2 augustus 2025, 20:04:34

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Cheeky,

Gelukkig ben ik ook weer online na een vervelend periode van niet in kunnen loggen  >:(

Hoe istie? Zo te lezen gaat het heel goed met je. Mooi speelgoed gehad, bofkont.
En wat lees ik, krijg je een vriendje, een witkop?  GAAAAAAAAF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd hoor. Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

Ankie

He Cheeky , Cor en Petra

Een witmasker vind ik ook erg mooi,maar wij gaan waarschijnlijk  voor een Lutino gepareld. Ed krijgen we wel om. ;) Het gaat meer om de practische problemen en hij is bang dat het er steeds meer worden ::).Zit wat in natuurlijk.
Willen jullie een pop of maakt het niet uit?
Lekkere vakantie gehad Peet,we hebben je wel gemist hoor!!!
Welkom terug ;D ;D ;D.

:-* van Zazou & Ankie

Gerda

Hoi Cheeky maatje!!!

Je hebt mijn advies dus gevolgd en bent de toetsen er aan het af slopen!! Leuk is dat he. Mijn mensen vinden het niet zo leuk, ik hoor ze dan een beetje mopperen!! Ze moeten gaan zoeken op de grond naar het veertje of zoiets. Ze zoeken heel lang, wel raar, want er liggen genoeg veertjes op de grond.

Jij mist je mensen wel als ze er niet zijn he?? Je hebt het zo vaak over ze!! Mijn mensen zijn ook wel OK hoor. Maar ze doen vaak erg raar. Als valk snap ik daar niets van!!!

Groetjes Van Spikey!!!

Astrid

29 mei 2005, 21:45:58 #438 Last Edit: 29 mei 2005, 22:05:40 by -Astrid-
Heeee Cheeky,

Wat lees ik nou, wat leuk een witmasker popje erbij !!

Wanneer ??   Al snel zeker ??

Vind het helemaal te gek voor je  :D

:-* Pepper

gonnie

Hoi cheeky ,Cor ,Petra

Leuk jullie ook een tweede valkje wauw geweldig ,nou Ankie nog met haar dochters , een tweede dan zijn hun wensen ook ingewilgd.
hoe was de vakantie petra ?
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Hadiho!

ZE IS ER WEER! Vrouwtje is terug! En lekker bruin joh!  :P
Cor is er ook helemaal blij mee! Aangezien hij zich ook op het forum zal blijven laten zien, hebben Cor en Petra nu hun account gesplitst, zoiets als scheiden, maar dan anders  ;) ;D. Cor is nu Urban Leopard geworden en Petra is Petra & Cheeky geworden.... is ff wennen, maar het blijven dezelfden hoor! Enne.... ik doe gewoon met beiden mee! Hahaha!

Foto's volgen morgen wel weer, want vrouwtje is best moe van 5 uur rijden. Die gaat vandaag alleen nog wat bijlezen!

Groetjes van Cheeky

Kirsten

Hoi hoi en welkom thuis :D

Kan me voorstellen dat je op bent, maar wel lekker genoten dus,.En lekker bruin, tja dat lukt mij nog niet zo.

Leuk dat Cor het bijgehouden heeft en dat jullie nu beide verder gaan.
En het grote nieuws lees ik net,. super! gefeliciteerd en hou ons op de hoogte als er wat bekend is,. De witmaskertjes zijn ook mijn favoriet ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Petra,

Wat een overgang in temperatuur he? Maar dat hebben wij ook gehad hoor. En wij hoefden er de deur niet voor uit!!

Ik dacht al dat je Cor eruit had gezet en nu voor CHeeky had gekozen, maar dat is gelukkig niet het geval ;D ;D

Leuk dat je weer terug bent, je hebt overal heel wat te lezen!!

Groetjes Gerda

zazoe

Hee Petra, welkom terug! ;D

Cor heeft ons goed bezig gehouden met foto's en berichtjes, dus gelukkig was het niet zo'n forumdrama als toen jullie allebei weg waren... ;)

Rianne

Petra en Cheeky

30 mei 2005, 10:24:17 #445 Last Edit: 30 mei 2005, 10:49:51 by Petra en Cheeky
Ha Gerda,
Nee, ik heb Cor er niet uitgezet hoor, en hij mij ook niet, maarre... het leek ons wat lastig om alletwee onder dezelfde naam te reageren, dan weten jullie niet wie van ons het is en dat wordt dan alleen maar lastiger! Enne.... Cheeky schrijft gewoon met een van ons mee hoor, maakt niet uit met wie, als er wat te vertellen of te plaatsen valt, doettie mee en rukt-ie de computer gewoon uit onze handen!  ;) ;D ;D

Ha Sanne en Kirsten,
Ja, Cor heeft zeker goed zijn best gedaan! En dat terwijl hij zo druk was.... jullie druk was zeker groter  ;) ;D Goed he?!

Hier komt Cheeky weer... die kan niet wachten om te computeren.... ;D ;D ;D

Hadiho Allemaal!

Daar ben ik weer! Vroeg op ditmaal, want vrouwtje is er weer, he, en die is meestal aardig bijtijds op! Ik ben nu haar nieuwe nachthemd aan het bewonderen, maar ik vind de mouwen te kort, dus ik trek steeds met mijn snaveltje de rand van de mouw op mijn eigen onbeholpen, ruwe manier naar beneden, maar dat mag niet eens van Petra, want het is ragfijn spul! Maar ik blijf gewoon lekker bijten in het spul, want het voelt zo lekker aan mijn snaveltje... :P

Verder moest ik gisteravond niks van vrouwtje hebben, maar vanmorgen is het "love at first sight", want ik hou niet op het knuffen! Zo lief, vindt Petra dat!

Hier volgen vast een paar fotootjes van mij, terwijl ik mijn wereldje hier weer flink aan het verkennen was... Ze komen in het bericht hieronder te staan, want Petra moet ze nog ff verkleinen, en anders is straks dit berichtje weer weggedrukt door mij!  ;) ;D

Liefs van Cheeky

Petra en Cheeky

30 mei 2005, 10:45:51 #446 Last Edit: 30 mei 2005, 14:32:00 by Petra en Cheeky
En hier dan eindelijk de foto's....

In de ring... lekker schommelen!
Wat lijkt mijn kuif lang he, met het touw erachter... ;)

Nog steeds in de schommelring...fantastisch kado van Pat!

Kusssssjes geven!

's morgens vroeg...

Lekker zitten bij vrouwtje...

Dat waren ze weer ff voor nu!
Liefs van Cheeky & Petra

Henry

he cheeky

nou wat kan jij slopen zeg als vrouwtje er niet is :o
maar als je heel lief bent tegen cor&petra krijg je nog een verrassing namenlijk.je kan er lekker in hangen en lekker in slapen.dus erg lief zijn want ik hoor het van jou baasjes of je het verdient hebt.

ps

petra dat heb ik afgesproken met cor.die ring heb  ik over namelijk.is een grote enkele ring.

henry

Petra en Cheeky

Citaat van: mr.florida op 30 mei 2005, 16:06:55
...petra dat heb ik afgesproken met cor.die ring heb  ik over namelijk.is een grote enkele ring.

Ha Henry,
Wat lief van je! Nu nog maar hopen dat Cheeky goed zijn best doet om 'm te verdienen, want eh... 't is wel een grote deugniet hoor!  ;) ;D
Groetjes van Petra

zazu

hayhay cheeky

Ik ben nou eens begonnen met het lezen van jouw dagboek...en wat veel...ben nog niet helemaal aan het einde gekomen, dus ik ben maar bij het einde  begonnen...dan weet ik ook een beetje wat er nu gebeurd is...morgen lees ik de rest wel, waar ik ben gebleven... ;Dwhaha..

ennah wat een lieve foto's zeg...wat ben jij een lief valkje cheeky...maar toch iets te ondeugend hoor!!. whaha ;D

Fijn he dat je vrouwtje weer thuis is he!!!!....ennah wat hoor ik...krijg je er een vriendje bij??? wat leuk!!!

en vertel je me ook wanneer je die mooie ring hebt  verdient..Ik ben benieuwd...
[/i]

groetje van
Zelda
en
kusjes van
Breezer
en
Vlekkie
[/i]