2 mei 2025, 09:43:58

wesley's dagboekse

Gestart door wezzez, 20 maart 2005, 21:46:00

« vorige - volgende »

wezzez

hello

kheb verleden week een nieuwe buitenvolière gebouwd samen met mijn vader. ze is 2m x 2m x 1m. Dus een nieuwe volière wil ook zeggen nieuwe valkjes  ;D . ik heb dus 4 nieuwe valkjes bijgekocht. een wildkleur(groot en fier), lutino gepareld, cinnamon gepareld en een albino met donker rode oogjes. Ze zitten er nu 2 dagen in, en ze zien er gelukkig uit hoor. Ik heb vandaag nog wat zitstokken geplaatst en wat speelgoed.

het zijn alle 4 mooie valkjes, maar de albino vind ik toch een speciaal beestje.

grtz wezzeke

Tara

Heey Wesley, lang geleden :D
Super joh, een nieuwe volière, nieuwe valkjes, aah!!! Zo lief!!
Kan je ons ook foto's laten zien binnenkort??

Groetjes, Tara

wezzez

hela

ja hoor ik kan natuurlijk foto's nemen, maar hoe laat ik die dan het beste zien? of hoe werkt dat? is dat gewoon een afbeelding bijvoegen? ja waarschijnlijk wel hé. morgen ga ik proberen van foto's te nemen en dan laat ik ze zien. voor zelf gemaakt te hebben vind ik het wel een geslaagde volière. ik ga dan ook proberen van de valkjes allemaal samen op 1 foto te nemen, en ik ben echt fier op mijn albino. echt de max  ;D

grtz wezzeke

Tara

Hoi Wesley,

ff uitleggen ;), als je de foto's op het forum wilt, moet je eerst zorgen dat je ze kan verkleinen tot minder dan 60 kb. Dat moet je naar de upload knop gaan en dan bladeren, dan de foto (een voor een) uploaden.

Als je nog problemen hebt ivm de upload vraag maar of je kan de foto's mij gerust mailen dan plaats ik ze wel voor je :)

wezzez

hela tara,

amaai dat is vriendelijk van jou. ik ga de foto's morgen ookal proberen van op pc te zetten.

weet je toevallig ook niet wanneer de kweekperiode begint, dat zal volgens mij ongeveer mei, juni zijn zeker. We zullen wel zien, als het zover is. hopelijk krijg ik een aangename verrassing ;d

grtz wezzeke

Tara

Hoi Wesley,

ik ben sedert eergisteren begonnen met een dagboek ook, waar ik nu ook alles ga bijhouden, waar ik ook heb gezet dat ik gisteren ben begonnen met de blokken op te hangen :).

De kweekperiode is niet echt een bepaalde periode hoor, ik vind dat je de blokken nu gerust kan ophangen, tegen de tijd er jongen zijn is het bijna mei ;).

Groetjes, Tara

wezzez

hello

ik moet er juist nog een paar bij maken of bij kopen dan, ik heb er nu nog maar 1tje inhangen, voor 4 koppels en dat is een beetje weinig. dus er is nog een beetje werk tedoen ;d. morgen laat ik jou iets meer weten

grtz wezzeke

Tara

Hoi Wesley,

ik kom effe met je foto's he :).
Ik vind dat je ontzettend prachtige valkjes hebt waar je zeker trots op mag zijn, echt waar!
Als je eens jonkies hebt ::)

Groetjes, Tara

wezzez

21 maart 2005, 20:10:59 #8 Last Edit: 11 april 2006, 07:48:58 by *Marianne*
hey tara

hartelijk bedankt hoor echt waar.

xxx

Dagboek is gesloten.
Wil je hem weer geopend hebben, neem dan even contact op.
Groetjes Marianne