2 augustus 2025, 15:48:49

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Petra en C&C,

Wat een verhalen weer met die donderstenen. Alles onder flatsen, natmaken en nog eens een robbertje vechten om een slablaadje....;D.
Wat moet het daar met jullie worden :P ;).

Jammer dat je wat minder tijd hebt, maar werk gaat nou eenmaal voor.
Dus kijk ik maar weer uit naar de weekenden, al zal ik komend weekend en het weekend erop niet thuis zijn ivm vakantie :(.

Dan zal ik hier wel een hoop bij te lezen hebben want het gaat hier nu zo hard ::).
Dat houdt mij weer van de straat :P.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Valerie

ik kan het best begrijpen. Ben deze week zelf wee aan het werk voor 4 dagen in de week. Ben ook behoorlijk moe als ik thuiskom.
Heb vandaag ook nog eens lichte hoofdpijn erbij. Er wordt in die praktijk helemaal niet verlucht en als je dan de hele dag daarbinnen zit....  :-\
Maar morgen ben ik lekker thuis. Ff uitrusten.  :P En 's avonds Chara en Cheeky gaan lastigvallen en zeggen dat ze de blaadjes sla moeten delen en er niet om vechten. En dan mogen zij een keertje hier komen om hetzelfde tegen Valko en Daffy te zeggen. Daffy wil baas zijn over alles, dat houdt ook in dat Valko vaak pas kan eten als Daffy niet meer hoeft.  Voor wie houdt Daffy zich wel niet?? ;D

Leuke foto's van C&C! :)

gonnie

Hoi

allereerst ,wat een leuke handtekening , nou Petra ik begrijp je wel, je houd volgens mij ook wel zowat alle dagboeken bij en ook nog eens op de vehalen reageren , daar gaat veel tijd inzitten, ik houd zelf niet alle dagboeken bij want dat is me ook teveel, ineens zie je een dagboek dat spreekt je aan en dat blijf je volgen. D
Dus wat minder ,ik begrijp het je moet voor jezelf kiezen ,dat je jezelf niet voorbij loopt dat is zeer belangrijk.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Citaat van: Kolkkie op  5 juli 2005, 19:58:52
Dus kijk ik maar weer uit naar de weekenden, al zal ik komend weekend en het weekend erop niet thuis zijn ivm vakantie :(.

Lekker Mariska, fijne vakantie! Misschien scheelt het met bijlezen, elke dag of 2-3 keer per week is toch wel een verschil!

Citaat van: Valerie op  5 juli 2005, 20:05:01
ik kan het best begrijpen. Ben deze week zelf wee aan het werk voor 4 dagen in de week. Ben ook behoorlijk moe als ik thuiskom.
Heb vandaag ook nog eens lichte hoofdpijn erbij. Er wordt in die praktijk helemaal niet verlucht en als je dan de hele dag daarbinnen zit.... :-\
Maar morgen ben ik lekker thuis. Ff uitrusten. :P En 's avonds Chara en Cheeky gaan lastigvallen en zeggen dat ze de blaadjes sla moeten delen en er niet om vechten. En dan mogen zij een keertje hier komen om hetzelfde tegen Valko en Daffy te zeggen. Daffy wil baas zijn over alles, dat houdt ook in dat Valko vaak pas kan eten als Daffy niet meer hoeft. Voor wie houdt Daffy zich wel niet?? ;D

Ja Val, gezellig morgenavond.... gaan we eerst hoepelen en daarna zal Cheeky zich wel gaan uitsloven voor je ;-)
Voor de mensen die denken dat we gestoord zijn, dat klopt... hahaha, nee hoor, ze komt alleen een hoepel ophalen....
Enne.... ik had dat ook, de hele dag al doodmoe, gisteren ook al en dan toch gewoon na het werk sporten en het huishouden etc... soms is dat ff teveel!

Citaat van: gonnie op  5 juli 2005, 20:10:30
allereerst ,wat een leuke handtekening , nou Petra ik begrijp je wel, je houd volgens mij ook wel zowat alle dagboeken bij en ook nog eens op de vehalen reageren , daar gaat veel tijd inzitten, ik houd zelf niet alle dagboeken bij want dat is me ook teveel, ineens zie je een dagboek dat spreekt je aan en dat blijf je volgen. D
Dus wat minder ,ik begrijp het je moet voor jezelf kiezen ,dat je jezelf niet voorbij loopt dat is zeer belangrijk.

Weet je Gonnie, je hebt helemaal gelijk. Als ik echt alleen de dagboeken en verhalenboeken zou bijhouden die mij echt aanspreken, dan zou dat heel wat werk schelen, maar ik vind het zo sneu omdat iedereen ook altijd zo enthousiast hier reageert! Snappie? Kijk, de een die is gewoon met hele andere dingen bezig qua valkparkiet als wij, bv. met kweken hebben wij eigenlijk (nog) helemaal niets te maken, dus dat interesseert je automatisch iets minder, maar om dat nou allemaal te laten vallen, nee! Maar misschien is het idd een idee om een paar dagboeken gewoon nog steeds regelmatig te lezen en de anderen bv. 1x per week... ik kijk wel! 't is natuurlijk ook best een verslaving geweest, dus ik heb eerst wat afkicktijd nodig! Maarre.... je bent nog lang niet van me af hoor,  ;D, don't worry!

Enne.. bedankt voor je compliment over de handtekening!

Bedankt allemaal voor jullie steun!
Da's natuurlijk nóg een hele belangrijke reden om door te blijven gaan: "de vaste clan"!  ;D

gonnie

Hoi
nou petra, ik wil niet slijmen maar jij reageert ook altijd zo geestig , als je dat wat minder zou doen blijven de mensen vanzelf weg.
en op andere reageer je ook altijd zo leuk, dus je hebt het toch helemaal zelf gedaan.
Groetjes Gonnie

Marije

OOOoow wat een mooie foto's weer! Van wie is Cheeky eigenlijk een kindje? Lekker die badderfoto's, als die van mij geen badje hebben badderen ze in hun drinkbakje! :P ;D
Liefs,
Marije, P&S

bobbie

Hoi Hoi,

Jeetje, wat had ik hier veel bij te lezen zeg. Sommige stukken wat globaal gelezen, wel genoten van alle schitterende foto's. Ik ben blij dat ik zag dat Cheeky ook een beetje magerder oogt en rommelig, net als Dipsy. Dan komt dat bij hem ook vast door de rui.

Wat een heerlijk stel met zijn tweeën joh. Die zijn voor elkaar geboren. :-*

Dat je wat minder tijd kan steken in deze site kan ik me goed voorstellen hoor Petra. Je reakties zullen er niet minder warm en adrem door worden, dat weet ik zeker.

Ik ga weer door naar het volgende dagboek.

Groetjes, Nel :)

Agnes

Hoi Petra,

Als je minder vaak post, scheelt mij dat ook weer tijd!(hoef ik niet zoveel te lezen ;)) ;D ;D
Maar ff zonder dollen: je hebt groot gelijk. Het forum, hoe leuk het ook is, kost wel heel veel tijd.
En op een gegeven moment is die tijd er even niet ;D ;D ;D

Geeft allemaal niets, als je maar af en toe wat van je laat horen, en vooral.......FOTO'S ;D

Groetjes van Agnes.

[size=08pt]ps. de vorige foto's zie ik niet???[/size]

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Peet

We missen je !!!!!!!!! ;D :o ;).

Groet van Ankie

gonnie

hoi
ooch Ankie straks krijgt Petra nog een schuldgevoel ;D
Groetjes Gonnie

Ankie

Ik wil alleen even laten weten dat ik Petra , Cor , Cheeky & Chara mis..... ;D :P :-[ ;)

Gerda

Ik ook hoor!!!

Het is meteen cold turkey ook, dus geen gewenningsperiode (afbouwschema) :( :( :(

Groetjes Gerda

Bianca

whahahahaha,
Ik begrijp petra's possé best wel dat ze het wat rustiger aan gaan doen........
Er kan echt veel tijd in gaan zitten om alles te lezen en op veel topics te reageren............

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

OK dan lieve zeurpieten:
hierbij een middenindeweekseupdate
(leuk galgwoord he?  ;) )

Ik vind het echt ontzettend lief hoe er gereageerd wordt door julllie! Bij sommige berichtjes kreeg ik zowat tranen in mijn ogen. Tja, als je dan zo moe bent, en je leest zoiets liefs.... ach...!  ;) ;D

Gisteravond was Valerie bij ons op bezoek om trouwtechnische redenen (klinkt spannend he?) en Cheeky heeft zijn beste beentje weer voorgezet hoor! De slijmkont at de kaas uit haar mond! Valerie vond het allemaal wel prima zo! Ook Chara kwam af en toe haar portie aandacht halen! Ze hebben zich - ondanks instructies van onze kant - prima gedragen. Valerie droeg nl. een zwart T-shirt wat erom vroeg om een flats eroverheen te krijgen.... maar.... zowel Cheeky als Chara hebben zich voorbeeldig gedragen en hebben de flatsen voor Cor en mij bewaard na afloop!  ::) ;D

Hierbij wat fotootjes van Val met Cheeky & Chara en een fotootje van Cheeky aan de stroopwafel van Cor ...

Liefs van Petra &
Dikke Knuffels van Cheeky & Chara

Ivy

Hoi Petra!
Jammer dat je wat minder kan komen, ik geniet elke keer van Cheeky's verhaaltjes maar ik schrijf ook niet altijd - het is inderdaad een dagtaak om alles bij te houden en dat lukt gewoon niet...
Cheeky & Chara, wat zijn jullie twee enorme schatjes! En jullie baasje weet altijd zulke mooie foto's van jullie te maken... maar ja, met zulke koppies zoals jullie hebben, kan het niet anders!

Groetjes van Ivy, Nicky & Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie