13 mei 2025, 17:45:45

Wat gaat hier gebeuren???

Gestart door Tara, 22 maart 2005, 17:02:49

« vorige - volgende »

Tara

Hoi hoi,

even een vraag, daarnet zag ik Naira (geparelde man) met zijn popje Princess (cinnamon pop / bont) paren. Samoerai (cinnamon geparelde witmasker man) -is een valkje van het trio Elmo, Tysia, Samoerai- wilde paren met Princess, hij kreeg zeker zin toen Naira met 'r bezig was?? Hij bekvechtte voortdurend met Naira, en toen Naira klaar was met paren, kroop Samoerai op Princess en paarde hij ook op de correcte manier!!!

Wat wordt dit?? Kan het zijn dat als ze beide blijven paren, het ene zaadcelletje van Samoerai en het andere van Naira en zo verschillende jongen komen door de verschillende vaders?

trienke

wow nou dit heb ik nog nooit gehoord.

Wel grappig  ;D

Groetjes trienke

Tara

Citaat van: trienke op 22 maart 2005, 17:13:12
wow nou dit heb ik nog nooit gehoord.

Wel grappig  ;D

Groetjes trienke

Grappig ja,
aan de ene kant hoop ik dat Samoerai er voor iets tussen gaat zitten, aangezien hij ook cinnamon in zich heeft en Naira niet, maar aan de andere kant, Naira en Princess zijn wel dé ouders van Pablo :(.

Groetjes, Tara

Inger m

Hoi,
Haha die pop heeft het wel goed bekeken ;) Maar idd de jongen kunnen straks van beide vaders zijn! Mogelijk kun je nog aan de mutaties van de jongen terugrekenen wie de vader is (als ze niet met een 3e vreemd gaat natuurlijk!).

Maar bij ons op de kinderboerderij zijn pas twee jonge geitjes geboren van twee verschillende vaders. Het was een ongelukje, maar heel toevallig...
De moeder is een dwerggeit en het ene lam heeft ook een dwerggeit als vader. Deze heeft een normaal dwerggeit formaat. De andere geit heeft een toggenburger geit als vader (middelgrote chocolade kleurige geit met kopmasker). Deze is een slag groter (bij de geboorte al) en heeft een typische toggenburger aftekening. Dit terzijde...Maar twee vaders is prima mogelijk!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Tara

Hoi Inger,

zoiets verwachtte ik al :).
Dus zie dat het eerste zaadcelletje van Naira is en in het eicelletje komt, en plots het tweede zaadcelletje van Samoerai is en dat in een tweede eicel van het volgende eitje dan natuurlijk komt ::)
Dat zou wel super zijn lijkt me, ik vraag me alleen af, of Samoerai dan ook voor dat nestje helpt zorgen, aangezien hij wel bij Elmo en Tysia hoort, jeetje wat een gekke bende ;D

Dank je wel Inger!

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Je moet ze wel opvoeden natuurlijk he dit kan eigenlijk niet  ;D
In elk geval heb je dubbel kans nu als de ene man niet goed zijn best gedaan heeft is er altijd kans op de ander :)

Groetjes, Paul

Tara

Citaat van: Paul op 23 maart 2005, 02:16:59
Hoi Tara,

Je moet ze wel opvoeden natuurlijk he dit kan eigenlijk niet  ;D
In elk geval heb je dubbel kans nu als de ene man niet goed zijn best gedaan heeft is er altijd kans op de ander :)

Groetjes, Paul

Hoi Paul,

tja... Ze zijn zoals baasje he..
Haha nee grapje ;D

Komt wel goed, ben benieuwd :).
Thx voor de reacties.

Groetjes, Tara

boezempje

23 maart 2005, 10:41:08 #7 Last Edit: 23 maart 2005, 10:45:25 by Tara
Citaat van: Tara op 23 maart 2005, 03:24:26
Citaat van: Paul op 23 maart 2005, 02:16:59
Hoi Tara,

Je moet ze wel opvoeden natuurlijk he dit kan eigenlijk niet ;D

Groetjes, Paul

Hoi Paul,

tja... Ze zijn zoals baasje he..
Haha nee grapje ;D

Komt wel goed, ben benieuwd :).
Thx voor de reacties.

Groetjes, Tara   

hai tara vertel eens dan zo als het baasje hahah

Tara

Citaat van: -essie- op 23 maart 2005, 10:41:08

Uhhhhh
Hoi Essie,

No comment ;D

Ik ben aan de twijfel wat te doen.. Samoerai apart of niet?
Hij breekt wel elk koppel zo, mede dankzij hem zit ik voortdurend met trio's ;D

boezempje

23 maart 2005, 10:53:33 #9 Last Edit: 23 maart 2005, 10:54:25 by Tara
Citaat van: Tara op 23 maart 2005, 10:46:52
Citaat van: -essie- op 23 maart 2005, 10:41:08

Uhhhhh
Hoi Essie,

No comment ;D

Ik ben aan de twijfel wat te doen.. Samoerai apart of niet?
Hij breekt wel elk koppel zo, mede dankzij hem zit ik voortdurend met trio's ;D

ik zou ze denk ik apart zetten meis,

Rianne

Haha misschien heeft je valkje bindings angst! ;D

Tara

Hahaha dat Sam voor open relaties staat blijkt nu ook wel, eerst afwachten tot de ene er mee klaar is, dan is het zijn toer :D

Inger m

Hoi Tara,
Zolang hij de koppels en het broeden niet verstoord, zou ik hem er lekker bij laten zitten. Vreemdgaan is ook vogels niet vreemd en komt bij veel vogelsoorten voor. Dus laat ze gewoon hun gang gaan en ik ben benieuwd wat voor jongen daaruit komen!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Anita1

;D hihi tara toch! ik laat ze ook zitten hoor.
bondo wipt met poppie.en powerr is met poppie in het broedhok. ;D ;D ;D.staat in mn dagboek.want ik weet het nu zeker!knufff anita

antoine

hoi,
haha , welk grappig, zo vreemd gaan! :) ;)
hier heb ik ook een trio, wildkeur man, en poppen isabel en lutino, en de wildkleur man paart met de 2 poppen,:) en zo komen er ook lutino jonkies en wildkleur jonkies !! :) ;)
ze zitten ook lekker met zen 3en in de nestkast, met veel eitjes dan, vorige keer 11 :D
groetjes antoine