10 mei 2025, 19:49:56

Foto papa Pikachu met eitjes

Gestart door Dazzle, 22 maart 2005, 11:07:50

« vorige - volgende »

Dazzle

Hallo allemaal,

Als het goed is moet de foto het nu doen. Op de foto staat papa Pikachu die op de tot nu toe vijf eitjes zit.
1e ei gelegd op:9 mrt 2005:verwachtte uitkomst: 27 mrt 2005
2e ei gelegd op:11 mrt 2005:verwachtte uitkomst:29 mrt 2005
3e ei gelegd op:13 mrt 2005:verwachtte uitkomst:31 mrt 2005
4e ei gelegd op:15 mrt 2005:verwachtte uitkomst:2 april 2005
5e ei gelegd op:17 mrt 2005:verwachtte uitkomst:4 april 2005
Ik hoop dat alles goed gaat en dat als ik mijn valkje ga halen het thuis ook allemaal goed zal gaan.

Groetjes Bianca (Dazzle)

Riny

Hoy Bianca
Wat een mooie foto,en een knappe papa.
Hoe ziet moeder eruit, welke mutatie??
Dat maar alle eitjes uit mogen komen en er gezonde vrolijke vogels uit opgroeien!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Dazzle

Hoi Riny,

De mama van de eitjes heet Breezer en is een bont chinnamon geparelde pop. Ze komt oorspronkelijk uit een dierenwinkel en daar wisten ze niet precies hoe oud ze was. Suzanne (de kweekster) houdt daarom juni 2003 aan.
Pikachu is een bonte witmasker man van 2003.
En natuurlijk hoop ik ook dat er gezonde en mooie valkjes uit mogen komen. Een fot van de mama heb ik nog niet maar ik hoop dat ik die snel zal krijgen. Ander kan je ook op www.devalkenburcht.com kijken.

Groetjes Bianca (Dazzle)

Lique

Hoi Bianca,

Wat leuk zeg, dat je een jonkie van Suzanne overneemt.
Het zijn beide supermooie ouders, en ik weet zeker dat jouw, en de andere jongen ook erg mooi worden.

groetjes Lique

Riny

Hoy Bianca
Op Breezer ben ik verliefd.
Eindelijk heb ik nu ook zo eentje weten te bemachtigen,ik vind deze mutatie zo mooi.
Op je site ben ik geweest,ik ben die domkop die een fout maakte met het tekenen van het gastenboek,zodat het er 2 maal opstond. ??? ??? ???
Groetjes Riny

Dazzle

Hoi Riny,

Het is niet mijn site, maar van Suzanne waar ik een valkje ga kopen. Ik vind de bont chinnamon geparelde ook heel erg mooi. Stel dat ik die koop en het blijkt later een man te zijn, hoe komt ie er dan uit te zien. Als man zijnde verliezen ze hun parels of niet?

Groetjes Bianca (Dazzle)

Henry

als het een mannetje is dan verliest hij de parels dan hou je dus enkel de mutatie bonte cinamon over maar het blijft een bonte geparelde cinamon valkje.als het een pop is dan hou hij alles.

henry

evelien

hoi bianca

waar woon je ik kon het niet zo gauw vinden ik wil graag een valkparkietje groetjes evelien

Dazzle

Hoi,

Volgens mij is er een onduidelijkheid ontstaan. Ik kweek GEEN valkparkieten, maar heb er een besteld bij Suzanne uit Son en Breugel. Evelien als je er ook een wilt moet je maar met haar contact opnemen. Je kan daarvoor terecht op haar site. www.devalkenburcht.com . Ik weet niet of ze allemaal al weg zijn.

Groetjes Bianca (Dazzle, zo gaat mijn valkje heten)

Suzanne

Hoi Bianca,

Leuk dat je valkje Dazzle gaat heten. Ik vind het een leuke naam. Alles gaat goed met de eitjes. Het enige "probleem" is dat Kirlia de eitjes van Breezer ingepikt heeft. Dat is heel zielig voor Breezer vind ik, maar ik kan er verder niks aan doen. In ieder geval is Kirlia ook een goede moeder. Dus hebben de jongen nu een pleegmoeder  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.