2 augustus 2025, 15:48:42

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai vriendjes van mij  ;D

Ook ik zal het maar zeggen, ik kan het filmpje ook niet zien.
Ik heb er een aantal minuten over gedaan om hem te kunnen downloaden maar zonder succes.

Wauw zeg wat moet ik hierop zeggen, jullie zijn gewoon een lekker stelletje samen.
Ik heb gewoon medelij met Petra en jullie haar maar gek maken  ;D
En de foto's zegt gewoon genoeg, en ik kan er ook maar 1 dingen zeggen gewoon GEWELDIG.
En uh baasjes van Cheeky en Chara waar blijft mijn foto eigenlijk van jullie.
Ik wil een leuke foto van jullie hebben, heb ik toch nog een beetje een vriendje en vriendinnetje   :P

Groetjes,

Joepie

Agnes

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 juni 2005, 07:23:08
Citaat van: Agnes op 26 juni 2005, 20:32:54
Ik vond het wel jammer, maar het filmpje deed het bij mij ook niet  :(
(Had 10 min. nodig om te downloaden, en toen had ik alleen een stilstaande Cheecky ???)

Jammer Agnes, van het filmpje! Ik heb het Cor gevraagd of ik 'm kleiner kon maken voor je, maar volgens hem heeft het iets met je PC te maken (als je het precies wilt weten, vraag ik het nog ff na, ik ben ook maar een leek op computergebied!).

Hoi Petra,

Hoeft niet hoor, we hebben een computer die al heel vaak is aangepast aan de moderne tijd ;D
Als ik voorbij jullie foto's scroll, heeft ie het er ook moeilijk mee ;)

Mooie foto's. en wat zijn ze lief :-*
Dat is toch ook 1 van de redenen waarom je er een tweede valkje bij neemt? :-* ;D  Ja toch, niet dan?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Citaat van: gonnie op 27 juni 2005, 20:27:08
Hoi

Hee Petra en Cor ,als je een keertje naar brabant komt krijg je zo een hele bos wilgentakken van me ,we hebben er n.l   
  3  bomen van staan ,en ze zijn heel makkelijk te stekken.

Groetjes Gonnie

Ikke ook een wilgenboompje willen!  ;D ;D ;D
Kan je dan zo makkelijk uit een wilgetakje een boompje krijgen?

Petra en Cheeky

Citaat van: Valerie op 27 juni 2005, 19:47:14
Zeg, stelletje vrijdozen!!!  ;D
Leuk zo die 2! :) Echt mooi. Zie ik Valko en Daffy maar heel erg zelden doen.

Ja, lief he! En dat zomaar spontaan: ik wist ook niet wat ik zag!  ;)

Citaat van: gonnie op 27 juni 2005, 20:27:08
Hee Petra en Cor ,als je een keertje naar brabant komt krijg je zo een hele bos wilgentakken van me ,we hebben er n.l
3 bomen van staan ,en ze zijn heel makkelijk te stekken.

Bedankt voor het aanbod Gonnie, lief van je! Als we een keertje die kant op komen, zullen we aan je aanbod denken!

Citaat van: *Natas* op 27 juni 2005, 21:31:09
En uh baasjes van Cheeky en Chara waar blijft mijn foto eigenlijk van jullie.
Ik wil een leuke foto van jullie hebben, heb ik toch nog een beetje een vriendje en vriendinnetje :P

Heee Joepie! De foto is naar je onderweg! Liefs, Cheeky

Citaat van: Agnes op 28 juni 2005, 10:15:36
Ik vond het wel jammer, maar het filmpje deed het bij mij ook niet  :(
Hoeft niet hoor, we hebben een computer die al heel vaak is aangepast aan de moderne tijd ;D
Als ik voorbij jullie foto's scroll, heeft ie het er ook moeilijk mee ;)
Mooie foto's. en wat zijn ze lief :-*
Dat is toch ook 1 van de redenen waarom je er een tweede valkje bij neemt? :-* ;D  Ja toch, niet dan?

Jammer Agnes, bij de een doet het filmpje het dus wel en bij de ander niet.... ik weet ook niet wat ik daaraan kan doen, want volgens Cor kan ik daar verder niets aan doen.
Enne... het klopt, voor dit soort kroelmomenten heb je echt een tweede valkje nodig... ;) :P

Citaat van: Valerie op 28 juni 2005, 11:23:41
Ikke ook een wilgenboompje willen! ;D ;D ;D
Kan je dan zo makkelijk uit een wilgetakje een boompje krijgen?

Ben ik ook benieuwd naar.....

Petra en Cheeky

Er is een verhalenboek dat er om vraagt om ook gelezen te worden! Linda heeft nog maar erg weinig reacties gehad en al moet het tweede valkje nog komen, het zou wel erg leuk zijn als jullie eens bij haar langsgaan.....

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11128.15.html#bot

Ankie

Hoi Peet

Lief van je dat je een link maakt!! Ben net ff een bakkie wezen doe bij Linda !  ;D Gezellie hoor ;D :D

:-* Zazou & Ankie

Valerie

Heb heel ff gereageerd bij Linda,maar heb nu geen tijd meer, dus ik lees morgen wel alles en reageer dan nog een keertje uitgebreid. ;)

gonnie

Hoi

Ben ook al langs geweest , ene we wonen naast de deur, een dorp verderop , dat is toeval, lief Petra dat je die link maakte .
En ze iis ook al geintereseerd in mijn bomen , ik heb mijn roeping gemist denk ik ,ga bomen veilster worden , zoiets bestaat nog niet maar er is genoeg animo voor ;D ;D ;D

Groetjes Gonnie

Valerie

Hahaha, leuk! Dan kan je je eigen bedrijfje starten... Gonnie's wilgenveiling.  ;D

Petra en Cheeky

29 juni 2005, 20:39:40 #789 Last Edit: 29 juni 2005, 20:41:52 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hallo Allemaal!

Aangezien ik vandaag met een aantal collegaatjes een dagje in Walibi World heb doorgebracht, al mijn grenzen heb verlegd in de spectaculairste achtbanen en de adrenaline nog steeds door mijn lichaam giert.... heb ik weinig tijd gehad om met Cheeky en Chara bezig te zijn, want ik ben pas net thuis! Kortom: Cheeky heeft dus ff niets te vertellen, maarre...deze twee fotootjes van gisteravond zal ik jullie niet onthouden!

Groetjes,
Petra

N.B. Lief dat jullie allemaal even bij Linda zijn gaan buurten! Soms worden verhalenboeken wel eens over het hoofd gezien. Enne... Gonnie... zo'n bedrijfje zou op deze site wel eens voor de nodige klantjes kunnen zorgen!  ;)

gonnie

Hoi

Lieve foto`s weer , jij maakt echt ook hele mooie foto`s iedere keer weer.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Peet

Wat kijkt Cheeky toch enorm lief naar Chara ;D ;D ;D.
Cheeky ,die nix te vertellen heeft....da's nieuw voor me ;)

Ben je echt in die enge dingen geweest?? Ik ga daar voor geen goud in. :P :P :o.

:-* Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

Het zijn knotwilgen die we hebben, Sorry maar ben blond niet vergeten.

Groetjes Gonnie

Valerie

Krijg je mij ook niet in. Ik ben zo bang dat ikdan acuut iets aan mijn hart krijg van de adrenaline.  :o Heb wel eens zonder reden hartkloppingen, dan gaat mijn hart plots 177 per minuut zonder dat ik wat doe. Dus ikdurf daar echt niet in.  :o
Dat jij dat durft zeg!
Ben er enkele jaren terug in eentje geweten, niet beseffende dat die zo hard naar beneden ging.  :o

gonnie

Hoi

hee Petra jou niet gezien vandaag , ben je zo onder de indruk nog van gister , dat het nog allemaal draait voor je ogen.
Joehoe ,waar ben je ;D ;D

groetjes gonnie