2 augustus 2025, 15:48:33

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

:D ;D :D ;D :D Jij boefje!  :D ;D :D ;D :D
(ach, het is toch komkommertijd!  :-X)

gonnie

Hoi hard werkende mensen ,
Dit is zo wel leuk,ik heb vakantie en andere moeten  ,nou ja moeten werken.
Petra , dan lijkt Chara op mijn Indy want die moet ook niks van kroelen hebben , alleen als ik ze vastpak , als ik daar de kans voor krijg want ze gaat er liever vandoor, mag ik haar lekker kroelen.
Hee mensen verdien ze nog vandaag ik ga nog wel effen luieren als jullie het niet erg vinden ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op 10 augustus 2005, 12:21:51
Hoi hard werkende mensen ,
Dit is zo wel leuk,ik heb vakantie en andere moeten  ,nou ja moeten werken.
Hee mensen verdien ze nog vandaag ik ga nog wel effen luieren als jullie het niet erg vinden ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ja, wrijf het 'r maar in, Gonnie!  ::) ::) ::)

gonnie

;D  ;D graag ;D ;D

ben ik nou te erg !!

♪ Marlies

Nou Petra ik heb ook vakantie, maar met dit kl*te weer hoef je daar echt niet jaloers op te zijn hoor.

werk ze nog ;D

Rianne

Hey Petra,

gelukkig voel je je weer wat beter. Een hoop mensen zijn nu ziek zwak en misselijk, mijn moeder ook, en m'n neef. Loop zelf ook al 2 weken te snotteren en te hoesten, bah.

Roosje

Hihi ik zie nu je foto's pas. Ze zijn weer goeeed. Die laatste is echt lief, net alsof cheeky een beetje verlegen doet...

bobbie

Hoi Petra,

Leuke foto's weer. Ik moest wel lachen om de tekst dat Chara zo'n sterke valk is, zowel lichamelijk als met gezondheid. Vlak daarna komt er een foto dat Chara in de lucht hangt met haar poten op de bovenkant van de kooi.  :D :D :D Ik zat hier in mijn eentje te lachen. Het was (mede door die tekst die een eindje terug stond) net alsof Chara de kooi mee de lucht innam, over sterk gesproken  8)

Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

bobbie

11 augustus 2005, 15:52:17 #1043 Last Edit: 11 augustus 2005, 15:54:59 by bobbie
Verder merkten Cor en Petra van de week op dat Chara een enorm krachtig en sterk vogeltje is! In alle opzichten! Zowel in spierkracht als in gezondheid.

Neem nou onderstaande foto. Terwijl ik aan het stofzuigen ben verplaatst zij al vliegend de meubelen voor me. Zoals jullie hier zien verplaatst ze even de kooi voor me. Ik ben tegenwoordig sneller klaar met stofzuigen, dat scheelt een stuk zo'n hulpje. We zijn echt trots op haar!

Kirsten

hahaha ik mis de foto, maar ik weet welke je bedoeld ;D

Fijn Petra dat je weer een beetje opgeknapt bent,. Het weer helpt je helaas niet mee,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Agnes

;D ;D ;D ;D      :o :o :o :o :o :o    :P :P :P :P

Ik zie het helemaal voor me!
Wel handig zo'n hulpvalkje ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

11 augustus 2005, 16:55:29 #1046 Last Edit: 11 augustus 2005, 17:33:22 by Lin
Chara!! waar is de kooi??

vervolg van Nel.. ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

11 augustus 2005, 17:10:08 #1047 Last Edit: 11 augustus 2005, 17:15:43 by bobbie
 :D :D :D hahahahahahaha  :D :D :D

Hij is leuk Lin  ;D 8) maar je bedoelde zeker Chara het sterke valkje  ;)

Hoe krijg je dat nou voor elkaar ???

Zou leuk zijn als nu weer iemand een vervolg maakt. Ik wacht af.

Groetjes, Nel :)

Lin

ach ja ff photoshoppen. En de naam is veranderd in Chara goed dat je het zag!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat leuke foto's allemaal vooral van die kooi die er eerst stond en dan wegwas maar petra natuurlijk jou foto's zijn ook prachtig ik vind die laatste wel lief

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**