2 augustus 2025, 14:12:36

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

Citaat van: Gerda_T op  5 april 2005, 16:11:28
Misschien heeft je baasje wat slablaadjes over. In natte slablaadjes kun een heerlijk bad nemen. Groetjes Gerda

Ha Gerda,
Mijn baasjes bedanken je voor de tip. Hoeven ze niet eerst het bos voor in, ligt al in de koelkast. Ze gaan het uitproberen (vind ik dat wel leuk  ???). Ik houd jullie op de hoogte... maar water blijft nat en nat is brrrr....
Liefs van Cheeky

cheeky

Hoi Cheeky, :)

Je bent nu al een aantal weken bij je nieuwe baasjes, Petra en Cor, en he bevalt het. Ik moet natuurlijk ook niet de poes Gizmo vergeten. Ik heb al heel verhalen van je gehoord en natuurlijk heeft je apetrotse bazinnetje Petra ook al een aantal foto's van je laten zien. Ik vind je een heel mooi vogeltje. IK begreep dat je je al het erg thuis voelt, gelukkig maar.

Ik moet nu snel gaan, maar ik zal spoedig nog een keertje schrijven.

Groetjes Willy

Cor_en_Petra

5 april 2005, 20:39:41 #92 Last Edit: 5 april 2005, 21:08:32 by Cor_en_Petra
Citaat van: cheeky op  5 april 2005, 17:49:08
Ik heb al heel verhalen van je gehoord en natuurlijk heeft je apetrotse bazinnetje Petra ook al een aantal foto's van je laten zien. Ik vind je een heel mooi vogeltje.

Ik moet nu snel gaan, maar ik zal spoedig nog een keertje schrijven.

Groetjes Willy

Heya Willy!
Wat leuk zeg dat een collegaatje van Petra ook even in mijn dagboek schrijft. Ik heb ook al veel van jou gehoord. Volgens mij kunnen we alletwee lekker kleppen en Petra plagen ;) ;D Ik hoorde van Petra dat je al regelmatig in mijn dagboek hebt gelezen, maar nog niet aan terugschrijven was toegekomen. Ik vind het echt heel leuk dat je - op je werk! - ff de tijd voor mij hebt genomen en wacht op je volgende berichtje!!!
Veel liefs van Cheeky

Cor_en_Petra

5 april 2005, 20:58:52 #93 Last Edit: 5 april 2005, 21:05:06 by Cor_en_Petra
BONUS: EXTRA FOTO'S
Ditmaal belaag ik Petra, gna gna ;D

Lekker happen in Petra's haar....

Zal ik er een nestje in bouwen?

Gevonden...een oorbel! Auw!

Weten jullie wat IK nou eens leuk zou vinden? Om eens een klein fotootje van JULLIE te zien! Sommige mensen heb ik nu al zo vaak "gesproken" in mijn dagboek, dat ik hééél benieuwd ben hoe jullie eruit zien met (of zonder) je favoriete valkje op de schouder.... wie biedt?  ;D ;D ;D

Liefs Cheeky

P.S. Als jullie een overdosis foto's krijgen, hoor ik het wel, he? Dan ga ik minderen...

bobbie

;D ;D ;D Grapjas.

Als je wilt zien hoe ik er uit zie Cheeky, dan kan je even gaan naar DIVERS ---> DIT BEN IK DAN, dan kan je me zien.

Ook staat op de laatste foto nog mijn kleinzoon, ik heb er 3 maar die heeft een speciaal plekje in mijn hart, de rooie rakker.

Dus Cheeky, als je me wilt zien zul je er wat voor moeten doen.

Groetjes, Nel :)

Patje

Hoi Cheeky,

Je wist natuurlijk al lang wie Patje was......  ;D Nu dus op verzoek ok effe een foto van Patje en mij...

Hij zal d'r niet blij mee zijn omdat het niet de meest flatterende is, maar als jij je mond houd doe ik dat ook :P

Groetjes van je zus Queeny.

Cor_en_Petra

6 april 2005, 07:55:28 #96 Last Edit: 6 april 2005, 07:57:32 by Cor_en_Petra
Citaat van: bobbie op  5 april 2005, 22:40:49
;D ;D ;D Grapjas.
Als je wilt zien hoe ik er uit zie Cheeky, dan kan je even gaan naar DIVERS ---> DIT BEN IK DAN, dan kan je me zien.
Dus Cheeky, als je me wilt zien zul je er wat voor moeten doen.

En dat doe ik dan ook, Nel! Ik heb ff gegluurd hoe je eruit ziet! Welk gezicht er bij die leuke, ontdeugende berichtjes hoort! Wat een jonge oma nog om te zien  :P en zo dol op haar kleinkinderen! Ben benieuwd of ik ooit opa zal worden... vast niet zolang ik alleen in mijn kooitje zit, maar ja, dat zal vast niet al te lang zo blijven!  ;D ;D ;D
Liefs van Cheeky

Cor_en_Petra

6 april 2005, 08:02:52 #97 Last Edit: 6 april 2005, 08:06:53 by Cor_en_Petra
Citaat van: Patje op  6 april 2005, 03:09:36
Hoi Cheeky,
Je wist natuurlijk al lang wie Patje was......  ;D Nu dus op verzoek ok effe een foto van Patje en mij...
Hij zal d'r niet blij mee zijn omdat het niet de meest flatterende is, maar als jij je mond houd doe ik dat ook :P

Ha zussie!
Wat doe je zo laat nog op? 3.00 uur 's nachts?? Ben je wezen stappen in de valkparkietendisco? 8)
Bedankt voor je fotootje... Niet flatterend? Je staat er GEWELDIG op, o, je bedoelt Patje...  ;D ;D ;D
Wanneer kom je nou 's bij me op de knabbelstaaf kauwen???
Een dikke  :-* van Cheeky

Astrid

Hey Cheeky,

Ben je nou al in bad geweest of moet het eerst
zomer worden dat je in bad wil voor afkoeling ?

Prieuw,
Pepper

Cor_en_Petra

6 april 2005, 20:12:08 #99 Last Edit: 7 april 2005, 09:00:41 by Cor_en_Petra
Hadieho!

Hier even een kort berichtje van de vrolijkste, eigenzinnigste valkparkiet uit Amersfoort. Ik heb een nieuwe manie: ik knok met de spiegeltjes in mijn kooi! En dat gaat niet zachtzinnig!

Cor en Petra zijn ook heel druk om mij te leren fluiten... ik doe heeeeeeel erg mijn best, maar ze zijn het nog niet eens over welk liedje, Cor probeert het A-team nummertje en Petra probeerde vanavond een een of ander Franstalig nummertje van Isabelle Boulay "regarde moi". Ik deed met beide liedjes al aardig mee (lees: probeerde er bovenuit te komen!), dus ze zijn heel erg benieuwd wat ik het eerst onder de knie krijg. Franstalig zou natuurlijk wel erg vergevorderd voor mij zijn, maar ik ben niet voor 1 gat te vangen ;) ;) ;).
Voorlopig houd ik het nog op fwiet fwew... te pas en te onpas gooi ik dat eruit.

Badderen is er nog niet van gekomen. Ze hopen daar morgen of vrijdag aan toe te komen. Bedankt allemaal voor de tips, jullie horen van me!

Liefs van Cheeky

Lin

Citaat van: Cor_en_Petra op  6 april 2005, 20:12:08
Hadieho!

Cor en Petra zijn ook heel druk om mij te leren fluiten... ik doe heeeeeeel erg mijn best, maar ze zijn het nog niet eens over welk liedje, Cor probeert het A-team nummertje
Liefs van Cheeky

Hihi op suggestie van mij wat ik had geschreven een aantal blz terug? Het komt vast wel goed met een deuntje. Leuke fotos..een foto van mij mmm volgens mij bij felicitaties en dan bij die van ria...dacht ik hoor?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

7 april 2005, 20:38:47 #101 Last Edit: 8 april 2005, 13:53:55 by Cor_en_Petra
Heladiladiho!

Ben ik weer! Bedankt voor je berichtje Lin en natuurlijk voor de A-team suggestie!!!. Deze kwam ook wel van anderen, maar als het wat wordt, deel JIJ mee in de winst...!! (knuffels van mij!!! ;D)

Ik ben net zomaar van bovenop het wandmeubel gevlogen naar bovenop Petra's hoofd. Ze schrok ervan, want ze zat net te mailen... hahahaha! Het schijnt alleen dat je valkparkieten (met name mannetjes) beter niet op je hoofd kunt laten zitten als eigenaars, want dat ze zich dan dominant voelen t.o.v. jou, dusss... nu zit ik een etage lager in haar nek op haar ketting te kauwen, mjammmie!!!  ;D Ze heeft vandaag zo'n hippe ketting om met allemaal lagen kleine glimmende paarsige kraaltjes... mijn favorieten!  :P

Hierbij weer een paar fotootjes van toen ik mee ging naar het toilet... (nee, don't worry, je ziet alleen mij  ;) ) tja, tegenwoordig wil ik niet meer weg bij Cor of Peet als ik eenmaal bij een van hen zit. Ik ga gewoon mee naar het toilet of naar de keuken... Alleen mee naar boven mag ik niet, dat houden ze voorlopig nog als het "terrein" van Gizmo, pffffff!!! ::) 
(note van Cor en Petra: daar ligt tapijt! en Cheeky is totaal niet zindelijk, hij laat steeds meer en grotere kadootjes achter...)   ;) :o)

Hier zit ik voor de grote knokspiegel!

In het toilet...

Verder ben ik regelmatig stevig aan het knokken met de twee spiegeltjes in mijn kooi. Zo'n grote spiegel als op het toilet vind ik helemaal SUPER!!! Ik ben er niet vandaan te slaan!

Veel liefs van Cheeky

Astrid

Hey Cheeky,

Wat een leuke foto's weer,
ik ga ook mee naar toilet en de badkamer is ook wel grappig
vooral de wastafel met een grote spiegel en die glimmende
kraan, leuk hoor.

Prieuw,
Pepper

Cor_en_Petra

8 april 2005, 21:36:22 #103 Last Edit: 8 april 2005, 21:38:50 by Cor_en_Petra
Hoi Allemaal!

Nou ik heb horen zeggen dat er van 't weekend een hoop met mij gaat gebeuren.... Cor en Petra zijn n.a.v. jullie suggesties heel wat met mij van plan. Of ik er blij mee ben moet nog blijken, maar ik heb al iets gehoord van blad in bad (klinkt wel als een kinky TV-show of zo) en wilgentakken in mijn kooi... verder denken ze nog aan een leuke fotoreportage !!! (van mij dus). Ideetjes genoeg, nu nog de tijd zien te vinden. Ikzelf heb tijd zat, maar mijn baasjes hebben het op het moment heel druk met allerlei zaken.

Hierbij nog twee fotootjes (niet heel bijzonder, maar wel heel Cheeky):

Op het dakterras...

Ik zit hier wel goed...

Liefs van Cheeky

Lin

Hey cheeky,

Ik vind die laatste echt prachtig van je. Die kan je wel inlijsten!! eerlijk waar! En je zal vast wel een leuk weekend hebben, ik zal het wel gaan lezen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)