ;D

Cheeky lekker macho in de ring!

Cheeky in candlelightsfeertje...

Chara heeft iets met kettingen...

Lekker spelen!

Tot volgende week vrijdag of zaterdag!
Cya!
Petra

Roosje

Veel plezier in duitsland! Geniet er maar van. :) Hihi grappig dat chara zoveel op nala lijkt ;D

Lin

Hey,

Ik wens je een fijne tijd in duitsland! en wanneer ging patrick nou op vakantie?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Petra,

Mooie foto's hoor van je tweetal.
En Cheeky is ook erg mooi geworden hoor, leuk geel koppie  :P
Ik ben al te laat maar voor als nog een
HELE FIJNE VAKANTIE[/color][/b]
en tot volgende week.

Groetjes,

Natas

hippysuus

Hee, leuke uitsmijter Petra! Zo'n klim-touw-ding-ring lijkt mij ook nog wel wat voor de valkjes hier. Ik zal er eentje kopen voor kerst als kadootje  ;D

Ankie

Even naar voren halen !

Christine

anders staat ie op de tweede of derde pagina en dat mag niet ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hallo vriendjes van me,

Het is ineens wel zo stil hoor nu jullie baasje weg is.
Ik hoop dat jullie geen kattekwaad uithalen, en dat baasje straks met een goed hart terug kan komen.
En Cheeky wel goed blijven oefenen met fluiten he, want straks moet je mij toch kunnen verslaan  ;D
Zo weer van de 2e pagina afgehaald, heeft ze ook bij mij gedaan.

Groetjes,

Natas en Joepie

Ivy

Wat zakt een dagboek snel naar de tweede pagina hier zeg...
Geniet nog van je vakantie!
;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

gonnie

Hoi Petra
Je treft het tot nu toe wel met het weer , hopelijk voor je moeder en jij blijft het voorlopig zo.
zo nu sta je weer op 1.
Groetjes Gonnie

Christine

ik denk dat we elke dag iets moeten inschrijven of ie zakt weer op de tweede pagina en dat mag niet

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Zo ,weer even naar voren halen !
We houden jullie in de gaten hoor !

Groot nieuws : ZAZOU & NALA HEBBEN GEKROELD !!!! ;D ;D.

Tot gauw
Groet van Ankie

Christine

ah ankie hier hebben broer en zus gekroelt ga hier precies moeten oppassen :P

~Natas~

Hallo,

Ik doe mee hoor.
Cheeky en Chara waar zijn jullie verhalen nou?
Halen jullie geen streken uit  :-*
Anders heb je straks een boos baasje

Groetjes,

Joepie de Poepie

bobbie

Hoi,

Ze zijn toch wandelen in Duitsland? Petra met haar mams?
Toch  ???

Doei, Nel :)