2 augustus 2025, 14:10:22

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi,

Ik kwam jullie weer even bewonderen hoor,. :D
En cheeky je bent inderdaad bijna al je pareltjes kwijt, maar je bent en blijft een prachtige stoere vent ;)
Chara je moet nog even wachten met dat popjesgedrag hoor ;D,straks ehhhh komen er allemaal kleine cheeky's en chara's,. hihi ;) :D :P

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Peet

Ik wil wel weer wat foto's zien van die 2 kroelers!!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hadiho!

It's me Cheeky! Ik heb niet zulk leuk nieuws... ik ben helaas toch nog niet uit de rui! Ik begin nu al weer een stekelvarkentje te worden en mijn gezichtsveertjes staan weer alle kanten op! Da's flink balen. Net toen ik dacht mijn oude charmes terug te krijgen. Ik heb ook niet zoveel staartveren meer, dus het vliegen gaat ietsje anders dan anders... tja... die pubertijd!

Chara en ik zijn nu echt volwassen aan het worden! Chara zit meerdere malen in de voerbak te rijden met de meest verschrikkelijke geluidjes erbij en ik in de ring! Cor en Petra worden er helemaal gek van! Al die gruizige beesten in huis! ;-)

Chara en ik hebben een nieuwe landplek ontdekt! De staande lamp. Die is open aan de bovenkant en wij gaan er gewoon midden in zitten alsof het een zwembadje is! Cor en Peet vinden dit prima, maar we doen het ook als de lamp aan is, en dan is dat plekje gloeiend heet. Ze halen ons dan heel snel eruit, want wij trekken ons daar niks van aan!

Nou Ankie, je wordt op je wenken bediend wat foto's betreft.
enneh... Thun, ik ben het met je eens: Chara is idd een lekkere chick! Ik bof geweldig, want we konden het vanaf het begin al supergoed met elkaar vinden! Hahaha, dus jij hebt een dure chick gevonden die gek is op sierraden? Chara geeft niks om sierraden (nog), dus alweer bof ik.... ;) ;D

Knuffies van Cheeky & Chara

En dan hier de lang verwachte foto's:

Samen op de kooi

Chara in Petra's knotje

Chara bij lamplicht

Chara in het lamplicht

Chara in de ring

Samen de lamp verkennen aan de binnenkant...

Lamp verkennen

Verslaafd aan de lamp

Ruiende Cheeky

Samen op de stok

Agnes

Hoi Cheeky en Chara,

Als ik valkparkiet was, en mijn baasjes hadden zo'n mooie lamp, ging ik er ook in zitten hoor!
Kunnen jullie niet vragen of ze er wat water in doen?
Hebben jullie een mooi zwembadje! ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Hey,

Wat een mooie foto van de beiden op de stok en die bij het licht. Maar dat koppelen is dus wel gelukt. Maar wat een ranzig stel... bah bah bah...

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

He Peet & de rest

Ze zijn weer leuk!!!!
Zazou kan er ook zo lekker als een junkie bijzitten af en toe.
Ik ben blij dat die 2 het zo goed met elkaar kunnen vinden. ;D
Heerlijk hoor.!!!
En Cheeky , je broertje zit ook al een poosje in de rui hoor,dus je bent niet het enige stekelvalkje ;D ;D.

Groet van Ankie

Gerda

23 juli 2005, 20:48:28 #951 Last Edit: 24 juli 2005, 11:27:42 by Gerda
Ach Cheeky, arme jongen. Nog steeds in de rui!!! Eet maar lekker veel kalk. (Ons baasje schraapt vaak wat sepia door het eivoer als we in de rui zijn.)
Maar over een paar weken ben je weer een stoere boy hoor en kun je CHara weer versieren.

Groetjes Nezumi en Spikey

Ivy

Oooh wat kijkt Chara ontzettend lief op de laatste foto... echt een fotomodel!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Ah gos... wat een lief duo... je hebt het echt getroffen met ze. Dat worden vast leuke ouders van hele mooie valkjes :)

Petra en Cheeky

25 juli 2005, 19:29:24 #954 Last Edit: 25 juli 2005, 19:45:21 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik zal eerst maar even met de foto's (i.p.v. de deur) in huis vallen:

Kroelen met Patrick
(net terug van zijn undercovermissie!  ;))

Lekker kroelieboelie van Patrick zijn!

Ons koppeltje!

Eigenwijsje!

En tot slot: een filmpje  over hoe wij onze krab slopen...

http://urbanleopard.trukendoos.com/PetraForum/CC%20krabknabbelen.WMV

Nu ff op jullie reageren:

Citaat van: Agnes op 23 juli 2005, 14:03:17
Als ik valkparkiet was, en mijn baasjes hadden zo'n mooie lamp, ging ik er ook in zitten hoor!
Kunnen jullie niet vragen of ze er wat water in doen?
Hebben jullie een mooi zwembadje! ;D ;D

Hebben we gedaan Agnes, en Petra heeft ons beloofd om in het tuincentrum te kijken naar zo'n standaard van gietijzer waar van die schalen in kunnen, dan komt er in 1 van de schalen lekker water voor ons! Goed he?!

Citaat van: Lin op 23 juli 2005, 15:26:33
Wat een mooie foto van de beiden op de stok en die bij het licht. Maar dat koppelen is dus wel gelukt. Maar wat een ranzig stel... bah bah bah...

Dank voor je complimenten voor de foto's! Tja, dat ranzige, daar kunnen wij niets aan doen hoor!! Misschien hebben ze het van Peter en Lique ? ;) :P

Citaat van: Ankie op 23 juli 2005, 20:45:43
Ze zijn weer leuk!!!!
Zazou kan er ook zo lekker als een junkie bijzitten af en toe.
Ik ben blij dat die 2 het zo goed met elkaar kunnen vinden. ;D
Heerlijk hoor.!!!
En Cheeky , je broertje zit ook al een poosje in de rui hoor,dus je bent niet het enige stekelvalkje ;D ;D.
Groet van Ankie

Lekker he zo'n stekelvarkentje! Maar 't ziet er toch niet uit hoor! En het voelt ook niet lekker... maar ja, 't is maar voor even, hoop ik!

Citaat van: Gerda op 23 juli 2005, 20:48:28
Ach Cheeky, arme jongen. Nog steeds in de rui!!! Eet maar lekker veel kalk. (Ons baasje schraapt vaak wat sepia door het eivoer als we in de rui zijn.)
Maar over een paar weken ben je weer een stoere boy hoor en kun je CHara weer versieren.

Dank je Gerda voor de peptalk! Ik krijg ook al extra verse groenten en word lekker verwend hoor, nu ik in de rui ben! Hopelijk gaat het dan sneller. Op deze manier kun je als coole valkparkiet toch nooit een mooi vrouwtje versieren....  8) ::)

Citaat van: Ivy op 24 juli 2005, 11:23:59
Oooh wat kijkt Chara ontzettend lief op de laatste foto... echt een fotomodel!

Dank je Ivy.... maar ze is lekker toch van MIJ (Cheeky)....

Citaat van: Muppet op 24 juli 2005, 12:31:43
Ah gos... wat een lief duo... je hebt het echt getroffen met ze. Dat worden vast leuke ouders van hele mooie valkjes :)

Was nog niet echt de bedoeling, Rianne.... voorlopig hebben ze gelukkig nog geen wipwapneigingen samen, ze doen het nog lekker alleen....
Groetjes van ons allemaal!

Petra

Rianne

Heeeey daar is Patrick! :)
Leuke foto's weer Petra!

Bianca

Ik wilde net reageren op de vorige foo's maar tussen door waren er alweer twee nieuwe berichten gepost waaronder die van jullie zelf met nieuwe foto's,echt super.
En dat filpmje, alsof ze kundig aan het opereren zijn, hihihihihihihihi

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Valerie

Leuke foto's en mooi filmpje! :)

Cheecky lief? :) Zeg ik tegen de valkjes altijd: Valko lief? Peppie lief?...  ;D

Ankie

Hoi Luitjes

Leuke foto's weer (Patje leeft dus nog !)
Het filmpje is ook schattig ! Geinig hoor !
Zazou en Nala spelen wel samen met de takjes op de bodem van de kooi ,is in ieder geval iets ! :D ;).

Groet van Ankie

Lin

26 juli 2005, 13:53:32 #959 Last Edit: 26 juli 2005, 14:34:47 by Lin
Hey,

Ik denk al zie een bekende! en missie gelukt? Die foto van 'ons koppeltje' Wat kijkt Chara daar mooi! Maar mocht er wel een andere man aan Chara zitten? Hoe gaat het trouwens met de verkiezing ik kan de tussenstand niet zien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)