2 augustus 2025, 14:11:19

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 24 augustus 2005, 17:27:54
Wil Chara wel gekroeld worden?
Nala wordt wel steeds nieuwsgieriger en als Zazou gekroeld wordt komt ze er wel bijzitten ,maar Zazou is bang dat hij dan aandacht tekort komt en stuurd haar dan weg!
Heel gemeen ,maar wat doe je eraan???!!!

Ja, Ankie, nog niet zoals Cheeky, maar Chara komt steeds meer los. Eerst steeds dichterbij komen zitten als we Cheeky kroelen, dan je arm op en laatst liet ze zich zelfs even kroelen door Cor. Kusjes geven doet ze al een tijdje, zelfs door de tralies van de kooi heen, maar dit is redelijk recent! Vandaar dus de doorbraak!!! Ik voorzie een 2e knuffelkont, want Cheeky doet haar goed voor hoe het moet!  ;D

Zazou moet nog een beetje leren om te delen, maar dat komt vanzelf wel! Als Nala in ieder geval maar niet bang voor jullie is, komt ze vanzelf wel los. En anders pakt de een Nala en de ander Zazou! Komen ze beiden geen knuffeltjes tekort!  ;D

bobbie

Hoi Petra,

heerlijk he zulke knuffelkonten. Maar ze zijn niet allemaal hetzelfde, dat merk ik hier ook hoor.

Als ik je niet een "spreek", wandelse en eetse in Deutschland.

Veel plezier, Nel :)

gonnie

Hoi Petra
Alweer een uitnodiging , wat harstikke leuk, we gaan eerst op de bezemsteel van Ankie naar Riny toe voor limburse vlaai , en wellicht heeft ankie dan nog tijd over om naar jou toe te vliegen met de club (heksenclub) ?? ;D ;D
In welk gedeelte van Nederland wonen jullie.Ik heb geen idee.
is het net zo dichtbij net als Riny want die woont prakties naast me deur.
Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi Petra
mogen wij ook die foto zien van jou van de handstand lijkt me lachen .
Groetjes Gonnie

Petra op het werk

25 augustus 2005, 13:27:17 #1144 Last Edit: 25 augustus 2005, 13:30:30 by Petra op het werk
Citaat van: gonnie op 25 augustus 2005, 13:01:39
Hoi Petra
Mogen wij ook die foto zien van jou van de handstand lijkt me lachen .
Groetjes Gonnie

Ter info voor de anderen, dit komt door wat ik in Gonnie's dagboek heb geschreven:

Maar ik lees dat je heel sportief bezig bent joh... Dat doet me denken aan gisteren (beetje off-topic). Toen moesten we voor het afscheid van een collega iets sportiefs op de foto zetten. Iedereen kwam natuurlijk met brave onderwerpen, zoals met tennisracket, met voetbal etc... Mijn collegaatje en ik wilden eigenlijk een foto op zijn motor nemen, maar hij was net toevallig met de fiets... 

Mijn collegaatje stelde dus voor om buiten op het terrein van waar ik werk een handstand te doen tegen de muur. Toen puntje bij paaltje kwam, durfde ze het alleen zelf niet. Dus heb ik de handstand gedaan en zij hield mijn benen vast. Is een leuke foto geworden joh!!!! Bijna 40 en dan op z'n kop staan!!!

Nou eh... vooruit dan!  ;D
Maar dan alleen voor jou, he?! ;) ;D
Enne... ik woon in Amersfoort, wordt wel een volgepland daggie dan!  ;D

Citaat van: bobbie op 24 augustus 2005, 19:47:07
Hoi Petra,

heerlijk he zulke knuffelkonten. Maar ze zijn niet allemaal hetzelfde, dat merk ik hier ook hoor.

Als ik je niet een "spreek", wandelse en eetse in Deutschland.

Veel plezier, Nel :)

Dank je Nel! Als het goed is komt er mooi wandelweer aan.... hoop ik... maar zelfs als het regent gaan we er wat leuks van maken!

Riny

25 augustus 2005, 13:51:23 #1145 Last Edit: 25 augustus 2005, 15:17:56 by Riny
Hallo Petra
Wat ik mij af vraag is wat jij voor werk doet,ik zie zo vaak dat jij berichtjes schrijft vanaf je werk.
En om aan jou hele dagboek te beginnen met lezen moet ik eerst een weekje verlof vragen pfffffffffff.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi
geweldig petra , en dan ook nog lachen ook , ik wordt dan maar weer op mijn wenken bedient, waar verdien ik het aan ;D
nou ja waarschijndelijk omdat ik zo`n ontzettend lief mens ben :P
groetjes gonnie

Petra en Cheeky

25 augustus 2005, 17:38:23 #1147 Last Edit: 25 augustus 2005, 17:41:30 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: Riny op 25 augustus 2005, 13:51:23
Hallo Petra
Wat ik mij af vraag is wat jij voor werk doet,ik zie zo vaak dat jij berichtjes schrijft vanaf je werk.
En om aan jou hele dagboek te beginnen met lezen moet ik eerst een weekje verlof vragen pfffffffffff.

't is gewoon nog een beetje komkommertijd bij ons Riny. Normaal gesproken heb ik daar nooit tijd voor op het werk, maar de laatste 2-3 weken dus wel, en dat zie je! ;-) Ik ben trouwens secretaresse...
Maarre... je hoeft ook echt niet alles hier te lezen hoor! Dat zou ik zelf ook niet doen... je valt er vanzelf in!  ;D
Leuk dat je in ieder geval ff komt buurten!  :P :)

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 25 augustus 2005, 15:00:46
Hoi
geweldig petra , en dan ook nog lachen ook , ik wordt dan maar weer op mijn wenken bedient, waar verdien ik het aan ;D
nou ja waarschijndelijk omdat ik zo`n ontzettend lief mens ben :P
groetjes gonnie

Vast wel..... ! ;D ;D ;D
Morgen heb ik er waarschijnlijk al spijt van dat ik de foto geplaatst heb, maar ach, ik ben de beroerdste niet!!!  :P

Riny

Hoy Petra
Van die foto hoef jij nooit spijt te krijgen ,ik kan er zo al een heel stel opnoemen hier op het forum die dit nooit klaar spelen om te doen.
Ik ben de eerste die het niet kan,de rest mag je zelf invullen.

Petra en Cheeky

25 augustus 2005, 17:48:33 #1150 Last Edit: 25 augustus 2005, 18:25:44 by Petra
Citaat van: Riny op 25 augustus 2005, 17:45:21
Hoy Petra
Van die foto hoef jij nooit spijt te krijgen ,ik kan er zo al een heel stel opnoemen hier op het forum die dit nooit klaar spelen om te doen.
Ik ben de eerste die het niet kan,de rest mag je zelf invullen.

Gaan we gewoon oefenen als we bij jou komen met de bezem! Ik ben een dikke nul met sporten, maar de handstand lukt dan nog net wel!  ;) ;D Waarom denk je anders dat ik secretaresse ben geworden? Schoevers was de enige opleiding waar geen gymnastiek in zat!!!  :P :P :P

Maarre... ben benieuwd wie ik in America nog meer les moet geven in de handstand....?!?!

Riny

Hallo Petra
Mij hoef je geen les te geven .
En de rest moet zich zelf maar aanmelden.Ben benieuwd wie jij zo allemaal op je lijstje hebt staan.
Ik ben zo lenig als wat ,kijk maar
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

25 augustus 2005, 18:21:54 #1152 Last Edit: 25 augustus 2005, 18:24:48 by Petra
Hahahaha, Riny! Dat ziet er strak en lenig uit zeg! En jij maar zeggen dat je de handstand niet kunt!  ;) ;D  Nu weet ik wat je hobby is !!!(voor de anderen: zie verhalenboek van Riny...) !!!

Ik ben benieuwd wie zich aan gaan melden? Misschien kan iedereen het kunstje wel? Geen idee! ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Hadiho,

Daar ben ik weer, de vrolijkste valkparkiet uit Amersfoort!  ;D

Chara en ik zijn ons net wild geschrokken! We waren los aan het vliegen door de huiskamer en ineens ging er een hele hard trrrrrrrrrrring!!! Wij riepen elkaar meteen, Chara en ik, en vlogen in paniek weer allemaal rondjes door de huiskamer. Chara BOEM tegen het raam (en dat terwijl de vitrage er half voor hing)! Het ging gelukkig niet zo hard, dus Chara herstelde zich snel... maar haar hartje klopte enorm hard! Vrouwtje probeerde ons te troosten en zei dat we een stelletje sukkeltjes waren, want dat we toch zo onderhand wel moesten weten dat de telefoon zo klinkt! Nou weten we dat ook wel, want dat ding gaat vaak genoeg (pffff), maar als we los vliegen, is dat toch anders...!  ;) ::)

Verder hebben we net heerlijk geknuffeld bij Cor. Daar zijn de volgende foto's van gemaakt door onze huisfotografe!  ;D Chara en ik hebben ons best gedaan om te lachen voor de camera! Ach ja, soms willen we vrouwtje best een pleziertje doen!

Kusssssssssjes van Cheeky & Chara!

Christine

wat erg dat ze verschoten zijn van de tringggggg maar dat kan bij iedereen gebeuren, we hebben hier pas een nieuwe telefoon en die maakt een ander geluid dan die we eerst hadden, nu hebben ze er meer schrik van dan daar voor. heel mooie foto's van cor en de valkjes :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**