2 augustus 2025, 18:02:00

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

jacksmama

HOi Cheeky,

wat sta jij geweldig op de film zeg...
Toen hier gevraagd werd wie dat was, zei ik Cheeky en toen kwam de jongste hier( bijna 2) gelijk aangerend: CHEEKY!!!!!

Hij kent je dus al..je wordt nog een filmster

Je mag wel gaan oefenen op je handtekening joh...

groetjes,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Petra en Cheeky

Citaat van: Agnes op 26 juni 2005, 20:32:54
Ik vond het wel jammer, maar het filmpje deed het bij mij ook niet  :(
(Had 10 min. nodig om te downloaden, en toen had ik alleen een stilstaande Cheecky ???)

Jammer Agnes, van het filmpje! Ik heb het Cor gevraagd of ik 'm kleiner kon maken voor je, maar volgens hem heeft het iets met je PC te maken (als je het precies wilt weten, vraag ik het nog ff na, ik ben ook maar een leek op computergebied!).

Citaat van: jacksmama op 26 juni 2005, 21:50:53
wat sta jij geweldig op de film zeg...
Toen hier gevraagd werd wie dat was, zei ik Cheeky en toen kwam de jongste hier( bijna 2) gelijk aangerend: CHEEKY!!!!!
Hij kent je dus al..je wordt nog een filmster
Je mag wel gaan oefenen op je handtekening joh...

Dank je wel.... Cheeky krijgt helemaal oranje wangetjes van al die complimentjes.... zeker nu hij in de rui is, is hij wat onzeker over zijn uiterlijk, dussssss.... hij is weer helemaal happy!  ;D

Valerie

Ja Daffy is een donder. Als ze weet dat iets komt wat haar niet zint. Zoals haar pootje onder de kraan en ontsmetten. Dan kan je uren rennen en laat ze zich niet pakken. En toen ik naar Feld moest met de vogels heb ik haar uitgeput bijna om haar te kunnen pakken. Ik kan ze toch moelijk met jockkooi en al naar Feld brengen?  ;D

gonnie

Hoi

Wat een mooie foto`s weer en weer zo leuk bewerkt, en die regenboog antwoorden haha,leuk.ik durf zoiets niet te doen gat geheid fout bij mij .
Die witte vlakken   "quote " doe je dat ook zelf of wat ,ik zie dat zo vaak bij iedereen maar zou niet weten hoe ?

Gtoetjes Gonnie

Urban Leopard

Citaat van: gonnie op 27 juni 2005, 10:16:25
Die witte vlakken   "quote " doe je dat ook zelf of wat ,ik zie dat zo vaak bij iedereen maar zou niet weten hoe ?

Hoi Gonnie,

Boven ieder bericht zie je de knop 'citeer'. Als je daarop klikt wordt het gehel bericht 'ge-quote' en kun je vervolgens je eigen tekst er bij plaatsen.

Cor

gonnie

Hoi

bedankt maar weer eens Cor , we kennen nu al niet meer zonder jou hulp, je reageerd vaak als eerste en dat is heel prettig , dus de proeftijd is nu wel over je bent voor vast aangenomen  ;D

Groetjes Gonnie

zazoe

Hee Familie Cheeky! :)

Bij mij deed het filmpje het wél! ;D
Je kunt nu nog beter zien wat voor een lekker persoonlijkheidje jullie in huis hebben! ;)

Ook een erg mooie dame die zich op de achtergrond zit te poetsen!
Mooie bijrol van Chara,
dit zou wel eens Oscar-materiaal kunnen zijn! ;)

Liefs, Sanne.

Petra en Cheeky

Hadiho!

Wij zijn helemaal verliefd... het valt nu niet meer te ontkennen! Chara vliegt achter mij aan, ik achter haar, we poetsen elkaar, we knuffen elkaar met de kopjes scheef.... kortom: TRUE LOVE! (al is Chara nog wat jong).

Hierbij wat bewijs- c.q. kroelmateriaal (geschikt voor >18)

Als jullie nu nog niet overtuigd zijn, dan weet ik het niet meer!

Knuffies van het liefdespaar van de week:
Cheeky & Chara

Ankie

He Knuffelaars

Wat een aandoenlijke foto's. Geweldig ;D ;D ;D. Ik hoop dat het in de familie zit en dat Zazou straks ook zo lief tegen Nala is ;D ;D ;D. Wie wil dit nou niet????
Ik ben helemaal ontroerd ervan. Wat een schatjes. ;D :D :o ::).

:-*Zazou & Ankie

Kolkkie

Hoi Petra,

Wat een lekkere knuffelaars hebben jullie zeg :).
Dat kan best nog wel eens wat worden, en dan bedoel ik 18+ :P ;D.

Hoe oud zijn julie donders als ik vragen mag?

Om 52 pagina's terug te lezen vind ik teveel van het goede whaha (lui ben ik he ::)).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

gonnie

Hoi

OOO Wat een prachtige serie . ik smelt helemaal , die mag je op iedere pagina zetten iedere dag  ;D ;D
Zonder gekheid die moet je nog eens herhalen over een paar pagina`s
En echte liefde kan gewoon niet anders .

Groetjes Gonnie

XxLindaxX

Hoi Petra,
Wat een leuke foto's zeg. Echt op het juiste moment genomen. Dat is zo schattig om te zien ;D
Ik ga eens even lezen over de rui van je valkje.

groetjes Linda

Petra en Cheeky

27 juni 2005, 19:38:08 #777 Last Edit: 27 juni 2005, 19:40:07 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: Ankie op 27 juni 2005, 17:17:21
Wat een aandoenlijke foto's. Geweldig ;D ;D ;D. Ik hoop dat het in de familie zit en dat Zazou straks ook zo lief tegen Nala is ;D ;D ;D. Wie wil dit nou niet????
Ik ben helemaal ontroerd ervan. Wat een schatjes. ;D :D :o ::).

Thanx Ankie, dat had ik ook toen ik ze zo bezig zag met elkaar! Zoooooo lief!! 't is dat Chara nog veel te jong is, maar anders was het zeker voor boven de 18 geworden!  ;)
Ik hoop voor jullie dat het ook zo mag gaan tussen Zazou en Nala straks.... maar dat kun je nooit weten van te voren!

Citaat van: Kolkkie op 27 juni 2005, 17:46:50
Wat een lekkere knuffelaars hebben jullie zeg :).
Dat kan best nog wel eens wat worden, en dan bedoel ik 18+ :P ;D.
Hoe oud zijn julie donders als ik vragen mag?
Om 52 pagina's terug te lezen vind ik teveel van het goede whaha (lui ben ik he ::)).
Mariska

Heeeee luilak ;) , nee hoor Mariska, kan me voorstellen dat je niet zoveel pagina's terug gaat lezen, zijn het er al weer 52? Woehaaaa! Da's wel heel veel idd !
Cheeky is op 2 februari 2005 uit het ei gekropen en Chara op 24 april 2005. Chara is dus nog veel te jong voor het echte werk, maar ik vind het heerlijk dat ze zo van elkaar kunnen genieten!

Citaat van: gonnie op 27 juni 2005, 18:24:56
OOO Wat een prachtige serie . ik smelt helemaal , die mag je op iedere pagina zetten iedere dag ;D ;D
Zonder gekheid die moet je nog eens herhalen over een paar pagina`s
En echte liefde kan gewoon niet anders .

Ha Gonnie! Nou herhalen.... Ik hoop gewoon nog vaker van deze foto's te kunnen maken! Het was echt een plezier om deze te maken! Ik zat helemaal happy achter de camera... maarre... ik voelde me ook wel een beetje een gluurder hoor!  :P

Citaat van: XxLindaxX op 27 juni 2005, 19:25:20
Wat een leuke foto's zeg. Echt op het juiste moment genomen. Dat is zo schattig om te zien ;D
Ik ga eens even lezen over de rui van je valkje.

Dank je, Linda! Ik hoop dat je dit soort momenten ook mag meemaken straks! Je weet natuurlijk nooit van tevoren hoe twee valkjes op elkaar reageren, maarre... dit past wel een beetje in het stoere Cheeky verhaal van tot nu toe! Wij genieten er ook van!

Knuffels van
Petra

P.S. Cor en ik worden hier helemaal door aangestoken! Zoveeeeeel liefde in huis, kan alleen maar goed zijn! :D

Valerie

Zeg, stelletje vrijdozen!!!  ;D
Leuk zo die 2! :) Echt mooi. Zie ik Valko en Daffy maar heel erg zelden doen.

gonnie

Hoi

Hee Petra en Cor ,als je een keertje naar brabant komt krijg je zo een hele bos wilgentakken van me ,we hebben er n.l   
  3  bomen van staan ,en ze zijn heel makkelijk te stekken.

Groetjes Gonnie