2 augustus 2025, 14:12:32

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Christine

hoe ga je verhuizen en je huis dat nu leeg staat  :P :P toch goed gevonden ik volgde het elke dag en dat het chara gedaan heeft vind ik ook wel goed

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

;D Leuk foto verhaal!  Hoe komen jullie erop!!!

Lin

hihi nou een goede timing van Chara dus! Maak wel fotos als het appartement doorgaat!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Nou, we zijn eigenaars hoor van het nieuwe appartement. Maar Chara was wel wat voorbarig, want het wordt pas in april/mei volgend jaar opgeleverd....  >:( ;) ;D

Christine

tja al een geluk dat het maar foto's zijn anders zou het lachen geweest zijn

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Nou ja schakelen we chara nog een keer in! Maar alvast gefeliciteerd!

Groeten, Lin

Agnes

GEFELICITEERD MET JULLIE APPARTEMENT!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

bobbie

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe (toekomstige) in aanbouw zijnde woning. Hopelijk krijg je dan net zulke leuke "valkenoppasburen" als naast je huidige huis.

Of is het zo dicht in de buurt dat het te doen is ze daar te brengen?  Ik hoop het voor jullie. Een goede oppas is goud waard.

Een verhuisteam hoeven jullie in ieder geval niet in te huren volgend jaar. ;)

Groetjes, Nel :)

♪ Marlies

Gefeliciteerd met jullie nieuwe appartement, dan weet je wat je te verwachten staat. Verhuizen :-\, ik moet er niet aan denken.
Maar jullie hebben een goed verhuis team, ik heb gezien dat ze al aan het oefenen zijn ;D. Was heel leuk gedaan.

Rianne

Gefeliciteerd Petra! Leuk, verf en behang uitzoeken! :)

Gerda

Hoi Petra en Cor,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe appartement!!! Toch prettig dat het nog even duurt, kun je rustig alles uitzoeken en voorbereiden.

We waren wel erg melig gisteren.
Ik bied hierbij mijn oprechte verontschuldigingen aan Chara aan, voor het maken van haar wanted poster. Het was wel heel makkelijk om een weerloos valkje de schuld te geven.

Dus bij deze: Chara sorry, ik zal het nooit meer doen!!!

Groetjes Gerda

Bianca

Ik vond 'm gewelidig verzonnen en zeer goed gemaakt!

Bianca

ps gefeli met de nieuwe woning!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

12 augustus 2005, 23:42:58 #1077 Last Edit: 13 augustus 2005, 09:25:42 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: bobbie op 12 augustus 2005, 18:42:33
Gefeliciteerd met jullie nieuwe (toekomstige) in aanbouw zijnde woning. Hopelijk krijg je dan net zulke leuke "valkenoppasburen" als naast je huidige huis.
Een verhuisteam hoeven jullie in ieder geval niet in te huren volgend jaar. ;)

Oppasburen? Je zult het niet willen geloven Nel, maar we nemen gewoon onze huidige buren mee naar het appartementencomplex, hahaha! Daar worden het bijna onze buren (zit 1 huis tussen!)!! Goed geregeld, toch?  ;D

Enne... leuk dat verhuisteam!

Citaat van: Gerda op 12 augustus 2005, 22:10:08
Hoi Petra en Cor,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe appartement!!! Toch prettig dat het nog even duurt, kun je rustig alles uitzoeken en voorbereiden.

We waren wel erg melig gisteren.
Ik bied hierbij mijn oprechte verontschuldigingen aan Chara aan, voor het maken van haar wanted poster. Het was wel heel makkelijk om een weerloos valkje de schuld te geven.

Dus bij deze: Chara sorry, ik zal het nooit meer doen!!!

Chara laat weten dat ze absoluut niet gekwetst is of boos! Ze vond het wel leuk om zo in de belangstelling te staan. Ze is dan wel geen valkje van de maand, maar geen enkel ander valkje heeft op een WANTED poster gestaan! Hahaha!  ;D Ik vond het echt een geweldig creatieve actie van jou, Nel en Lin!!! SUPER!!!

Alle anderen: BEDANKT voor de felicitaties!!!

Foto's volgen dit weekend... maar zo crea als Gerda ben ik niet. Je moet me maar eens uitleggen Gerda hoe ik in paint shop pro/photofiltre objecten makkelijk uit kan snijden zonder dat ik met de lasso alle lijntjes hoef te volgen... Jij bent zo handig in photoshop, dus misschien ook wel daarin??

Groetjes,
Petra, Cheeky & Chara (enne.... ook groetjes van Cor hoor!)

Rianne

Ik wil ook photoshop! ;D

Lin

ik bied ook mijn oprechte excuses aan voor het beginnen van de vermissingen  en Chara als een dief af te schilderen. ;D

Groeten, Lin