2 augustus 2025, 14:09:59

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

8 augustus 2005, 17:20:12 #1020 Last Edit: 8 augustus 2005, 17:27:53 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wat lief van jullie Gonnie en Mandy! Hoe weten jullie het van die vlinders dat ik ze zo mooi vind? Of heb je dat onthouden Gonnie  ;) ;D Jullie foto's zijn gewoon geweldig! En zeker nu ik ziek thuis in bed lig, vind ik het ontzettend lief om zo verwend te worden!

Enneh.... in dit dagboek is - zoals eerder gezegd - niets off topic! Alles is leuk! Nou ja.... bijna alles!  :-\ ;) :)

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Petra,

Lekker aan het zweten in je mandje of ben je nog steeds rillerig? Balen he. :(

Wel uitzieken, anders ben je over een paar weken weer in de lappenmand. :-\

Rustig aan en tot de volgende keer.

BETERSCHAP

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi
Petra , oo je ligt dus nog in de lappenmand , vervelend als je maar niet al te ziek bent , dan kan je toch nog van dingen genieten gelukkig, ik wist nog dat je van vlinders houd , en ik heb er nog een paar achter de hand ;D ;D, beterschap en denk erom goed uitvieren.
Groetjes Gonnie

Agnes

BETERSCHAP!!!!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

8 augustus 2005, 23:00:41 #1024 Last Edit: 8 augustus 2005, 23:04:11 by Ankie
Hoi Peet

beterschap

Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
Doe rustig aan en laat Cor je maar een beetje verwennen. ;D.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hadiho!

Allemaal hartstikke bedankt voor de beterschapswensen voor mijn bazinnetje! Ze is inmiddels al aardig opgeknapt en hoopt morgen weer aan het werk te gaan! Aan Chara en mij zal het niet liggen! Hoewel wij natuurlijk veel liever hebben dat ze thuisblijft, veeeeeeel gezelliger!

We hebben vol verbazing gekeken naar het filmpje van mijn broertje Zazou! Hoe die met Nala bezig is! KAN DAT OOK DAN? Wij vermaken ons nog prima op op de ouderwetse manier, gewoon het hof maken en lekker kroelen.... de rest komt later wel! ;) :P

Verder merkten Cor en Petra van de week op dat Chara een enorm krachtig en sterk vogeltje is! In alle opzichten! Zowel spierkracht als in gezondheid! Ik ben enorm trots op haar!

Goed, hier nog een paar fotootjes van Chara en mij...
Er zit zowaar ook een vliegfoto van Chara bij terwijl ze bijna naast mij op de stok landt... maar hij is niet heel erg duidelijk, al was Petra best trots!  ;) ;D

Chara landt bij Cheeky op de kooi

Chara vliegt weg uit de lamp!

Jut en Jul

Liefde is: samen zwijgen op de kooi!

Groetjes van Cheeky & Chara

Ankie

Hoi ,hoi

Gelukkig voel je je weer wat beter ,Peet! Da's mooi !!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  9 augustus 2005, 16:02:05
Verder merkten Cor en Petra van de week op dat Chara een enorm krachtig en sterk vogeltje is! In alle opzichten! Zowel spierkracht als in gezondheid! Ik ben enorm trots op haar!

Waarmee is ze in aanraking gekomen dan ?

Doen jullie het maar lekker rustig aan hoor ,want je broertje is inderdaad wel erg snel en hij had eerst lekker moeten gaan kroelen ,maar we hebben het niet voor het zeggen ,dus...
Van kroelen met Nala moet hij niks hebben ,hij wil er alleen maar op !!!!!

Goed gedaan Peet ,we zijn trots op je !!!!!
Zie je nou ,dat je het ook kan....vliegfoto's maken dus he !!!!?

Groet van Ankie
:-* van Zazou & Nala

gonnie

Hoi
Fijn dat je weer opgeknapt bent , ga je niet te snel weer werken ?
Mooie foto`s zijn het  ,nog wel vlieg foto`s , ik vind cheeky wel verliefd kijken naar chara hoor ,het zijn beide echt mooie valkjes die jullie hebben .
Groetjes Gonnie

Valerie

:o Wat heb jij mooie velugels Chara, je bent een echte schoonheid. Laat Peppie dat niet zien of hij komt je inpikken van Cheeky.  :o

Fijn dat het weer iets beter gaat met je, Petra. Ziek zijn is heel vervelend.

even heel off-topic... ik heb nog steeds niets gehoord van die winkel in Deventer. Ik bel hen morgen een keer op om te vragen of ze het soms vergeten zijn. ;)

~Natas~

Hoi vriendjes,

Wat een leuke foto zeg van jullie saampjes op de kooi.
En wauw zeg Chara wat ben jij mooi zeg, vooral als je je vleugels uit hebt gestrekt  :-*
Ken me voorstellen dat Cheeky en je baasjes trots op jou is hoor want je bent gewoon heel mooi  ;D

Groetjes,

Joepie

gonnie

Hoi Petra
nog even thuis zie ik , of begin je vanmiddag , alles goed met je , en weer helemaal beter of toch nog niet.
Hoe zit het met Cheeky , fluit hij al een liedje ? en is chara ook veel rustiger dan Cheeky ?
Ben eigenlijk wel benieuwd erna want indy is altijd een stuk rustiger dan frans.
Groetjes Gonnie

Gerda

Mooie bijna-vlieg en land foto's. Prachtig die vleugels!!

Fijn dat je weer wat beter voelt Petra. Maar ja, met dit weer kruip je zowieso het liefst onder de wol.

Groetjes Gerda

Marije

Eindelijk weer helemaal bijgelezen! :D Prachtige foto's zeg! Leuk dat Chara een witte bovenkant aan d'r vleugels heeft, en dan aan een kant nog een grijze veer! ;D Enneh...wat heb jij een viespeuken daar zeg! Mijn twee kippen gaan wel 's met een belletje kroelen maar daar blijft 't ook bij! :D
Groetjes,
Marije, P&S

Petra en Cheeky

Ha Allemaal!

Ik kan het niet nalaten om even vanaf mijn werk op jullie te reageren...

Citaat van: Ankie op  9 augustus 2005, 17:18:56
Waarmee is ze in aanraking gekomen dan ?

Goed gedaan Peet ,we zijn trots op je !!!!!
Zie je nou ,dat je het ook kan....vliegfoto's maken dus he !!!!?

Chara heeft gewoon net als Popye flink aan de spinazie gezeten, denk ik! Ze is echt heel sterk! Met name in haar snaveltje!

Enneh... de vliegfoto's waren meer geluk dan wijsheid hoor! Zo'n one in a million!  ;D

Citaat van: gonnie op  9 augustus 2005, 20:23:25
Hoi
Fijn dat je weer opgeknapt bent , ga je niet te snel weer werken ?
Mooie foto`s zijn het ,nog wel vlieg foto`s , ik vind cheeky wel verliefd kijken naar chara hoor ,het zijn beide echt mooie valkjes die jullie hebben .
Groetjes Gonnie

Ja Cheeky sjanst meer met Chara dan andersom... maar ja, Chara is natuurlijk ook veel jonger! Nee, ik ga (hopelijk) niet te snel weer werken, ik heb er gewoon weer zin in en voel me eigenlijk best wel weer goed!

Citaat van: Valerie op  9 augustus 2005, 21:05:25
:o Wat heb jij mooie velugels Chara, je bent een echte schoonheid. Laat Peppie dat niet zien of hij komt je inpikken van Cheeky. :o

Fijn dat het weer iets beter gaat met je, Petra. Ziek zijn is heel vervelend.

even heel off-topic... ik heb nog steeds niets gehoord van die winkel in Deventer. Ik bel hen morgen een keer op om te vragen of ze het soms vergeten zijn. ;)

Dat lijkt Chara wel wat! Peppie en Cheeky die om haar knokken!  ;D Heb je inmiddels al wat gehoord van de winkel in Deventer?

Citaat van: *Natas* op  9 augustus 2005, 21:21:46
Hoi vriendjes,

Wat een leuke foto zeg van jullie saampjes op de kooi.
En wauw zeg Chara wat ben jij mooi zeg, vooral als je je vleugels uit hebt gestrekt :-*
Ken me voorstellen dat Cheeky en je baasjes trots op jou is hoor want je bent gewoon heel mooi ;D

Dank je! Chara krijgt er bijna rode wangetjes van!  ;) ;D

Citaat van: gonnie op 10 augustus 2005, 10:47:17
Hoi Petra
nog even thuis zie ik , of begin je vanmiddag , alles goed met je , en weer helemaal beter of toch nog niet.
Hoe zit het met Cheeky , fluit hij al een liedje ? en is chara ook veel rustiger dan Cheeky ?
Ben eigenlijk wel benieuwd erna want indy is altijd een stuk rustiger dan frans.
Groetjes Gonnie

Nee, Gonnie, ik zit gewoon op 't werk, maar na 3 uurtjes was ik al weer helemaal bij en zit ik af en toe even op het forum! Toch wel verslavend.... Cheeky fluit een hoop, maar liedjes, no way! Hij maakt wel heel veel geluidjes. Sinds een paar weken doet Chara eigenlijk nauwelijks meer voor Cheeky onder met de geluidjes (alleen doet ze geen bouwvakkersriedeltje)... je merkt alleen dat ze met haar stem gewoon veel minder kan dan Cheeky, dus de geluidjes van hem die ze nadoet, klinken wel heel bijzonder!  ;) ;D Chara is gewoon heel anders dan Cheeky, veel bedachtzamer! Ze is ook wat minder tam, al wordt ze wel steeds makkelijker! Ze vindt het heerlijk om over je schouders te paraderen, maar echt kroelen doet ze niet.

Citaat van: Gerda op 10 augustus 2005, 10:53:34
Mooie bijna-vlieg en land foto's. Prachtig die vleugels!!

Fijn dat je weer wat beter voelt Petra. Maar ja, met dit weer kruip je zowieso het liefst onder de wol.

Groetjes Gerda

Nou Gerda... ik heb bijna weer spijt dat ik ben begonnen vandaag... ik heb mijn werk al weer klaar en het ziet er buiten zo druilerig uit dat mijn bedje wel erg aanlokkelijk is!

Ja, ik vond zelf Chara's vleugels erg mooi, maar misschien is dat bij alle witmaskertjes zo hoor, daar heb ik geen verstand van.

Citaat van: Marije, P&S op 10 augustus 2005, 11:17:27
Eindelijk weer helemaal bijgelezen! :D Prachtige foto's zeg! Leuk dat Chara een witte bovenkant aan d'r vleugels heeft, en dan aan een kant nog een grijze veer! ;D Enneh...wat heb jij een viespeuken daar zeg! Mijn twee kippen gaan wel 's met een belletje kroelen maar daar blijft 't ook bij! :D

Nou viespeuken.... valt nog wel mee Marije... moet je maar eens in het dagboek van Zazou en Nala kijken... dan val je van je stoel af!  ;D

Goed, ik ga weer even net doen alsof ik braaf aan het werk ben... ik spreek jullie nog!

Groetjes,
Petra

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 augustus 2005, 12:07:32

Goed, ik ga weer even net doen alsof ik braaf aan het werk ben... ik spreek jullie nog!

Groetjes,
Petra

:o :o :o :o :o :o :o :o

Klinkt bekend!!! Ik zit nu ook op het werk (sssttt)  ;) ;)

Groetjes Gerda