2 augustus 2025, 18:02:00

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

jacksmama

HOi Cheeky,

wat sta jij geweldig op de film zeg...
Toen hier gevraagd werd wie dat was, zei ik Cheeky en toen kwam de jongste hier( bijna 2) gelijk aangerend: CHEEKY!!!!!

Hij kent je dus al..je wordt nog een filmster

Je mag wel gaan oefenen op je handtekening joh...

groetjes,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Petra en Cheeky

Citaat van: Agnes op 26 juni 2005, 20:32:54
Ik vond het wel jammer, maar het filmpje deed het bij mij ook niet  :(
(Had 10 min. nodig om te downloaden, en toen had ik alleen een stilstaande Cheecky ???)

Jammer Agnes, van het filmpje! Ik heb het Cor gevraagd of ik 'm kleiner kon maken voor je, maar volgens hem heeft het iets met je PC te maken (als je het precies wilt weten, vraag ik het nog ff na, ik ben ook maar een leek op computergebied!).

Citaat van: jacksmama op 26 juni 2005, 21:50:53
wat sta jij geweldig op de film zeg...
Toen hier gevraagd werd wie dat was, zei ik Cheeky en toen kwam de jongste hier( bijna 2) gelijk aangerend: CHEEKY!!!!!
Hij kent je dus al..je wordt nog een filmster
Je mag wel gaan oefenen op je handtekening joh...

Dank je wel.... Cheeky krijgt helemaal oranje wangetjes van al die complimentjes.... zeker nu hij in de rui is, is hij wat onzeker over zijn uiterlijk, dussssss.... hij is weer helemaal happy!  ;D

Valerie

Ja Daffy is een donder. Als ze weet dat iets komt wat haar niet zint. Zoals haar pootje onder de kraan en ontsmetten. Dan kan je uren rennen en laat ze zich niet pakken. En toen ik naar Feld moest met de vogels heb ik haar uitgeput bijna om haar te kunnen pakken. Ik kan ze toch moelijk met jockkooi en al naar Feld brengen?  ;D

gonnie

Hoi

Wat een mooie foto`s weer en weer zo leuk bewerkt, en die regenboog antwoorden haha,leuk.ik durf zoiets niet te doen gat geheid fout bij mij .