29 april 2024, 18:28:39

Niels

Gestart door Hanna, 4 april 2003, 23:58:22

« vorige - volgende »

Hanna

Hoi!  Zoals ik al vermeld had op een ander deel van het forum, heb ik een nieuw valkje.  Het is een geparelde witwang man, maar de kweker zei dat de parels na een tijdje gaan verdwijnen.  Fabio is nog wat onwennig, maar lijkt wel blij te zijn met haar nieuwe vriendje.  Hier enkele foto's van Niels en Fabio.





Tara

O Hanna,

wat een mooi, jong beestje! Ik krijg tranen in mijn ogen als ik nog maar 1 van zijn parels zie, hij is zo perfect! En wat een mooie foto's!!!!!!


Prachtig gewoon!

Groetjes, Tara

Hanna

Nielsje is hier nu al twee dagen is het al helemaal gewoon.  Hij werd altijd gevoerd door z'n ouders, maar het is niet het minste probleem om hem over te schakelen naar met de hand voeren.  Integendeel, na twee dagen eet hij al helemaal alleen z'n papje, ik hoef hem niet eens aan te porren.  Als dat niet flink is!




En ook Fabio is niet vies van het voer.  Hier zijn ze gezellig samen aan het eten...



Ik denk wel dat het goeie maatjes gaan worden.

Groetjes

Hanna

Mandy

Hoi Hanna, :)

Wat een mooi valkje is die Niels, nog even jammer van dat kopje, maar die veertjes groeien vanzelf wel weer terug.
Ik heb nu ook witmaskerjongen en het blijkt dat daar ook geparelden tussen gaan zitten, hopelijk worden die net zo mooi als jouw Niels. ;) En hoe weet die kweker nou al dat het een man is, erfelijkheid vanwege de ouders zeker?
En inderdaad een goed teken dat hij alleen van z'n pap eet, dan denk ik dat het overschakelen op zaad ook wel goed zal gaan, maar dit ziet er ook al redelijk vast uit.
Leuk ook dat het al zo goed gaat met Fabio, hopelijk worden het goeie maatjes. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Hanna

Hoi Mandy

Ja, is wel jammer van z'n kopje hé, maar die veertjes groeien ongelofelijk snel terug.  Ik denk dat z'n ouders wat veren uitgetrokken hebben bij hem, maar ik kon hem daarvoor toch niet laten zitten hé.  Ik vond hem veel te mooi en te schattig.
De kweker is 90% zeker dat Nielsje een man is omdat hij al een aantal jaren met het koppel kweekt en daaruit bleek dat de jongen met het donkerste grijs altijd mannen waren en de blekere, popjes.  Het andere jong was hoogstwaarschijnlijk een pop en die was inderdaad een heel stuk bleker.  Nu maar hopen dat die theorie deze keer ook klopt hé.