12 mei 2025, 09:56:57

parkiet kopen

Gestart door evelien, 21 maart 2005, 18:04:04

« vorige - volgende »

evelien

hallo,

ik ben evelien en zoek een jong valkparkietje in de omgeving van sassenheim weten u mischien een adres of heeft u zelf een valkparkiet (jong) binnenkort mail me dan even

groetjes evelien sep

eefiej@hotmail.com

Annouschka

Hallo Evelien,

ik denk dat dit bericht beter zou staan bij het onderwerp Te koop/gevraagd, mensen die vogels verkopen zullen daar denk ik eerder kijken.

groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Evelien,

Als je niet echt haast hebt dan heb ik binnenkort wel weer een nestje  hier en ik zou hem dan langs kunnen brengen want ik kom daar wel vaker in de buurt.
Maar vind je al eerder wat dan moet je dat gewoon doen want het zal wel minimaal een maand of 2 duren voor ik weer heb met 3 weken broeden en 6 weken door de ouders grootbrengen.
Ik lever ze wel handtam dus je kan ze meteen kroelen en op je vinger houden :)

Groetjes, Paul

evelien

wanneer komen ze dan ??????

evelien

ik denk dat het te laat is m'n moeder wil er een voor haar verjaardag en das op 1 april en das echt geen grapje !! :P haha groetjes evelien

Paul

Hoi Evelien,

Zo snel krijg ik die eieren zelfs in een frituurpan niet uitgebroed :)
Ik raad je wel aan om een valkje bij een kweker te nemen en niet uit een dierenwinkel die krijg je lang niet zo tam.

Groetjes, Paul

evelien

haha,
jah dat is ook zo bij halsband parkietjes wij hadden er eerst een ui de dierenwnkel die dee niks alleen op je hand zitte toen hij overleden was hebben we er een gehad van een kweker en die kon hele riedeltjes fluiten en hield veel van knuffelen echt lief me mams wil ook aallleen nog maar vogels uit een nestje van een kweker en niet uit de dierenwinkel !!!!

groetjes en toch nog bedankt
evelien

Riny

hoy Evelien
Op de verkooppagina van valkparkiet.com wordt een tamme valkparkiet aangeboden .
Hij is tam en volgens mij vragen ze er niets voor.
Groetjes Riny ;D ;D ;D