2 augustus 2025, 22:47:34

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Ankie

He Cheek

Wat lijken jullie toch op elkaar. ;D :D ;).
Zazou heeft ook iedere x van die leuke ontdekkingen ,alleen het poepen doet hij zo min mogelijk op ons (houden zo)!!!
Ritsen is Zazou helemaal weg van net als de sieraden.
Uit de mond eten, noem maar op  ;D. Behalve dan het badderen . We hebben gisteren een soort van binnenfontein gekocht ,zou wat voor jou zijn. Zazou heeft er 1x uit gedroken ,toen hij uit stond,maar verder moet hij er niks van hebben. :P. De schijterd (o nee dat was jij) ;D ;D ;D.
We zullen je wel missen hoor als Peet weg is.Als ik het goed heb blijven jullie 2 weken weg toch?

Knuffies van je broertje,Ankie en de rest.

Cor_en_Petra

Ha Allemaal!

Even reageren op jullie, dan schrijf ik vanavond wel echt in mijn dagboek. En dat wordt dan - denk ik - voor het laatst voor Peet's vakantie.

Morgen moet Petra nog zoveel doen en ga ik 's avonds naar de buurman en maandag vliegt ze al naar Frankrijk. Maarre... ik ben geen twee weken weg hoor, a.s. vrijdag hoop ik weer op het forum te zijn met mijn logeerpartij bij de buurman... (en -vrouw).

Inderdaad ontdek ik heel veel. Da's ook heel grappig omdat ik zo kan genieten van voorwerpjes die gewoon hier in huis zijn. Daarom hebben Cor en Petra nog bijna geen speeltjes (buiten wat in de kooi kan) gekocht, ik vermaak me nog veel te goed met de kleine dingen. Maar... ik houd de gekleurde haarelastiekjes van Lin nog tegoed...!

Zo'n binnenfontijn klinkt fantastisch, Ankie! Misschien moet ik het Zazou een keertje voordoen? ;D ;D

En Natas, inderdaad eet ik net als Joepie alles als het maar uit de mond van Petra (en misschien straks ook Cor?) komt! Welke zichzelf respecterende valkparkiet eet er nou aardbeien met suiker, of eitjes??? Offe.... raketjes??? Ach!

Liefs van Cheeky

Kirsten

Hoi Cheeky,

Zo heb je belevenissen ook weer even bijgelezen :D
Je zal je bazinnetje wel gaan missen denk ik en zij ook jou,.
Wel lief zijn voor je oppas hè,.
en wat lees ik nou, ijsjes eten ;D,. haha da moet je alleen doen als het lekker warm is ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Goedemorgen Cheeky

Ik denk dat dat een heel goed idee is, waarschijnlijk de enige mogelijkheid om Zazou erin te krijgen ;D :D ;D.
Kom maar eens een duik nemen ;D :D
Gelukkig maar dat we je geen 2 weken hoeven te missen.
Spreek je laterrrrrrr
Knuffies van Zazou,Ankie en de rest

PB

hoi Cheeky,

We zijn eindelijk weer eens in je dagboek beland. Tjee wat een leuke foto's weer zeg! Weer veel gemist. Ik wens Petra en jou een hele leuke vakantie in Frankrijk en bij de buurman.
We kijken al vol verwachting uit naar de nieuwe verhalen. Moet je bij de  buurman groente gaan eten, leuke verrassing als Petra (en Cor?) thuis komt vrijdag!

Nou groetjes hoor,
Petra en dikke snaveltjes van Taxco en Chica!

Gerda

Hoi Cheeky

Een prettige "vakantie" bij de buurman en buurvrouw!!!!!
En wens Petra ook een prettige vakantie van me!!!!

Groetjes Gerda

Cor_en_Petra

Hadido!

Dit wordt mijn laatste berichtje voor mijn "vakantie"!
Wel raar hoor om jullie een aantal daagjes te missen...
Het is allemaal zo vertrouwd geworden!
(enne... een hoop bij te lezen als ik weer terug ben  ;)

Vandaag zijn alle mooie beloftes werkelijkheid geworden. Ik eet groente (prei, sla, paprika etc.), pasta (vermicelli, bami, rijst) en zelfs tonijn en ei (sinds vanmiddag)!!! Als het maar uit Petra's mond komt, is het goed! Ik ben zo ongeduldig om daar alles uit te trekken dat ik af en toe zelfs haar tong meepik...  :o  Het is echt ongelooflijk hoe lekker ik bv. vanmiddag de tonijn vond, ik bleef het pakken en zelfs als er een stukje naast mijn snaveltje viel, pikte ik het gewoon weer op en at het op (alsof ik uitgehongerd was)!!

Petra vindt me een schatje, maar ze wordt soms wel een beetje moe van mij... ik kan wel lekkere kusjes geven en dan lacht ze altijd weer naar me!  ;D

Ben benieuwd hoe het is bij de buurman! Ik mag er wel uit, maar ik denk niet zoveel als hier... Petra heeft me bewust vandaag ook af en toe opgesloten, zodat ik daar ook weer wat aan kan wennen.

Nou fans van me, ik ga er nu echt een eind aan breien!
Hou me op de hoogte hoe het met jullie is! Ik zal proberen na mijn vakantie z.s.m. bij te lezen!

Tot slot nog een fotootje in zwart-wit:

Tot vrijdag!
Knuffies van Cheeky & Petra

Carine

Hallo Cheeky!
We gaan je missen hoor!! ::)
Heel veel plezier en geniet van je vakantie'tje
Groetjes Carine, en een dikke knuffel van Zazou  :-*

Ankie

He GB

Lief zijn voor de buren he?
Heel veel plezier en tot gauw maar weer.

Hoi Petra

Een hele fijne vakantie met mooi weer ,neem dat maar mee terug dan ::) :P. Jij zal Cheeky ook wel erg missen. Lekker dat hij nu z'n groente enzo eet,maakt het uit hoe? ::) :P :D ;D.
Je zal straks heel wat te lezen hebben.

Tot gauw
Dikke Knuf van Zazou,Ankie en de rest

~Natas~

Hoi Cheeky,

Ik kan alleen maar zeggen fijne "korte" vakantie bij je buurman en buurvrouw.
En ik hoop zo spoedig mogelijk je verhaal te lezen hier wat je hebt beleefd.
Nou tot snel dan he.

:-* Joepie

Astrid

Heee Cheeky,

We zullen je missen, en hopen dat je een hele fijne tijd
bij je buurman zal hebben, ene als het je niet bevalt kom je
gewoon bij mij zitten hoor  :D gezellig.

Petra ook een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van,
en de groeten aan Cor.

Tot vrijdag.

:-* Pepper

Groetjes,
Astrid

Lin

Hey Petra,

Nogmaals een fijne vakantie gewenst. Je zal Cheeky wel missen omdat je zoveel tijd erin steekt. ik ken het gevoel hoor heb het al na een dag als ik mijn kleintjes niet zie. Maar als je terug ben dan kan je lekker weer kroelen en zal Cheeky jou ook wel gemist hebben. Komt cor dan ook alweer terug?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

CHEEKY HET IS ZO STIL ZONDER JOU

gonnie

Fijne vakantie jullie allemaal.
Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Petra, een hele fijne vakantie en natuurlijk gaan we Cheeky missen.
Cheeky lief zijn voor de buren en we lezen je snel weer!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------